Sunday, April 29, 2012

Hafta sonu ve Nisan ayinin son kahvalti daveti



IMG_1598

Gecen hafta gittigimiz  Masal Cafe cikisinda  sahilde yururken cektim bu fotografi, dort yasindayim pozu :)
ahrarsahil

Bunlar ne anne diye soylenirken :)

guller


From my Gonca.

tutu

Oglanlarima kiyafet bakarken gezdigim reyon sayisi bir, hep mi kiz cocuklarina calisiyor bu tekstilciler anlamadim ki :) Bu tutulere  bayildim :)

 tr
 Sehir ici otobusunde gordum bu reklami  hos bir tevafuk oldu :)


borek


Annemle  konustugumuzda  misafire hazirlik oncesinde , hep bir borek tarifinden  bahsediyordu, denersin diye bir turlu kismet olmamisti, en son konusmamizda not ettim, aldim tarifi herkesin cok begendigini, el acmasi zannetigini soylemisti, ve  denedim  cumartesi kahvaltiya gelen misafirlerimiz  icin ,aynen dedigi gibi oldu  :) biz cok sevdik ailecek, tarifi  versem mi  yoksa bana ozel mi kalsin dusunmekteyim :)))


sofra2

Cumartesi gunu misafirlerimize hazirladigimiz masamiz, bahar geldi renklensin dedik artik, siyah  ortumuzu rafa kaldirdik bir sureligine .



sofra1


 Esim de bende  misafiri  seven insanlariz, evimde misafir  agirlamayi , gitmekten daha cok severim.Gelen konuklar icin hazirlanmak, tarif arastirmak ki yeni tarifleri  baska turlu deneyemiyorum , masa icin ozenmek benim icin bir zevk, mutlu oluyorum, bu da merak edenler icin aciklama olsun :)


Haftasonu camideydik, gerci bu ara her gun aksam oradayiz :) daha once bahsetmistim Ahrar'in evi gibi gordugunu camiyi, haliyle  mahvelden  mescide inip  duruyorlar arkadaslariyla, cuma gunu aksam  namazi icin erkekler saf tuttu,  namaz  basladi, sessizlik hakim tabii, birden Ahrar'in sesi yankilandi i like to move it , move it  diye sarki soylemeye basladi, cogu anlamamistir eminim ama ben ne dedigini biliyordum :)  dua ettim icimden ne olur hemen bitirsin diye  :) , sonuna kadar soylemeden kesti elhamdulillah :)))

 Mutlu huzurlu haftalar olsun hepimize ...

Ps.
(  boregin tarifini  verecegim  en kisa zamanda  insallah :))



21 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Senin siyah masa ortusuyle yaptigin sunumlar neticesinde; satislarda artis olmus, Seyma'cim:)) Demek rafa kalkti? Simdi bakalim neyin satisinda patlama olacak:)))

Mutfak dili said...

Seyma hani Ahrarin cami macerasina o kadar guldum anlayamam. ..))
Cocuk kendince eglenmek istemis..))
Eline saglik canim sofra yine mukemmel.
Siyah ortu guzeldi ya bende aldim . Bu hafta gun sofrasinda kullanmak istiyorum bakalim.
Borek tarifini merakla bekliyorum
Sevgiler canim ...

∂єкσяαρѕυωαѕуση said...

Oğlumda istesede istemesede fotoğraf çekeceğimi çözmüş olmalı artık kendisi çeksene beni dediği günleri de gördüm çok şükür:) ins sende görürsün şeymacım

Kahvaltı masası da nepiss

Deli Anne said...

gene herşey harika.. yahu sen ne mübarek kadınsın Şeymam.. maşallah barekallah! bu kadar misafirperver olman maşallah hem de gönülden , seve seve.. tütütütü

ve tütü demişken ahhh benim yaramdır o.. dün bir kız elbisesi gördüm gittim sevdim okşadım piskopatlar gibi:)

siyahkuğu said...

Bende çok sevrerim misafiri yazın ben işte misafirler bende):) çalışınca zor oluyor evde bırakıp gittiğim zamanlarda oluyor mecburen.
resimler harika favorim 4yaş resmi):) tarifi bekliyorum):) sevgiler...

Fatma said...

canim masan yine super bahar gelmis masana...

tutuyu benim kiza yollasana, ben cok seviyorum ama esim hic haz etmiyor,yinede bir tane edinecegim o tutulerden...

Ahrar'ima cok guldum ya i like to move it , move it haha...Allah iyiligini versin kucugum...

sevgilerimle, mutlu gunler...

New York'tan said...

Seyhan cok alemsin canim ya anladim ben seni :)), ne diyim hepimiz ayni yerden alisveris yapiyoruz sanirim :)


Mutfak dili tesekkur ederim, gule gule kullan insallah :)

Selda'cim insallah ya buyuk olan iste miyor kucuk olanla idare ediyoruz artik :)

Mumine'cim ya sen anlarsin beni kaderdasim benim :) ve utandirma beni, icimden geliyor oyle iste :)

Siyah kugu calissam boyle yapabilir miydim bilmiyorum, insallah en kisa zamanda vericem tarifi :)

Fatma'cim al canim ya yakisir kizina :) ve hic sorma Allah kabul etsin, nasil namaz kildim bilmiyorum :)

nohut oda said...

bence bunun bir anlamı olmalı bir kız çocuk mesela:))
peçeteler sahane..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Şeyma bayılıyorum senin sofralarına. Maşallah subhanallah ne hamarat hatunsun. Bu spaydırmen beni acayip güldürüyor :D

Nihan said...

