Friday, February 3, 2012

Ne kutlu bir gun bugun, Veladet kandili ve Mirzahan'in dogum gunu

kiddos

Bundan dort yil once cekilmisti bu fotograf,Ahrar'in dogdugu sene, zaman ne kadar hizli geciyor, ozluyorum bebekliklerini, uslu ve sakin bebeklerdi ikiside rahat rahat buyuduler beni uzmeden :)

Bugun Mirzahan'in dogum gunu , ne guzel tevafuk mevlid kandili ile ayni gune denk geldi.Eskiden okulda olsun pasta olsun istiyordu artik o fasillari gectik sadece hediye bekliyor :) aksam uzeri kandil hediyelerini aldik, sevindirdik cocuklari ,simdi oyuncaklari ile oynuyor ikiside :)




Hz.Ebubekir Peygamber efendimiz icin soylemis, biz dinlemeye doyamiyoruz..


Herkese hayirli kandiller, kainatin nurla doldugu bu gece hurmetine HZ.Allah tum dualarimizi kabul etsin,size ve sevdiklerinize( icinde bizede) iki cihan saadeti nasip eylesin ..


18 comments:

yastuf said...

Ne guzel bir tevafuk ..Rabbim hayirli uzun omurler nasip etsin Mirzahan'a insaallah..hayirli kandiller dualarda bulusmak umidiyle ..

FADİŞ said...

Hayırlı kandiller size de.

Nihan said...

hayırlı kandiller canım..Mirzahancım, iyi ki doğmuşsun..ailenle beraber güzel bir hayatın olsun..

Bir Terazi Kizi... said...

seninde kandilin mübarek olsun canim,Mirzahanin yeni yasida ona ugur getirsin insallah...

deren said...

çok güzel bir tevafuk olmuş şeyma.senin de kandilin mübarek olsun.

Fatma said...

canim bu muhtesem gecemiz mubarek olsun gonullerimiz tassin dolsun,hasretle onu zikredelim insallah...

oglusunada hayirli,sihhatli bir omur dilerim...

Allaha emanet....

Sevgiye Dair said...

Hayırlı kandiller..mirzahana da mutlu yillar..

Aslı said...

Hayırlı kandiller..Mirzahan'ın dogum günü ne güzel bir güne denk gelmiş, öpüyorum mutlu yıllar..

anne eli gibi said...

ne güzel bir günde doğmuş,ömrü uzun bahtı güzel olsun,hayırlı kandiller..

MARİFETANE (Elif Hatice) said...

Parmaklarımızın arasındaki bereketi duayla yakalamak, sevginin hoşgörünün yolunu duayla aydınlatmak, bağışlanmış olmanın tadına duayla ermek. Bir cennet temennisi. Bir huzur beklentisi. Bir gözyaşı serpintisi. MEVLİT KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

gunlukcugum said...

hayirli kandiller vee mirzahana mutlu ereketli yillar...
alttaki postu gormemistim once babani tebrik ediyorum)esim bu konuda cok takilir bana))
birde ahrar nasil uyumus allahim ya !hasan talha aynaya bakarak hep takip etti))
turk kuaforu bayanmi?seza geldi aklima birden o mu acti dedim?

Deli Anne said...

Ev evvela hayırlı kandiller Şeymam.. sonra da çocuklarımızın doğum günleri kutlu ve mutlu olsun:)

hilal said...

MaşaAllah canım, nice güzel yaşları olsun Mirzahancığın inşaAllah..Nice güzel kandiller görün hep birlikte..Öpüyorum seni, kandiliniz mübarek dualarınız kabul olsun

Serapimo said...

cok duygulandirdiniz beni..yeni evlendim ve Amerika'ya yerlestik... annemi babami kandil icin aradigimda cok duygulandim..simdi bunlari yazarken bile aglamamak icin zor tutuyorum kendimi.. kandiliniz mubarek olsun.. Allah 2 evladiniza da hayirli yaslar nasip eylesin..

Sevgiler..Serap..

Newyork'tan said...

tesekkur ederim arkadaslar guzel dilekleriniz icin, tekrar hayirli kandiller :)


Serap'cim hosgeldin, ilk evden ayrilis zordur, hepimiz yasadik, bende evlenip geldim bak su sene 12.seneme girdim :) insallah zamanla alisirsin, hangi sehire geldin..

cok cok selamlar

Seyma

yaruze... said...

Hayırlı kandiller Şeymacım.Mirzahan'ın da doğum günü kutlu mutlu olsun.Hayırlı ömürler dilerim...

SenaBera said...

Hayırlı, sağlıklı, huzurlu, başarılı bir ömür diliyorum Mirzahan'a..

kiymetligunler said...

Gecmis kandiliniz mubarek olsun, Mirzahana nice mutlu, huzurlu guzel yillar diliyorum..oda benim gibi subat cocugu, coook sevdim bu durumu:))