Monday, April 9, 2012

Cok Hareketli Cok fotografli Haftasonu

tower

Cuma gunu Newyork  ve New Jersey'de Fetih 1453  gosterime girdi,  uzun zamandir bekliyorduk  saat 4 ve 7 seansina yer bulamadik, bir cilginlik yapip  gece 11 seansina  gittik,  giderken yolda cektiklerim,yikilan ikizlerin yerine yapilan freedoom tower, devasa  bir sey :)


mirza

Timesquare  civarinda  gezerken, magazanin birine girdik , oglan cocuklarin olunca her turlu action figure dikkatini cekiyor :) transformersin bumble bee'si :))

my boy

Akrobasi :)

myboy2

Spiderman cizmisiz  kollarindan aglar cikiyor, dikkat lutfen :)

fetih


Ve Fetih, biz cok begendik, izlerken cok duygulandim  eksikleri yok muydu var di ama bu bir ilk, insallah devami gelir, biz de gururla izleriz :)
jd

Sevenler parmak kaldirsin :)

likemom

Gunez gozlugu olmadan cikamayanlardanim, Ahrar'da annesinin izinde :)

teyzes2 Bu sofra teyzeme ait, her sey harika gorunuyor , ellerine saglik Teyze, orada olup tatmak vardi hepsinden :)  teyze  sofrasi

bahce  resim yavrular 001


Bu fotoyu da babam gondermis, bahcenin yeni misafirleriymis bu yavrular  :)))



 Bahar  tatilindeyiz biz, mutlu huzurlu  haftalar hepimize :)
  

16 comments:

gunlukcugum said...

Keyifli tatiller....

sevilay said...

fetih 1453 için genelde yorumlar aynı ben gidemedim ama eşim izledi...sofradaki yeşillikler salatalar harika görünüyor bayılıyorum yemeye:))ellerine sağlık teyzenin.Küçük misafilerde maşallh çok tatlılar insanın sevesi geliyor:))

Filiz said...

şeyma senin büyük ağır abi ama küçükte tam tersi gibi görünüyor doğru mu burdan mı öyle görünüyor :) gözlere bakarmısın felfecir okuyor sanki :)) maşallah yaa :)

Aslı said...

İkiz Kulerin yerine yapılan bina gerçekten devasa boyutlarda :) ben onun yaptığı örümcek adamı yerim :) Film tüm eksikliklerine rağmen gerçekten bir ilkti, çok cesur bir proje bence. Deep nasıl sevilmezki :)

Masa nefis, nefis görünüyor :)

Deli Anne said...

Selime gösterdim derhal Bumble Bee'yi, hastası oldu çünkü.. anne biz de o mağazaya gidelim dedi hemen:)

ayrıca aşkolsun Johnny Depp için de yahu:)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Seyma cikista biz bir de o saatten sonra yemege gittik:)) Sana da soyleyecktim ama, Ahrar'in uyurken babasinin kucagindaki halini gorunce vazgectim. bizim kuzularimiz da yanimizda olsaydi gidemezdik zaten. Seytanin bacagini kirmisken...:))

birtutamkekik said...

çok hoş bir post olmuş canım.
teyzenin sofrası da enfess..
emeklerine sağlık..
öpüyorum canım..
sevgiler..

neval said...

sofraya ve muhabbete nasıl özendiğini tahmin edebiliyorum

Nihan said...

mutlu huzurlu tatiller Şeymacım..

fattosh said...

Johnny Depp garip bir cekiciligi var bu adamin ilk evlendigim sene esime bahsediyorum tanimadigini soyledi bir gun markette derginin kapaginda gordum al iste bak bu adam dedim o arada cuzdanimi(agbimin hediyesiydi ve dugunde takilmis bir miktar para icinde :P ) markette elimden birakmisim ve o dalginlikla cikmis gitmisim Johnny bana cuzdan borclusun :D

Mutfak dili said...

Feth buraya gelirmi acaba?
O filim sanirim sinemada daha muhtesem olur.
Bende yapardim o cilginligi.
Guzel gezi olmus. Sofra da masallah . Gurbet elde dayanilmaz bu ozlem..
Eline saglik olsun yapanlarin..
Iyi tatiller canim..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Ben de izlemedim filmi.
spaydırmen çizimine bayıldım :)
sen sofralara sanal olarak mı katılıyorsun süper ya. yalnız masadaki mimoza salatası gözümden kaçmadı.

ice tea said...

sofradakı yesıllıklere bayıldımmm.
annemle bende TR deyken yazın bol yesıllık koyardık sofraya kahvaltıyada aksam yemegınede eskıyı hatırlattı bana.

Anonymous said...

MERHABA ŞEYMA,
ben seni uzun zamandır takip ediyorum, yaklaşık 1.5 sene önce tevafuk eseri buldum blogunu, senle irtibata geçip konuşmak istiyorum, ben de ingilterede yaşıyorum, seninle konuşmak istediğim mevzu ise muradın akne ürünleri, geçenlerde bununla ilgili bir post yazdın ve de gecen senede yazdığını söylemiştin, arşivini okuyup o postunu gördüm, yorumlarada baktım, ben aşırı ciddi sivilce problemi olan bir insan değilim, arada tek tük çıkıyor ama izlerim var ve de cildimin şu anki halinden hiç memnun değilim, muradın ya da dermologicanın ürünlerine bakmak istiyorum , bu konuda seninle yazışabilirmiyiz, msjımı görürsen yorumunu bekliyorum:) ona göre blogundaki mail adresine mail atarım ordan yazışırız, olabilirmi acaba, yardımcı olursa çok sevinirim :))))

New York'tan said...

Selamlar Anynomuous ( keske adini azsaydin :)

Tabii ki istedigini sorabilirsin,cok duzenli olmasa da kullaniyorum Muradi.

Zeynep Özmen Ünlü said...

parmak kaldırın demişin ya, altında ki fotoğraf için kaldırayım ben.