Friday, March 23, 2012

Central Park Bulusmasi ve Krep tarifi

Dun Blog vasitasi ile tanistigim Fb vasitasi ile arkadas oldugum Emine ve ailesi ile tanistik, 10 gunlugune Newyork'a tatile gelmislerdi, beni carsamba gunu aradi bulusmak icin ama ayarlayamadik, dun aksam Central park'ta sozlestik , yarim saat birbirimizi arasakta sonrasinda bulustuk :) cok icten samimi ve sicak bir aile, cok memnun olduk tanistigimiza keske evime de misafir edebilseydim sizi, bir dahaki sefere diyelim insallah.


IMG_0868

Birbirimizi ararken bir kac karede cekeyim dedim, The plaza otel, en meshur otellerinden Ny'un, ulkelerin devlet adamlari bu otelde kaliyor genelde, Turk bayragi asili idi o gun, birisi gelmis dedik Tr'den :)


IMG_0869

Yorumsuz :)

IMG_0886

krep

Evde ekmek yok iki gundur, aksamlari disarda oldugumuzdan dolayi aklimiza almakta gelmiyor , sabah ev halkina kahvalti hazirlarken hatirladim ekmegin olmadigini aklima krep yapmak geldi, daha oncede denemistim ama bu tarif tam not aldi benden.Tarif, Cahide&Cibek'ten, haftasonu kahvaltiya yapmak istersiniz belki :))

3 adet yumurta,

*3 su bardağı süt,

*1 fincan zeytinyağı,

*10 yemek kaşığı dolusu un

buna ilave olarak cok az kabartma tozu ilave ettim, kabarik pankekleri seven birisi olarak, kreplerde duz olmasin dedim :)

Hamur malzemelerini derin bir kaba koyarak cirpiyoruz unu eleyerek eklemekte fayda var topaklanmamasi icin. Tavayi azicik zeytinnyagi ile yagliyoruz, bir kepce koyuyoruz, pistigini, kabarciklar olustugunda ve kenarindan kaldirdigimizda yapismadiginda anliyoruz.


krep2

Ahrar icin Nutellali krep

IMG_0860

Roses from my Gonca :)


Mutlu huzurlu, sicak bir haftasonu gecirmeniz dilegiyle :))

12 comments:

ice tea said...

Ooo iyifikir oldu bende kahvalti hazirliycam simdi ne yapsam diyordum.
Kendime nutellali yapicam nezamn
buyucem ben:))

Gulcin said...

New Yorka gelmek istiyorum o yorumsuz fotograflarin icinde yasamak istiyorum ben :)

Filiz said...

beyzaya haftada en az iki kez yaparım, yetmez beslenmesinede ister :) nutellalı krem benim ve kızımın favorisi :)

sevilay said...

zehra da akıtma ve krepi çok sever,ama özellikle akıtma:)Yarın yapacağım inş kızıma.Güllere bayıldım allah mutluluğunuzu daim etsin canım:))

Deli Anne said...

inanmazsın Şeymam ben de biliyorum krep yapmayı:) yalnız bugün dehşet tarifler gördüm pinterestte.. büyük krep yapıyorlar, içine kremalı bir karışım çilek vs. rulo yapıp üstüne meyveli süslemeler ya da ince ince aralarda kremayla pasta felan .. sen biliyorsundur gerçi ben acemiyim ya heyecanlanıyorum görünce:)

Aslı said...

Mirzahan ne kadar yakışıklı çıkmış öyle, ne güzel bakmış.

Krep yapmayı biliyorum Allahtan :) biraz kalın oluyor ama idare ediyoruz :)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

senin su tarifleri yazman oyle iyi oluyor ki anlatamam! ne zaman ihtiyac duysam elimin altindaki bir rehber gibi girip bakiyorum:) tel. acip sorana kadar, okuyup, kafada skillendirerek yapmak daha keyifli oluyor:)
birde su blog bulusmalarina bayiliyorum. senin sayende, svgili esrayi tanidim. bir daha sefere butun kizlar toplandik diyelim sayfa sayfa...:)
ama mumine olurda amerikaya gelicek olursa haberim olsun. sen blog dunyasinda daha aktifsin:) o bir deli annedir gelir miii, gelir kimbilir?:))

banurose said...

eline sağlık cnm..

Tarkanın Annesi said...

krep harika görünüyor bende en kısa zamanda deniycem fotolar gene bir harika:)

pınarpare said...

bayılırım krepe ve sık sık yaparım.ama not ettim aklımın bir köşesinde olurda Mirzahan gibi bir yakışıklı olursa birgün bizim evdede nutellalı da yapacağım:))

neval said...

ah güller :))

EMİNE ÖZTÜRK said...

blogger annelerden geliyorum.. sevgiler..