Friday, March 2, 2012

Herseyden hepsinden istiyorum

* Uc gundur gunes acmiyor, yagmurlu kapali bir hava var Newyork'ta, yarinda oyle olacakmis, gunes isigindan mutlu olan enerji alan bir insanim, gunes acsa yeniden , hava soguk olsa da farketmez :)

* Mirzahan hafta ici bazi aksamlar camiye gidiyor , Kur'an'i Kerim'i ilerletmek icin hem de arkadaslari ile oynuyor, bu oyunlar mescitte oluyor, mahvelden gormeniz lazim hallerini kan ter icinde hepsi ( cemaat yokken oynaniyor tabii :) iki hafta icinde iki kotunun dizi parcalandi , kizdim biraz ,babasi arkadan isaret ediyor kizma diye erkek cocugu oyle oynar diyor :) peki dedim sen oyle dedikten sonra :))

* Ahrar'in okulu ile gorustuk ayni okula devam yarim gun yine insallah :) ben guvenmiyorum kadina o ayri bir konu, oncesinde baska bir okulla daha gorustuk, benim tercihim orasiydi ama esim istemiyor.


* Bugun arkadaslarla camideki sandalyeleri sildik, tam cuma vaktiydi ezan ile sela arasinda yapilan dualar makbul olurmus ya ,o vakit oldugunu bilmeden herkes duasini dile getirdi :) ilk once ahiretlik sonra dunyalik, bir arkadas azicikta para olsun dedi, bende neden az istiyorsun Hz. Allah'in hazinesinde cok, istemisken cok iste, helal kolay bol kazanc dile dedim :))

* Bir an once gerceklesmesini istedigim seyler var, bekliyorum , bekliyorum.. umudum var ama en kisa zamanda olsun istiyorum ..

*Size sacma gelebilir ama alisverisi ozledim zevkime gore etek, bluz, gomlek alabilmeyi , Turk girisimciler buralarada acsaniz subelerinizden inanin cok karli cikarsiniz :)

* Yemek yapmayim bu aralar , hazir yapsin birisi ben yiyeyim :)

*Newyork disina cikalim ,gezelim ..

* Ahrar'in bana sokulup tv izlemesi, Mirzahan'in her gece uyumadan once benden opucuk almasi cok hosuma gidiyor :)


Bu video Ahrar'dan, bizi cok gulduruyor konusma sekli ile :))


Mutlu haftasonlari olsun..


video

23 comments:

Mutfak dili said...

Seyma`cim oncelikle amin diyorum dualariniza/. Cok guldum . Tabi ki cok istemek gerek. Bende istiyorum para hemde cok memlekete gidecek kadar orada gonlumce harcayacak kadar helalinden tabi ki..
Sorunun cozulmesine sevindim.
Ne guzel bu aralar evde yemek yapmak istememek konusunda yalniz degilmisim...
Biri yapsin ne olur hemde en guzelinden soyle restoranlarda oldugu gibi sunumu filan harika..
Alis veris konusunuda da galiba canim cekiyor. Daha cok ortu cekiyor cunku burda su yeni cikan sallardan bulamiyorum canim nasil istiyor anlatamam.. Ah ah ...

Masallah olsun videoyu izledim bayildim. Ne guzel konusuyor. BU yasda cocuklar hic durmuyor. Bir azdan cok ozlenir oluyor bu halleri. Bolca video cekmek gerek sonra ani olsun deye..
Sevgiler canim..

gunlukcugum said...

Alisveris alisveris as kaldi seymacim.. Nisandan sonra gunlerrr hizli geciyor)
Ben cok para istemiyorum gecim sikintisi olmadan rahat bir yas am..cok paranin hesabida cok Zor ahirette...bizim peygamberimiz ve esleri istememis dunyalik...
Ahrarin okul isinin cozulmesi iyi oldu.... Optum cirkini...

Newyork'tan said...

Mutfak dili, yurt disinda olunca ortak seylere ozlemimiz cok oluyor :)) insallah yaza gidersin Tr'e rahat rahat .


Emine'cim tabii gecim sIkIntisi olmadan , Hz. Allah cok versin yolunda harcatsin insallah :)

fattosh said...

Su yemek yapma kismindayim bende hazir onume guzel yemek gelse deyip disarda bir yerlere gidiyoruz bir dunya para verip yine kendi yaptigimdan guzel yemek yok diyorum tabi burdayken tr de degil ..
Alisveris icinde tavsiye http://www.shukronline.com/ sitesi var uzun etek ve tunicler var takilari da cok guzel belki ihtiyaclariniza cevap verebilir ..

cerenim.com said...

olsun güneş gelir kısa zamanda ...ben yemek yapmayi henuz cok seiyorum ama 2 yildir evliyim bakalim 5 sene sonra ne diyecegim. cok sevgiler

nohut oda said...

ahh kuşum yaa masallah aynı şekilde türkçe nasıl peki?

