Thursday, March 22, 2012

Cocuklari Mutlu Etmek, Disney Store

Gunler nasil hizli geciyor, bir cok seye zor yetisiyorum bu aralar, blog ve digerlerini askiya aldim , ugrayamadim buralara :)) havalar guzel olunca disari cikiyoruz cocuklarla eve donus, banyo ,yemek derken uyku saati gelmis oluyor.

Sali gunu aksam Timesquare gidelim dedik, Disney world'e ugramak istiyorduk Ahrar icin, spiderman kostumlerimiz yirtildi ve Ahrar israrla giymek istiyor ve giyiyor, O'nun bu haline gonlumuz razi olmadi haliyle :) solugu Disney'de aldik.

times



Sanirim dort senedir Thy burada reklam veriyor, buraya bu donem gelen her misafirle resmimiz var cunku :))


IMG_0812

Disney world muhtesem ben bile bayildiktan sonra cocuklari dusunemiyorum, ust kata cikarken esime once biz bakalim ne alinir alinmaz karar verelim demey kalmadan Ahrar spidermanlarin oldugu bolumu kesfetti, onunden almak ne mumkun :))



ahrar2

Kapti kostumu ve kasaya kadar hic birakmadi :)


mirza

disney1


elbise


Kiz anneleri prenses kiyafetleri harika :)

aeropostale


Mirzahan eli bos donmesin diye Aeropostale ugradik daha dogrusu dis cephe isiklandirmasi cok ilgi cekiciydi, Oglusum hoodies ( sapkali mont ) istedi , onun da gonlunu yaptik :)

ahrar1

Sasiran oglan :))
IMG_0793

Senede bir kere yapiyorum Su muhallebisini, kucuk oglan 3 tabak yedi :)
IMG_0852

Ve bilin bakalim bunlardan ne olacak :)


Cumartesi gunu aksami Fatih Camiin'de Canakkale sehitlerini anma programi var, piyesler, siirler ve dahasi, vaktiniz varsa Newyork'lular kacirmayin derim.

13 comments:

Mutfak dili said...

Merak ettim dogurusu ne olacak.. Bizim evde de bakliyor bir yigin gazete..
Disney magazasina hem benim hemde cocuklarin agzi Ahrarin agzi gibi acik kalmasin deye gitmedik..))
Sirin gozukuyor Ahrar.. Masallah..
Elinize saglik olsun.Tarifi ne bunun..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) said...

bende çok merak ettim ne olucak:)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

su muhallebisi ne olaki?
ne olacak o broşürler?anlaşıldı şimdiden belli oldu bir sonraki postun konusu:)

New York'tan said...

Mutfak dili cocuklarin piyesi dekor amacli kullanacagiz , bitmis halini koyarim insallah :)

Santiye gulu :))


Nilhan'cim su. sut nisasta ve gul suyundan yapilan bir tatli cok hafif ayrica :)

Aslı said...

Ahrar'ın kostümü gösterirkenki hali ne kadar tatlı öyle maşallah :)

Disney dünyası fotoğraflarda bile büyülüyor insanı, şaşması normal :) Su muhallebisini hiç denemedim, yemek keyifli ama. Ellerine sağlık..

gunlukcugum said...

Ranaya nasil bir soz dustu anlatamam !(( gulecegim cok

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Seyma ben su muhallebisinin tarifini istiyorummm:)

Nihan said...

Ahrarcım güzel günlerde giyinsin..:))

Deli Anne said...

yavrum nasıl da kapmış kostümü, ağız da bir karış açık.. canım canım:)

dilek said...

çocukların bu kadar küçük şeylere çok sevinmesine bayılıyorum. dün kaana maymunlu nevresim takımı aldım 40 kere dönüp dönüp teşekkür etti.

ve aaahhhh ah keşke buralar da da kocaman bir oyuncakçı olsa. ama nerdeee:) sevgiyle

newyork'tan said...

Asli'cim Ahrar icin cennet gibi bir yerdi her yerde spiderman urunleri :)

Emine merak ettim simdi cumartesiyi bekleyemeyecegim :)

Seyhan'cim yayinlarim insallah :)

Sagolasin Nihan'cim :)

Ya Mumine'cim cocugu sevinirdik iste :))

Haklisin Dilek, kucuk seylerle mutlu oluyor cocuklar, insallah acilsin oralara da en buyugunden bir oyuncakci :)

sevilay said...

onlar mutlu biz mutlu:))iyi günlerde kullan ahrarcım...

hilal said...

Seymacim Gorusmek kismet olmadi Ny da canim.. 8 inde geldik 12 sinde ayrildik ama ne soguktu o zamanlar donduk resmen.. Cocuklari hasta etmeyelim diger taraftan gorebildigimiz kadar gezelim derken cok yorucu Ny seyahatimizi bitirdik.. Simdi guneydeyiz.. Bende Ny da time square begendimm ve Disney i :) newyork rehberi blogundanda cok ama cok yararlandik, gap teki soyunma odasinda namazimizi bile kildik ;)

Simdi tubanin yanindayim :) cok opuyorum canim Seni insallah birgun Gorusmek isterim, belki istanbulda :)

Sevgiler
Hilal