Monday, April 16, 2012

Coney Island Beach ve Spiderman'i musluman yaptik haberiniz olsun :)

  Bugun  85 fah. sicaklik vardi Newyork'ta, anormal bir derece nisan ayi icin yarindan sonra azaliyormus sicaklik, boyle devam etse temmuz ayinda erimemiz  lazimdi :) babamiz isten geldikten sonra cocuklari da alip Coney island beache  gittik, deniz kenari oldugu icin esiyordu, soguktu.
beach


kiddos


Denize girmek icin cok israr etti ikiside , soguk oldugunu gorunce vazgectiler, kumlarla  oynamayi tercih etti  cocuklar, yerlerde surunduler  eve gelince  banyoda cikan kum miktarini gormeniz lazimdi :))

iz

simit

Yol uzerinde olan Gulluoglu'na ugradik, simiti fena degil ama benim istedigim kara simitlerden yok :)

pasta


Yas pastasiz olur mu hic :))



IMG_1486


  Gunun  fotografi  bu olsun spiderman Ahrar ve abisi   Mirzahan namaz kiliyor balkonda ( spidermani de Musluman yaptik bu arada  :))))




20 comments:

gunlukcugum said...

Namaz kilan spiderman I operim cok...abiyede kocaman masallah...
En kisa zamanda coney island kalabaliklasmadan getiriyim cocuklari bende..lunaparki acilmismiydi?

our twins of N.Y./SEYHAN said...

bu posttaki basligin, daha yaziyi okumadan gulumseetti beni:)) Sevaba girdiniz desene:)
Mirza dan gorup Ahrar da etkilenir ne guzel...
kumdaki "ayak izleeri"'ni de cok guzel goruntulemissin Seyma. Sen bu isi biliyorsun arkadasim!.. sadece cekmis olmak icin cekmiyor, baktiriyorsun da cektigin fotolara. Asaf kardesten ozel ders mi aldin ne?:))

Newyorktan said...

Tesekkurler Emine. Teyzesi :)) lunapark acilmis ama biz gittigimiz de kapaliydi ,cok serindi usuduk biraz :)

Newyorktan said...

Seyhan haberleri yoktu cektigimden cok guldum gorunce O hallerini :)). Tesekkur ederim guzel sozlerin icin cok acemice benimkiler iste :))

ice tea said...

masallah Allah nazarlardan korusun ıkısınıde cok hosuma gıttı balkonda namaz kılma fotoları.

esra yerebakan said...

maşallah :)ne güzeller Allah doğru yoldan ayırmasın onları secdeleri hep hayatlarında olsun inşallah...

FADİŞ said...

Bayıldım fotoğraflara namazlarını da Allah kabul etsin inşallah, ne güzel sevaba girmişsiniz işte, Spiderman doğru yolu bulmuş:)

SİHİRLİTORBA said...

Allah iyiliğinizi versin emi :)))) demek örümcek adam Müslüman oldu,darısı Batman'in başına :)))))

bir kase lezzet said...

BEN GELDİM CANIM
MMM HARİKA PAYLAŞIM
:)
MUTLULUKLAR...

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Parkın konumu süper. Yaz gelince kızımın kuma belenmesine ses çıkarmıyorum ama kışın izin veremiyorum.
ben Ankara simidini severim.
Ee şimdi yeni isim bulmak lazım spaydırmene :D

Filiz said...

3. kareye bayıldım, çok güzel yakalamışsın, alçak gönüllülük yapma :) Mirzahanla ahrarın fotoğrafını görünce direk aklıma namazmı kılıyor bunlar diye geldi alta inip yazıyı okuyunca, çok sevindim, ne diyelim darısı diğer süper kahramanların başına maşallah size :))

Deli Anne said...

muhahahahhaaa... son fotoğraf ve yazı öldürdü beni Şeymam..

şükür elhamdulillah müslüman bir kahramanıomız da oldu:)

yalnız ben o kumsala bayıldım, fotolar enfes.. içim gitti.. o sakin kum enfes enfes.. tabii banyoda çıkan miktarı da göze almak lazım:)

öpüyorum çok seni ve güzel yavrularını:)

ikibocekbircicek said...

namaz kılan spıdermane bittim:)

maaşallh delikanlılara ..darısı kuzumun başına

Nihan said...

ahh canlarım yaa,kıyamam maşallah nasıl tatlı kılıyorlar..:)))bayıldım..

canım bu arada senin twitin var mı..gelicem sana da ondan soruyorum

Fincan Teyze said...

Maaşallah...
Allah nazarlardan esirgesin... Fotoğraflarda çok güzel, ellerinize sağlık...
Blogger annelerde gördüm bloğunuzu merhaba demek için uğradım. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

sevilay said...

maşallah barekallah ne güzel namaz kılıyorlar öyle rabbim yolundan ayırmasın daim etsin inş şeymacım.Güllüoğlunu görünce şaşırdım:)pastane simidi değil de istanbul simitini daha çok tercih ediyorum:)

Limon çiçekleri said...

Resimler yine çok güzel Şeymacığım.Kumlardaki ayak izlerine bayıldım.Ammaaa...Gözlerim yaşardı bu delikanlıları namazda görünce.MaaşAllah,SübhanAllah..

Aslı said...

Maşallah ikisinede, öpüyorum onları çok :)

Kumsal fotoğafını çok beğendim, gerçekten güzel yakalamışsın.

kiymetligunler said...

Namaz karesine bittim..masaAllah!

Acemi terzi said...

hay maşallah allahım nazarlardan esirgesin bu kuzuları. tü tü tü kem gözlerden