İkiz Annesi said...

Bayılıyorum ben senin yakışıklı oğullarına arada çok yaş farkı olmasa kızları sana vereceğim diyeceğim ama :))
Neyse latife bir yana Allah gönlünden geçen tüm duaları kabul etsin canım.Bu aralar benim de pek yemek yapasım yok herhalde havalardan ..

Ahrar çok tatlı Rabbim nazarlardan saklasın :)

Kız Kardeş Derya said...

Video çok çok tatlıymış yahu :)) Dualarına, istediklerine benden içten bir amin! Şeymacığım umarım en çok istediklerin , en çabuk gerçekleşir.. Mesela güneş açmasından başlayabilir di mi pekela :)

Bu arada oralarda yok mu hiç Türk giyim? Vallahi açılsa oralara dediğin gibi iyi bir yatırım olurmuş..

Yıllar sonra da oğluşlarından iyi geceler öpücüğü alabilmen dileklerimle, sevgilerimle ..

New York'tan said...

Fatma'cim tesekkurler, bakayim adrese, inan Tr'de bir magazaya gidip reyonlara bakmayi bile ozledim, ozenle katlanmis kiyafetleri gormeyide :)

Cerenim baen off istiyor insan :) sevkin daim olsun insallah

Gulcan'cim Turkce'yi guzel konusuyor ama arada ingilizce kelimeler katiyor, bu video da sallamis birazda ingilizce konusmak adina :)) okulun cok faydasi oldu cunle kuruyor artik.


Aylin'cim :)) cok tatlisin sen, amin hepiniz dualari kabul olur insallah.

Derya'cim amin insallah :)

Düşlerimden İnciler said...

Erkek çocuklarına bir ayakkabı iki diz dayanmazmış...Çok koştukları için mi acaba ?
Maşallah oğulcuklarına :)
Duaların kabul olur inş.,öpüyorum canım

...SEDA... said...

merhaba bloğun çok hoş takipçin oldum maşallah yavrularına çok tatlılar...

birtutamkekik said...

maşallak paşayaa:)
nasıl şeker o mimikler öylee:)
ısırmallık yanaklar tamm anneciği..
:))
herr şeeeeyy gönlünce olsun şeymacım inşallahh...
muhabbet ve dua ile...
:)

dilek said...

Ahrar'a çok güldüm. maşallah ama:)
bende yemek yapmak istemiyorum biri yapsa ben yesem:)Okul sorununuzun çözülmesine sevindim.
ve bende alışveriş yapmak istiyorum ama kendimi durduruyorum. Olur da inşallah yaza karnım büyürse hiçbirisini giyemem:)
sevgiyle

Sevgiye Dair said...

Benzer duygular içerisindeyiz...yemek yapmak istemiyorum.gezmek istiyorum,özgürce dolaşıp alışveriş yapasim var..ruh halim karisik cokk..ogullarinda masallah cok tatlilar..izmirden sevgiler..

Newyorktan said...

Yerlere atarak oyunuyor kendini :) buyuge pantolon kucuge corap dayanmiyor :) ilknur'cum

Newyorktan said...

Seda'cim cok tesekkurler :)

Newyork'tan said...

Aysegulcum o mimikler zaten bizi cok gulduren :) sagolasin

New York'tan said...

Dilek'cim bu aralar seninle ayni dusunuyoruz demek ki hadi senin sebep belli :))

Sevdiye dair tesekkur ederim, yalniz degilmisim demek ki :)

Bir Terazi Kizi... said...

Günes olayinda bende tipki senin gibiyim,hastaysam iyilesiyorum,niyetim yoksa bile aninda hazirlanip cikabiliyorum,hemde bazen dört cocukla(misafir oglumuz geliyor bazen bize),ama ya yoksa oO orda;iste ben elimi kolumu kipirdatmadan yasamimi sürdürmek istiyorum...:((

Dualarimizin kabul olmasi dilegiyle,sende bu aksam bizim icin Ahrar'i öpersin annesi olurmu?

Ilk kez grip oldum,günlerdir aci icindeydim,gözümü bile acamadim,sizleri cok özlüyorum...

sevilay said...

o ağzı yerim ben maşallah :))Şeyma valla bu aralar benimde fena halde alışveriş yapasım var:))ahrarın okulunun hallolmasıa çok sevindm,dualarınzıda kocaman bir amin diyorum...sevgiler canım

red riding hood said...

Hahahaa neler anlatıyor böyle kendinden geçmiş :D Çok tatlısın zeytin göz.

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Allah ağzınızın tadını bozmasın Şeymacığım. Canları sağolsun

zeynep'in annesi (hatice) said...

canım dileklerinin en kısa zamanda gerçekleşmesi ümidiyle