Thursday, April 12, 2012

Gozumu actip kapadim Cuma olmus


Nerden baslasam  blogum ,oyle dolu  bir hafta gecti ve hala geciyor , cocuklar bahar tatilinde, havada  iyi sayilir, her gunu doldurmaya calistik.
my boys2
Bir gun  New Jersey'e gittik, hep  araba ile gectik/m  ama  ilk defa tren ve otobus kullandim  cocuklarla  macerali bir gun oldu :)

masa
Nj'de bizi karsilayan  bu sofra ve sicak sohbetler  oldu , cocuklar evin kopegi ile oynadilar, biz de  alalim  diye  soylendiler  epeyce :)

eggs

Yumurta alirken daha secici olmaya calisiyoruz artik, yakinda gazetelerde de cikmisti bununla ilgili haberler, endustiriyel  kumeslerde  yetismeyen tavuklarin  yumurtalarini aliyoruz  kisacasi koy yumurtasi :)


muhallebi

Muhallebili joleli  tatli yaptim bugun  eve donen erkek cemaati icin, babalari ogluslarini kapali havuz parkina goturdu  bize bir bucuk  saatlik mesafede olan, eve geldiklerinde  hepsinin yuzu kizarmis haldeydi :) Mirzahan cok cok mutlu olmus cok eglenmis, Ahrar kendi basina suda oynamayi tercih etmis.

Babamiz cekmis  bu kareyi :)




havuz


 Bu haftaya muze gezisi de sigdirdik, National history'e gittiler, Ahrar'a dinozor iskeletlerini gosterdik,Mirzahan'in ucuncu gidisi  oldu :)

Derste  calisti Mirzahan tatil donusu olacak buyuk sinav icin, hepimiz zevk aldik bu tatilden  babamizin evde olmasi en buyuk etkendi tabii :)

Nisanin ortasina geldik ne hizli geciyor gunler...


10 comments:

Filiz said...

Dolu dolu çok güzel bir hafta geçirmişsiniz.
Şeymacım eniştenin fotoğrafçılık konusunda senden biraz ders alması lazım :) okuyormu yoksa :D kızmasın şimdi :)
Evde köpek beyza'da çok istiyor ama hem alerjisi var, hemde bize uygun değil, ne dersin seninkiler seni ikna edebilirlermi :)

FADİŞ said...

Ne güzel bir hafta olmuş, çocuklar için kapalı havuza bayıldım:) Hayırlı cumalar.

Aslı said...

Gözümü açıp kapadım cuma olmuş..aynen katılıyorum :)

Tatili dediğin gibi çok güzel geçirmişsiniz. Mirzahan'ın sınavı için başarılar diliyorum, ikisinide kocaman öpüyorum :)

Muhallebili Jöle nefis bu arada ellerine sağlık..

HEDEN said...

Cocuklar için harıka bır hafta sonu olmuş.Darsı gidemeyenlerın başına :)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Seyma little ferry'e kadar aktarmali gitmeni "cesaret gerektirir" diye yorumluyorum ve ekliyorum. eee yaninda 2 yakisikli delikanli olunca...:)

Zeynep Özmen Ünlü said...

Şeymacım, şimdilerde New jersey diyince, Paul auster geliyor aklıma... şanslı bir ailesiniz, ömrünüzün belli döneminde oralarda soluk alıyorsunuz. tatlıları görünce iştahım kabardı.
Maşallah oğulların için.

sevilay said...

çok keyifli bir hafta olmuş gerçekten,özellikle havuza bayıldım:))

Anonymous said...

TÜRKİYEDEKİ ÖĞRETMENLER ÇOK TATİL YAPIYOR DİYE SÖYLENENLER SİZİ TAKİP ETSİN BENCE ORADAKİ TATİLLERİ TAKİP EDEMEZ OLDUM
SİBEL

New York'tan said...

Filiz'cim bahceli bir evimiz olursa aliriz anca kopegi :))

Ve evet esim guzel cekemiyor duymasin ama :))

Fadis'cim tesekkur ederim :)

Asli'cim sagolasin, cok hizli gecti inan tatili anlamadik bile :)

Amin Heden'cim :)

Seyhan'cim giderken uzun oldu ama gelirken cok kisa surdu, iyi oldu aslinda ogrenmis olduk :)

Zeynep'cim degerlendirmeye calisiyoruz buradaki gunleri yillari :) tesekkur ederim ayrica

Sevilay'cim ben de cok begendim :)

Sibel cok haklisin, bu tatiller yuzunden okulun bitis tarihi 28 haziran malesef,

kiymetligunler said...

Guzel gecirilmis zamanlar, elhamdulillah! Nefis sofralar, muhabbetler, muhallebiler:)) Afiyet olsun