Thursday, March 29, 2012

Pembe Ruj

IMG_1068


Bugun yemek yapmak istemedim, corbam vardi dunden, sabah kahvaltimi bile yapmadan zeytinyagli nar eksili  kuru biber dolmasini  yaptim, aradan cikmis oldu.


IMG_1071

Mirzahan dolma yemez  diye  O'na da borek yaptim.

IMG_1064

Kahvalti sonrasi bir kac kasik almak icin nutella kavanozunu actim ama dibini gormusuz  yine :)





ruj                                                                                                                                                                   Gozlerimi  kapatip dinlenmek istemistim  bugun, gozumu actigimda karsilastigim manzara  spiderman kostumu giymis, pembe ruj surmus  Ahrar :) yorumsuz...                                      

16 comments:

gunlukcugum said...

Yatmadan guldurdun beni ahrar)) sende hep gul hayat boyu..

fattosh said...

:)) dolma cok lezzetli gorunuyor..
Nutella bizde de hic dayanmiyor almamak en iyisi :/

Mutfak dili said...

Surpriz yapmak istemis annesi..))
Eline saglik olsun dolma borek harika olmus..

our twins of N.Y./SEYHAN said...

:)))) nadiren Ela'm ile birlikte Ege'm de surer siratarak; "anne, bana bak" der:) komiktir ama gulmem ki yuz bulmasin erkekler surmez oglum derim gider siler. Ahrar'i da gorunce rahatladim Seyma:))

birtutamkekik said...

:))))
şeymacımm bu ne şirinn birresim yaa:)))
rabbim uzun ömür versin kuzucuklarına:)
dolmaların pırıl pırıl maşalahhh..
ellerine sağlık canım..
hayırlı cumalar canım...

FADİŞ said...

Ellerine sağlık ikisi de çok güzel görünüyor oğlan ise pek afacan bakmış:)

Aygül said...

Cok seker;)))

Nilhan - Küçük Mucizem said...

kuru biber dolmasını ben de senin yaptığın gibi seviyorum. ben artık nutella falan almıyorum eve. çünkü bir başladım mı durduramıyorum kendimi.

minik spiderman e der misin lütfen, kırmızı kostüme pembe ruj hiç uymamış. çık çık çık :)
ama çok tatlı gülmüş ya. maşallah.

kiymetligunler said...

sabah sabah guldurdun beni Ahrarcim, erkek kostumu uzerine ruj superrrr olmus, ozguven budur bence:) Bende tevafuken dun nar eksili kuru biber dolmasi yapmistim ama yatmadan once:)) afiyetler olsun1!

Aslı said...

Allahım ben onu yerim :) seni şaşırtmak için yapmıştır veya kostüme uyduğunu düşünmüştür :)

Limon çiçekleri said...

Ayyy yerim ben o kara gözleri:))rujuda merak etmiştir annesi:))Bu arada ilk karenin gerçeğini şu an önümde hayal ettiğimi söyleyebilirmiyim?ellerine sağlık.

Sevgiye Dair said...

Ahrar canım cok tatlı ya...güldürdü valla beni..

esrates said...

kuru biber dolmasına asla dayanamam. nutellayı bile satarım onun için. nice neşeli günler...

Taze Anne said...

Seyma bugun bende kurutulmus biber dolmasi yapacaktim ama avuzdan sonra uzerime bir yorgunluk coktu. Vahapa gelirken pizza al diye talimat verdim :) Ahrar merak etmis annesinin kullandigi seyler :)

OZLEM ANNE said...

ilahi bu cocuklar , spider kostumu ve ruj .. sanirim kostumunu tamamlamak istedi :) bu arada biber dolmasina bayildim, bende yapmaliyim. xx

Anonymous said...

lan olum ben bu çocuğu çok seviyorum zuhauhauhauha :D:D:D sıpaydıra bak hizaya gel nihahaha :D ruja bak yea
Ashley