Sunday, March 25, 2012

Hafta sonundan kareler

Haftasonundan kareler...
inmyhands


IMG_0938


agaclar

Hani gazete kagitlarindan yaptigimiz rulolar var ya onlardan bu agac govdelerini yaptik , cumartesi gunu camiide gerceklesen Canakkale sehitlerini anma programinda cocuklarin yaptigi piyes icin dekordu bu agaclar.


IMG_0956

Canakkale gecilmez....



dance


Bugun Irlandalilarin yuruyusu vardi Brklyn'de , cocuklarla izledik biraz, hep ayni oluyor, kendilerine ozel danslari, muzik aletleri, kiyafetleri ile gosteri yapiyorlar sanslarina bugun hava serindi burada.

helva


Dun yaptim Un helvasini, bu aralar evde tatli yapmiyordum, tekrar baslamis oldum.Tarif Pelince'den . Bu tarif tam istedigim kivamda, bir cok tarif denedim simdiye kadar, bunun gibi olmadi hic birisi. Benim dikkat ettigim nokta yaparken iki kisi olmamiz, tereyagi ve unu kavurduktan sonra sutu ilave ederken bu islemin hizli olmasi lazim, tek basima denedim ve hep topaklandi, dun Ferhan sutlu-sekerli karisimi dokerken tencereye bende karistirdim hizli hizli :) diger bir nokta derin bir tencere kullanmak, sutu ilave edince etrafa sIcramasin ve kesinlikle elinizde mutfak eldiveni olsun karistirma aninda sutun tencereyle bulusmasindan cikan buhar elinizi yakmasin.

Mutlu umutlu guzel haftalar olsun :)

7 comments:

Mutfak dili said...

Guzel olmus agaclar. Canakkale sehitlerine Allah rahmet etsin..
Elinize saglik olsun un helvasi guzel olmus..
İki kisi fikri hem hosuma gitti hemde gulumsedim..))
Galiba sizin oralara daha bahar gelmedi.. Havalar kapali gibi..
Sevgiler canim..

sevilay said...

un helvası çok güzel görünüyor şeymacım ellerine sağlık...

Nilhan - Küçük Mucizem said...

un helvasına bayılırım. Kapanış bu fotoyla yapılır mıydı be Şeyma. mahvettin beni. Evde benden başka kimse yemez. Ben sütle şekeri kaynatmıyorum. soğuk soğuk eritiyorum. bir de unun üzerine dökmeden önce de unun altını kapatıp biraz bekliyorum. sütle un kavuştuktan sonra altını tekrar açıyorum.bu margarin miktarı çok değil mi? ben de böyle deneyeyim. off ağzımın suyu aktı resmen.

ağaç gövdeleri fikri de süpermiş :D

Aslı said...

Ağaç ciddi güzel olmuş, bu rulolar çok işe yarıyor gerçekten. Un helvasını çok seviyorum ben yapamıyorum ama kardeşim çok sabırlı o güzel yapıyor :) Ellerine sağlık..

New York'tan said...

Mutfak dili amin, tek basima beceremedim :)

Sagolasin Sevilay'cim .

Nilhan aslinda cok ama helva yagsiz olmuyor arkadas :))

Asli'cim tesekkurler, bende iki kisi ile yapabiliyorum helvayi :)

Merve said...

senin fotoğraflarına bakınca amerikadaki zamanlarımı hatırlıyorum :) manhattan ellerinin üzerinde çok güzel görünüyor, sen bu resim çekme işini biliyorsun bence :)

New York'tan said...

Tesekkurler Merve :)