Thursday, March 15, 2012

Bu aralar ben

Benden kisa kisa...

Gecen hafta bir hasta ziyareti icin yapmistim bu kurabiyeleri..

IMG_0613


IMG_0641

Ahrar'in okulda oldugu iki bucuk saatlik sure zarfinda kendime bir cay koyup me time yapiyorum :)

IMG_0644

Ahrar'in adini soyleyemeyen ogretmenleri ilk ismini kullaniyorlar oglumun :)


IMG_0656

Uc gundur bahar otesi bir hava burada, her gun parktaydik, eve geldigimizde cocuklardan cok ben yorulmus oluyorum, bacaklarim kas yapacak yurumekten :)


IMG_0658

Boyle acti pempe pembe agaclar :)

IMG_0666

Herkesin elinde buzlu kahve, ozeniyorum hep aliyorum ama bitiremiyorum malesef, su ulkede kahveyi sevemedim gitti :)


IMG_0673



Bizim evden camiye yurume yolunda bir cadde duvarlar boyle resimli :)


Sali Gunu Mirzahan'in veli toplantisi vardi, babamiz gitti defa, dersleri her seyi guzel masallah, Mirzahan icin hayat siyah ve beyaz demis, her konuda cok gercekci, hayatina diger renklere de yer vermeyi ogrensin , orta okulda Shakespeare okuyunca ne olacak demis :)) sasirdim desem diyemem, dogru tespitleri, bazen evde de oluyor aramizda tartisma bu yuzden, bundan sonra hayatina diger renklere de yer vermesini saglayacagiz insallah babasiyla :)))

23 comments:

Filiz said...

Şeymacım ben hasta olduğumda hiç gelmiyor böyle kurabiyeler :))
Beyzada aynısı bütün resimler siyah beyaz, üstelik kız çocuğu rengarenk olması lazım, herşeyde bir sebep arayan ben bunda da arıyorum acaba psikolojik bir şeymidir bu diye çok soruyorum kendime.
İnşallah sizdede bizdede değişir renkler :)
baharı yaşıyorsunuz ne güzelll

Kız Kardeş Derya said...

O kurabiyelerden bende istiyorum mmm ellerine sağlık valla, çayın yanında ne iyi gider. :)

Mehmed isminide çok severim ben Ahrar'a iki ismide çok yakışmış. Burda aralıksız yağmur ve soğuk var senin fotolara bakınca imreniyorum tadını çıkarın maşallah.. Mirzahan'ı da öperim siyah ve beyazın asaletini farkletmiş demekki :))Sevgiler..

sevilay said...

ne diyeyim şeymacım ne güzel kurabiyeler onlar öyle.bende istiyorum ama hasta olmadan:))

HEDEN said...

Bloger annelerınden geldim,benım blogumada beklerım.Kurabıyeler çok şeker olmuş ellerınıze saglık.

Tarkanın Annesi said...

Vallahi havada ne güzelmiş biz buralarda soğuktan yağmurdan kardan artık dışarıda gezmeyi unuttuk nerdeyse keyfini çıkar selamlar.

Aslı said...

Kurabiyelere bayıldım hem nefis hemde şıklar :)

Ne güzel, bizim buralar hala buz gibi soğuk, ısınamadık hala. Gerçi şikayetçi değilim ama..

Bu surum Mirzahan'ın çok net bir çocuk olduğunu gösteriyor bence. Kararsızlığı yok ne güzel. Kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum, zaten yıllar içinde hayatına o renkler giricektir.

Ahrar canım benim, nasılda yorulmuş :) ağacın renkleri ne güzelmiş..

sezobigo said...

ne güzel tespit etmiş öğretmen .
kurabiyeler çok hoş gözüküyor ellerine sağlık

demetozgol.com said...

canım kurabiyelerin çok güzel gözüküyor tarifini alabilir miyim.

Bir Terazi Kizi... said...

bir kurabiye manyagi olarak yakinlarinda olmayi cok isterdim dogrusu,biliyormusun bende sevdigim insanlara kurabiye yapip götürüyorum,bazen yolda parcalansalarda:)) Mehmed'in fotografi cok ama cok hosuma gitti! kahveyi bende icmiyorum,hatta cay bile icmiyorum,bu aralar sicak su iciyorum! sevgiler Amerika`ya,bugün keyfim yerinde,cünkü günes acti!

Nehir İda said...

Bayılıyorum çektiğin fotolara. Ve yansıyan güzelliklere.

