Tuesday, March 6, 2012

Baharin Habercisi cicekler-Hastalik-Eggs

Turkiye'dekiler siz karla savas verirken biz de boyle cicekler aciyor :), son cemre pazartesi gunu dustu, bahar havasina girdik kotu bir surprizle karsilasmazsak .


IMG_0564

Dun sabah vucut kirginligi ile uyandim, bir gun oncesi misafir icin hazirlik yapmama yordum bu kirginligini ama gittikce agirlasti, misafirler varken ust seviyeye cikti, nasil agirladim bilmiyorum onlar gittikten sonra evi ustten toparlayip , battaniyeyi uzerime cekip yattim esime de mesaj attim bana ilac almasi icin, ki ben en son ne zaman hastalandigimi bile hatirlamiyorum o kadar uzun olmus , hatta bugun babamla konusurken O da aynisini soyledi, ama ne agri insanin tum eklem yerleri agrir miymis, yatarken inler miymis, gozlerinde yas gelir miymis, cocuklarin evde cikardiklari sese ragmen uyunur muymus, iste hepsini yasadim, dune dair hatirladiklarim, esimin cok yardimci olusu, corba yapmasi, bulasiklari yikamasi, cocuklari alip disari cikmasi, ilac saatimde ilaclari vermesi su ile beraber , bugun ayaga kalkabildigsem onun sayesinde, mutesekkirim kendisine :) sonra aklima daha once okudugum su sozler aklima geldi "Eğer hastalık olmazsa, sağlık ve afiyet gaflet verir, ahireti unutturur " ..


IMG_0576

Misafirlere yaptigim truffler, daha once yaptigim cikolata salamini yuvarlayip hindistan cevizine buladim, Truffle oldu :) ( icine kayisi cilek koymadim )

IMG_0567_picnik


Ferhan'in Mirzahan'la Ahrar'a hediyeleri :))

IMG_0566_picnik


Bugun okudugum bir sayfada dikkatimi cekti, yumurtalari hasladiginiz kabiniz ayri mi yoksa farketmez mi, benim ayridir, yumurta sadece onda piser, aksini dusunmemistim hic :)

18 comments:

Mutfak dili said...

Yumurtalar ayri kapta pisirmek neden ki?
Benimde ayridir aslinda ama bazen oluyor bir seyler yapiyorum icinde..
Cok gecmis olsun canim. Gecenlerde bende aynen oyle olmustum. Ilac ayagima sicak sular filan derken atlattim. Sanirim surekli degisken hava carpiyor. Bu sene de dogru durust kar yagmadi ya..
Insallah az kaldi bahar geliyor..

New York'tan said...

Yumurta hasladigim tencerem ayridir benim onda baska bir sey yapmam,ama niye oyle hic sorgulamadim :)

Tessekkur ederim, salgin sanirim burada olan arkadaslarda varmis.

gunlukcugum said...

Benimde ayridir..kucuk 4 tane sigiyor)
Cok gecmis olsun... Kisi yasamadigimizdan gripte siddetli...gecen gun bir arkaads anlatti...tipki Senin gibi!..tekrar gecmis olsun....sevgiler

ikibocekbircicek said...

bende yumurta kabını ayrı olmasını hiç sorgulamadan ayırdım :)) sanırım annemden öle gördüğüm için :) ama bazen sığdıramazsam herhangi bi kaptada haşladığım oluyor.. ama merak ettim şimdi hep mi ayrı yapmak gerek :)??
buarada hediyeler süpermiş heleki uyuyan ahrara çok yakışmış kırmızı burun :)))
bide çook geçmişler olsun.. gurbette olunca eşlerin birbirne desteği dahada bi artıyo anlaşılan :) ben grip olur olmaz anneme atarım kendimi :)
sevgiler

dilek said...

