Monday, April 2, 2012

Tum Bekarlara ve Esinden fazla beklentisi olanlara gelsin bu yazi :)

salad

Bugunun ikramiydi  gittigim evde :)

cay

Haftasonu  gittigimiz cafede tatlinin yanina  cay istedik boyle geldi  cay servisi .Kendin doldur kendin ye gibi oldu :)
IMG_1152

 Yine hafta sonu lezzetlerinden  birisi, biberiyeli  zeytinyagli patates cipsi , guzeldi.


Gunler birbirini  kovaliyor  yine, hafta sonu hafta basi  seklinde  hizli hizli yasiyoruz  zamani, yaptigim gunluk isler ayni ,  gorustugum arkadaslar ayni  gittigim mekanlar farkli  :)

Haftaya Bahar tatilimiz  basliyor paskalya tatili  ile birlikte, Mirzahan'in  state( sene sonu sinif gecme ) sinavlari hemen tatilden sonra, ona  hazirlik var bu ara bizim evde.




Fb de  gormustum bu yaziyi  not etmistim cok hosuma gitti, bekarlarin hepsine  gonderdim,bekarlara  evli olupta fazla beklentisi  olanlara da gelsin bu yazi :))



Güzel olsun, akıllı olsun, dindar olsun, zengin olsun, kültürlü olsun, şefkatli olsun, ciddi olsun, itaatkâr olsun, esprili olsun hem de hepsi aynı kişide olsun…

Bir kere, bütün isteklerimizin aynı kişide olmasını beklemek, aynı kediden durumuna göre uçmasını, bazen havlamasını, bazen de kuzu gibi davranmasını beklemek kadar anlamlıdır.

Asgari şartlar uygunsa
ve belirlenen “olmazsa olmazlar” örtüşüyorsa, gerisi teferruattır.

Bir ilişki için sevgi gereklidir.
Fakat aşk, her zaman risklidir!
Aşkta eksikleri görmezsiniz, tâ ki ilk etkileri geçinceye kadar…
Oysa sevgide beraber olmaktan duyulan mutlulukla birlikte
eksikleri hoş görebilme becerisi de vardır.
Âşık olsanız bile, bunun tek başına yetmeyeceğini de bilmelisiniz.

İyi bir eşin tek başına size mutluluk getireceğine dair bir mitiniz varsa,
unutmayın ki bu da pek gerçekçi değildir.

Evet, nikâhta keramet vardır ama mucize yoktur!
Siz gerçekten istemedikçe ve mutlu olmaya kalbinizi açmadıkça,
âlem birleşse sizi mutlu edemez!   



Nazli O.

17 comments:

esrates said...

ne güzel ikram onlar öyle. renklerine bayıldım, çileklerin kokusunu alabiliyorum sanki:)))

SİHİRLİTORBA said...

katılmamak mümkün değil ;)

ikibocekbircicek said...

çay sunumu süpermiş...
yazıya bayıldım ........sevgiler

Ays said...

Çay sunumu benim için güzel bir fikir oldu.

Yazıyı çaldım,
Çok doğru sözler....

Filiz said...

meyveler beni benden aldı :) beyza gibi bende tutturucam şimdi :))
Çayda iyiymiş demlikte lipton çay :))
yazıya gelince söylenecek söz yok, ama bekarlar buraya dikkat etsin aşk değil, sevgi olmalı.

Kız Kardeş Derya said...

Meyveleri istiyorummm :)

Hmm Ağustosda evleneceğim inşallah kulağıma küpe ettim bunları :)

Sevgiler..

Aslı said...

Meyveler nefis görünüyor, bahar gibi :)

Çok doğru beklentileri en aza indirmekte fayda var, birde aşk gerçekten gözleri kör ediyor. Uyandığınızda bambaşka bir erkekle karşılaşıyorsunuz.

sezobigo said...

çok hoşuma gitti yazı ne kardar doğru tespitler öyle.
size yaz gelmiş bütün meyveler çıkmış görücüye:)

marifet ellerimizde said...

evet yazı gercekten cok guzel:)bu arada nasılsınnn cocuklar kosusturmaca derken pek gelemedım....opuyorum....

birtutamkekik said...

İKRAMLARDAKİ RENK CÜMBÜŞÜNE NE DEMELİ BİLEMEDİM:)
HARİKALAR...
PAYLAŞIMDA ÇOK HOŞ :))
EŞEKKÜRLER ŞEYMACIM..
SEVGİLERİMLE..

Düşlerimden İnciler said...

Ne güzel yazmışsın Şeymacığım , yüreğine sağlık güzel saptamalar olmuş...

Tarkanın Annesi said...

meyveler harika görünür yazıysa tam dozunda bende aşkın varlığına inana ama devamının olmadığını bilenlerdenim biraz mantıklı olunursa herşeyin en mükemmelinin olmadığı bilinirse o zaman bence evlilik yürür aksi çok zor.

Nehir İda said...

yok yok hep diyorum ama bir daha akşam üzeri sayfana uğramayacağım açken:))
nasıl güzel kareler ve elbette anlatım

our twins of N.Y./SEYHAN said...

4 mevsim bulabildigimiz her turlu meyve ve sebze icin gercekten sansliyiz...
yazi ile ilgili basligin cok hosuma gitti:))

gunlukcugum said...

Guzel. Fikirli bir yazi.....

sevilay said...

meyvelere bayıldım:)afiyet olun size mirzahana başarılar diliyorum sınavlarında allah zihin açıklığı versin inş.

göçmen kızı said...

merhabalar çok hoş bir blog.ikramlara bayıldım birbirinden lezzetli hepsi belli:-)yazıya bayıldım izninizle paylaşmak isterim sevgiler...