Sunday, March 18, 2012

Cok renkli bir haftasonu

Baharin renkleri pembe, mor ve beyaz , bugun cocuklarla parka dogru giderken yol boyu evlerin balkonlarinda yeni acmis cicekleri gordum, cok heveslendim en kisa zamanda balkonumu renklendirmek istiyorum.

spring


monkeyboy


Ahrar'dan spidermanvari hareketler :)

IMG_0742

Cuma gunu aksami babamiz sizi illa disari cikaricam dedi cok israr etti , kiramadim :)) Mirzahan ne yesem diye dusunuyor burada :)

biz


Ahrar'la ben variz bu karelerde, alt karedeki resim cumartesi gun arkadasin sunnet mevlutu programindan, cocuklar icin yuz boyama seti getirmis cocuklara eglence olsun diye , ben ve baska bir arkadasim cocuklarin yanaklarini boyadik, kendime de kalp yaptirdim siz goremesenizde :)

hamsi

Hamsi bana kokuyor sevemedim bu baligi..


anneeli

Ne tevafuk bu resmin yorumunu yazacakken Ahrar yanima gelip basini omzuma koydu uykusu geldi biliyorum , dokunmadan uyuyamiyor :) sonra yine buradaki gibi elimi eline aldi uyudu :)


batman

Haftasonu pijama aldik ogluslara, buradaki pijamalarda ayri bir tartisma konusu , Tr'dekiler dokumlu olur, rahat olsun diye buradakiler dar vucuda yapisik neredeyse :) bu yuzden iki numara buyuk aliyorum ikisinede , Ahrar'in pjleri batmanli ve supermanli hatta spidermanin kilotlarinida bulmus getirmis illa alalim diye ama numara buyuk zar zor ikna ettik beyefendiyi :)) Iste yikanirken pjler boyle bekledi makinenin onunde :))

IMG_0715

Mirzahan'in kaytan biyiklari :))

IMG_0680

Cumartesi gunu Saint patricks day'di. Irlandalilara ozel bir gun, onlara ait yonca ve yesil rengi cokca gorebilirsiniz sokakta iseniz, bir gun oncesi Irish olan mudurleri parti yapti Ahrar'in okulunda, elindeki posette cikolata ve oyuncaklar var, kolyede hediye .


icecream


Ve son olarak dondurma, Tr'dekiler gibi olmasada idare ediyor :)

Boyle renkli gecsin haftaniz :))

16 comments:

Mutfak dili said...

Masallah dolu dolu gecmis hafta sonu. Bizde de tatil bu gun bitti. Sukur okullar acildi..
HAmsiyi bende sevemedim.
Pijama konusunu bana da ilginc geliyor o yuzden hic takim almadim. ayri ayri bir seyleri alip takim yapiyoruz..) olurda memlekete gidersek aliyorum pijama.
Oglanlar annelere duskun olurmu ki..
Masallah her ikisine.
Sevgiler canim..

yaruze... said...

hafta sonları,hele güneşli ise bir başka oluyor keyfi :)
Sevgiler...

Fatma said...

oncelikle hep boyle renkli gecsin yum hayatiniz,hayatimiz,Rabbim saglik ve sihhat versin cumlemize...

ben bayilirim hamsiye,cok severim firinda olsun kizartma olsun aninda midede hepsi:)

sevgilerimle..

sonsuz dekorasyon said...

newyork harika bir yer ama insan yine de türkiye yi özlüyor dimi çok farklı yemek kültürümüz ,insanlar, yaşam..

birtutamkekik said...

bakk senn şu kaytan bıyıklı delikanlıyaaa:))
çokk şeker bir post olmuş şeymamm..
yüreğine sağlık...
huzurun ve ağız tadın daim olsun güzel kardeşim..
antalya,dan sııcacık sevgiler..
:)

birtutamkekik said...

bakk senn şu kaytan bıyıklı delikanlıyaaa:))
çokk şeker bir post olmuş şeymamm..
yüreğine sağlık...
huzurun ve ağız tadın daim olsun güzel kardeşim..
antalya,dan sııcacık sevgiler..
:)

Aslı said...

Tümüyle çok güzel bir hafta sonu olmuş. Mirzahan maşallah delikanlı olmuş, bana büyümüş gibi geldi :) Ahrar dokunmadan uyuyamıyormu? canım benim ya :)

İkisinede maşallah diyorum..

New York'tan said...

Mutfak dili guzeldi cabuk bitti haftasonu :)

Yaruze kesinlikle gunes enerji veriyor :)

Fatma'cim ben sevemedim ama esim seviyor :) amin tesekurler

Sonsuz dekorasyon guzel sehir ve dedigin gibi farkliyiz ama Turkler o kadar cok ki :)


Aysegul'cum cok tesekkurler


Asli'cim sagolasin :)

Kız Kardeş Derya said...

Ne güzel açmış çiçekler maşallah valla.. Ahrar anneci anladığım kadarıyla ya da henüz küçük diye mi bu kadar düşkün sana? Erkek çocukları hep babacı etrafımdaki ne güzel Allah oğullarınla ve eşinle hiç ayırmasın sizi. Bu mutlu ve renkli fotoları görünce içim açılıyor valla Şeymacığım :) Mirzahan çok yakışıklı bu arada, gömlekde ne çok yakışmış bıyıklı fotoda.. Yakışıklı bir delikanlı görsün New York :)Maşallah ikisine de..
Sevgiler benden..

ice tea said...

civil civil cok hos bir post olmus.

neval said...

sizin doğa gezmelerinize imreniyorum:)
hamsi sevilmezmi? bu akşamki menümüz olur kendisi

İkiz Annesi said...

Şeymam Mirzahan bayağa bayağa büyüdü maşallah kocaman oldu artık.
Ahrarın hallerine bayıldım her foto bir diğerinden güzel.Mutluluğunuz daim olsun.
A bu arada bir de Hamsi Kuşunu dene istersen normal yaptığım Hamsiyi bende pek sevmiyorum ama Hamsi kuşunda içine çok ince kıyılmış taze soğan ve maydanoz koyuyorum kokusunu alıyor lezzeti de iyi oluyor.Karadenize has bir yemek ben son bir yıldır hamsiyi hep böyle yapıyorum.Sanırım benim blogta yemeklerimiz kısmında tarifi var yoksa da ben eklerim.
Sevgiler canım..

sevilay said...

hamsiye ailece bayılırız,kokusuna tadına zaten başka da balık yemem:)
güneşin yüzünü bizde gördük çok şükür inş devamı gelir tabi yinede hayırlısı diyelim:)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

makinenin basinda nasilda hazir bekliyor afacan:) mokey boy'a da ayrica bittim bilesin:))

alkım said...

ne güzel bir hafta sonu!makina başındaki fotoğrafa bayıldım, çok tatlı.
hamsi bana da ağır gelir biraz, hamsi kuşu denilen bir şey var, çıtırı çıtır oluyor. öyle olunca gayet güzel oluyor.
sevgiler.

Ashley ★ said...

Saint Patrick's Day :) daha bugün yazılıda hakkında yarım sayfa essay yazdım :D yakışmş ahrar.