geçmiş olsun...daha iyisindir umarım. VAlla insanın anlayışlı iyi bir eşi olması ne güzel. Allah onlardan razı olsun:)

ve benimde yumurta haşlama tencerem ayrıdır. başka hiçbirşeye kullanmam. Ama ben zaten yumurtayı neye kullanacaksam kullanayım yıkarım, selavatlarım, yumurtaya dokunsam ellerimi yıkarım. Yumurtayıda haftada bir mecburiyetten yerim zorla. sevmem:)

ve kırmızı burna bayıldım. sevgiyle

SİHİRLİTORBA said...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CNM.ALLAH BAŞKA KEDER GÖSTERMESİN BU KIŞ BEN ÇOK SIK HASTALANDIM.GRİP,SOĞUK ALGINLIĞI...DAHA YENİ YENİ KENDİME GELİYORUM.İNŞAALLAH BENİM BÜNYE BİR KIŞA VEDA PARTİSİ YAPMAYA KALKIŞMAZ :))) BİZİM EVDE DE YUMURTALAR AYRI KAPTA HAŞLANIR ;)SEVGİLER...

birtutamkekik said...

çok geçmiş olsun şeyma,cım..
ahh bilmezmiyimm,sanki insanın üzerinden bir asfalt pressleme makinası geçmiş gibi olur.
dökülür her bir yanı..
acil şifalar versin yaradan canım.
benimde ayrıdır yumurta pişirme kabım,çok cici emaye minik bir tenceremi 13 yıldır bu iş için kullanırım sadece:)
hediyeler çok şeker,bakarmısın o kırmızı burunla uyumuşş kuzumm.
çok sevmiş belli..
çiçekler, trufflar,her şey çok güzel görünüyor şeymam..
emeğine sağlık.
sağlıkla kall canım..

Filiz said...

şeymacım çok geçmiş olsun, 4-5 gündür aynı yaşadıklarını yaşadım, parmak uçlarıma kadar ağrıdı sanki, birde ateş yaptı bende 40 derece ateşle kendimi doktorda buldum, allah razı olsun eşlerimizden.
Bu arada benimde yumurta kabım ayrıdır, kesinlikle karıştırmam :)

Deli Anne said...

bir sürü geçmiş olsun, hastalık cümlesi geçiyordu içimden ki çocukların son hallerini gördüm hepsini unuttum be Şeymam.. hele Ahrar bir de uyumuşl mu o halde :)

Allah şifa versin canım

Aslı said...

Valla insanın bütün kemikleri ağrıyor hemde. Bu grip mutasyona uğradı bence, çok uzun ve ağrılı oluyor, çok geçmiş olsun. Eşin ne kadar yardımcı olmuş, öyle güzel bir şeyki..

Hediyeleri çok güzelmiş, nasılda uyumuş Ahrar öyle :)

Truffle nefis görünüyor, hemen diğer tarifine bakıyorum, ellerine sağlık..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Hediyelere bayıldım :D
geçmiş gitmiş şükürler olsun.

Benim de ayrıdır kabım. neden dersen işte öyle.

yastuf said...

gecmis olsun SEymacim..

sevilay said...

çok geçmiş olsun canım allah şifa versin...Benim de ayrıdır yumurta kabım...Hatta annem tembihlemşti evlenirken yumurta kabın ayrı olsun onda başka birşey yapma diye:))

Kız Kardeş Derya said...

Cok cok gecmis olsun Seymacigim.. Bahar kirginligi mi acaba seninkisi? Hediyeler cok eglenceliymis:-) bu arada ben her sabah yumurta haslar yerim ve evet benim de yumurta kabim degismez:-) sevgiler..

Limon çiçekleri said...

Çok geçmiş olsun Şeymacığım,umarım daha iyisindir şimdi...Çocuklar çok şirin olmuşlar:))Yumurta haşlama kabına gelince...Hep ayrıdır.annemdende öyle gördüm...hijyen açısından..

вєуαz ℓαℓє said...

geçmiş olsun ..
Bizimd e ayrıdır yumurta kabımız,anneden görgü ve tembih..kabını bile ayrı şekilde temizlerim:)bulaşığa karıştırmam..

fattosh said...

Ilginc bir soru olmus yumurta haslama kabi olayi .. Benimde ayri ama bunu bir bilincle yapmadim hic.. eski bir demlik vardi evde atmaktansa yumurta haslarim deyip kenara koydum ogun bugundur o ise yariyo 4 tane sigiyo icine yeterde artar :))

özge bayrak said...

ooofff hediyelere bayıldım :)
not: geçmişolsun, umarım şimdi iyisinizdir.