Ahrar, yerim seni..:))öldüm gülmekten..Allah affetsin..sana da bayılıyoruz sofralarına da sayın Şeyma Hanımcığım..:)

birtutamkekik said...

yüreciğine sağğlıkk şeymamm..
Peygamber Efendimiz de misafirsiz oturmazmış sofraya.
ne hoşş bir meziyettir misafiri başş tacı etmek..
herr şeyy çokk özenli ve güzell görünüyorr:)
beklemedeyim böreğin tarifini..;)
öpüyorum canım.
baki muhabbetlerimle...

birtutamkekik said...

yüreciğine sağğlıkk şeymamm..
Peygamber Efendimiz de misafirsiz oturmazmış sofraya.
ne hoşş bir meziyettir misafiri başş tacı etmek..
herr şeyy çokk özenli ve güzell görünüyorr:)
beklemedeyim böreğin tarifini..;)
öpüyorum canım.
baki muhabbetlerimle...

birtutamkekik said...

yüreciğine sağğlıkk şeymamm..
Peygamber Efendimiz de misafirsiz oturmazmış sofraya.
ne hoşş bir meziyettir misafiri başş tacı etmek..
herr şeyy çokk özenli ve güzell görünüyorr:)
beklemedeyim böreğin tarifini..;)
öpüyorum canım.
baki muhabbetlerimle...

birtutamkekik said...

yüreciğine sağğlıkk şeymamm..
Peygamber Efendimiz de misafirsiz oturmazmış sofraya.
ne hoşş bir meziyettir misafiri başş tacı etmek..
herr şeyy çokk özenli ve güzell görünüyorr:)
beklemedeyim böreğin tarifini..;)
öpüyorum canım.
baki muhabbetlerimle...

birtutamkekik said...

yüreciğine sağğlıkk şeymamm..
Peygamber Efendimiz de misafirsiz oturmazmış sofraya.
ne hoşş bir meziyettir misafiri başş tacı etmek..
herr şeyy çokk özenli ve güzell görünüyorr:)
beklemedeyim böreğin tarifini..;)
öpüyorum canım.
baki muhabbetlerimle...

birMisafir said...

i like to move it, move it, you like to moooveee ittt :)))) süper cocuk yaa :))) Masallah!
kahvalti masan cok güzel, ic acici olmus :) ellerine saglik. evinden misafir eksik olmasin hic bir zaman insallah!AMIN! :) misafir berekettir, muhabbettir, duadir...
bu arada ben o böregi biliyorum :) benim bi konyali ablam var, ondan ögrendim. yalniz ben onu patatesli yapiyorum. baska versiyonunu hic denemedim :) papateslisi de cok güzel oluyor. en güzeli de, sip diye olup bitmesi bence.

Seyma, instagramdan da yazdim, bu amerikadaki okul konusu cok ilgimi cekiyor ve hic bir bilgim de yok. mümkünse, bu konu ile alakali bana biraz bilgi verebilirmisin(iz)?genel olarak amerikadaki okul sistemi, mesela college ile üniversite bilhassa, nedir, nasildir?

bol rüzgarli ve serin almanyadan selamlar :)Allah`emanet olun...

Limon çiçekleri said...

Allahım bu ne kadar hoş bir masa böyle,herşey,her detay ne kadar güzel düşünülmüş..Şeymacığım seni tebrik ediyorum kardeşim.Böreğinde tarifini bekliyoruz.Unutma ama:))

** ZEL ** said...

Yine gözüm gönlüm şenlendi :)
Emeğine,güzel yüreğine sağlık arkadaşım.
Rabbim muhabbetini daim eylesin..
Gönül dolusu muhabbetle..

New York'tan said...

Nurcihan'cim college universite oluyor,bunun yaninda universitelerde var, bazi dersleri collega da alip universitelere gecis de yapabiliyorsun, Tr'den cok farkli, Almanya'yi bilmiyorum ama :),disardan gelenler icin toefl sarti ve girmesi gereken sinavlar var ,Turkler kolay aliyor sinavi lise egitimi Tr de daha agir oldugu icin,Usa vatandaslari icin uni dala kolay ucret daha az oduyorsun ve eger basarili isen burslarindan yararlanma imkaninda var, sormak istediklerin olursa cevaplarim esim bu isin icinde :)

birMisafir said...

cok tsk ederim Seyma :) kizim nasipse seneye(bu zamanlar)okulu bitirmis olacak insallah ve yurt disinda okumasini hayal etmisimdir hep. dönem arkadaslarindan bazilari 1 yilligina aupair olarak amerikaya gidecekler. sahsen gitmesini isterim ama cesaret etmeye de korkuyorum :) bana gaz/cesaret verecek birini bulsam sanirim cok daha kolay karar verebilirim ;)))

e. t. said...

Ahrar a burda ben güldüm, o an cemaat iyi tutmuş kendini, yoksa abdestdende olunması işten bile değil :)
Ahrarı o şarkıyı söylerken hayal etmem hiçde zor olmadı doğrusu.Çünkü Ahmet Yusuf unda sıklıkla ağzına takılan bir melodi. Bilmeden ne kadarda doğru söylüyorlar değil mi?
Sofranında ne kadar neşeli ve hoş göründüğünü söylememe gerek var mı?