Friday, May 11, 2012

Gunesi gordum sanki, evet evet gordum... :)

yagmur

Yaklasik bir hafta yagan yagmur sonrasi yesiller bu hale geldi :)

park

En sevdigimiz park bu bizim sagda deniz solda yesillik, cimlerden yuvarlansak mi acaba dedim :))

park 2


gul<

Yagmur damlasi hala  gulun uzerinde



kofte
 Fellah koftesi yapmistim gecenlerde,

Bana kalsaniz  boyle yemeklerle gecistirecegim ogunlerimi ama bana kalmiyor malesef :))

Gunesli mutlu huzurlu  haftalar  dilerim.

(Mim'im aklimda vakit olunca insallah cevaplayacagim: )

8 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Seyma ben o parkta 6-7 yil once naneler gormustum sira sira. ondan sonra ki her yil bakarim ama yok! kestiler, budadilar, bir daha da dikmediler sanirim. Ne bilsinler ki bizim gibi yesili, otu:)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

ben senin su "kendini el acmasi sanan borek" i yapmaya gidiyorum mutfaga. yarin ki misafirlerim icin:)

Newyorktan said...

Cidden mi Seyhan Ben hic denk gelmedim nanelere :) gul bolumu cok guzel,insallah begenirsin Ben cok sevdim , Kolay gelsin .

sevilay said...

park çok güzel görünüyor gerçekten insanın yuvarlanası geliyor:))

Mutfak dili said...

Ben razıyım Yagmur yagsin diyorum Austinin yaz sicagini dusundukce..)
Cok guzel parkin yesili. Goz alici...
Fellah kofteye bende alistim bu aralar hafif ve kolay..
Eline saglik olsun...

ZEHRA said...

merhaba allah bağışlasın cocuklarını isimleri farlı geldı anlmalrını sora bılıırmıyımm

New York'tan said...

Sevilay'cim :))

Mutfak dili sen de haklisin, burasinin sicagi da fena degil, yagmurdan sIkIlmistik inan :)

Zehra,Mirza beyefendi beyzade demek han'i biz ekledik, Ahrar , ozgur hur demek, isimlerimiz farsca :)

aylin said...

ne kadar güzel kareler çok sevdim:)))
iyi haftalar.