Not: Sezocuğum okursan burayı sayfana yorum yapamıyorum gerçi bende sanırım sorun 1 aydır her sayfa hata veriyor ya okursan duy sesimi:)

Elif butik pasta tasarım said...

Bloger annelerınden geldim,benım blogumada beklerım ellerinize sağlık paylaşımlar çok güzel

Anonymous said...

Ahrar cidden çok büyüdü bu aralar,sevimli bücür :) Mirzahan'da demek siyah-beyazcı, una ek olarak birde Ashley için 'ya evet,yada hayır başka seçenek sunmuyor'demişti öğretmeni daha 2. sınıftayken.Çocuklar gerçekten ne çabuk büyüyor.Mirzahana başarılar dilerim eğitim hayatında.
Red Riding Hood

gunlukcugum said...

Mirzahanin hayati bir iki yila kalmaz renklenir bence)) kirmizi kalpler falan girer)
Kurabiyeyi taste ettim cok guzeldi Eline saglik....

ikibocekbircicek said...

cici kurabiyeler tam şifa kaynağı olmuş.... pembiş ağacların önünden geçip resimli duvarların kenarından yürüyüp camiye gidesim geldi ne güzel renkler...
mırzahana da başarılarının devamını diliyorum.. renk konusuna gelince bazı çocuklarda hep renklerde kalıp gerçekçiliğe ulaşamıyorlar :)))) ahh bu çocuklar :)

Limon çiçekleri said...

Şeymacığım o kadar güzel fotoğraflar çekiyorsunki,her bir kareyi sanki kokusuyla,dokusuyla hissediyorum inanki...Mirzahan...kimin oğluşu:)

Deli Anne said...

ne mutlu sana Şeymam.. Rabbim da,m ets,in huzurunuzu.. New york'a bakar gerçekten gelmiş ayıptır yahu burada kar avrdı bugün:)

New York'tan said...

Aman Filiz'cim hasta olmayalim bosver gelmesin kurabiye :)


Derya'cim uc gundur guzeldide bugun serinledi biraz :)


Insallah Sevilay'cim , kismet bir gun kendim yapar getiririm sana :)

Heden'cim tesekkurler.

Tarkan'nin annesi biz bu sene pek kis goremedik :)

Asli'cim evet Mirzahan cok net bir cocuk buyudukce gelisir diye umuyorum bende diger yonden :)

Sezo'cum bizde hak verdik ogretmenine , aynen guzel ve dogru bir tespit.

Demet'cim insallah veririm en kisa zamanda.

Ah ne guzel gunes acmis, acsin ya pozitiflik geliyor insana degil mi terazi kizi :)

Ebru'cum sagolasin, sezoya ileteyim ben :)

Elif butik tasarim insallah :)

Tesekkurler Rrh :)

Emine'cim afiyet olsun :)

Iki bocek bir cicek, guzeldir buralar, pembe agaclara bende bayiliyorum :)

Havva'cim sagolasin, utandim :)

Amin Mumine'cim insallah ve evvet size kar gelmis aldim haberlerini :))

Nilhan - Küçük Mucizem said...

şeyma o kurabiyeler nasıl bir güzelliktir. insan yemeye kıyamaz.

o ağaç beni benden aldı. benim bugün ayaklarım buz. ki iskenderun sıcak memleket olmasına rağmen.
buzlu kahve bana da hiç hitap etmiyor.

huzurunuz daim olsun.

Nani'nin Günlüğü said...

fotoraflar harika:)
blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim sevgiler:)

nohut oda said...

güzel bir bakış acısı neler yapacaksınız merakla bekliyorum şimdiden..

iced tea said...

SA.
Ogullarin cok tatli masallah. Fotograf vermeye de alismis anneye galiba,anne guzel resim cekiyor Ahrar da guzel poz veriyor. Kurabiyelerde cok cici duruyor insan yemeye kiyamazki :)

esrates said...

ne güzel kurabiye onlar öyle , kokusu taa buralara geldi. Görsellerin çok güzel, bloguna bayıldım. takipteyim sevgiler;)))

özge bayrak said...

ben sizin kuzucujlara bayılıyorum ama, maşallah onlara...
kurabiyeler aklımı çeldi, güzel ve özenli bir sürpriz bence, denenesi cinsten.ellerinize sağlık.
fincanı ve yanındaki kurabişi de sevdim. bahar geliyor, yaşasın, bu çetin kıştan sonra şikayetçi olmayalım sıcaktan bu bahar ve yaz :) marshmallow ların rengi de pek sevimli, iştah açıcı.
sevgiler.