Wednesday, May 2, 2012

Her gun Yagmur Yagarsa Newyork'a ..

Her gun yagmur yagiyor Newyork'a, gunese hasret kaldik bu aralar..

gemi

 Biri yuk gemisi digeri cruise , ikiside devasa boyutta, arada  gorunen kucuk gemiden anlarsiniz ne kadar buyukler :)

balkon

Bir ara gunes acmisti , Ahrar faydalandi bu durumdan :)

corap

10 gun once aldigim corap, bugun camide kosturma  neticesinde  bu hale gelmis :)

kek


Ah bu pastanin basina neler geldi neler, gitmem gereken 3 yer oldugu gun sabah bana kalan iki saat icinde yapmaya calistim, pandispanyayi yaptim firina verdim onbes dakika gecti baktim firin isinmiyor, meger ayarlari ile oynanmis, cok kabarmadi ama tadi guzeldi pistiginde :) arasina kremasini yaptim, ananasla susledim, bu esim icindi, 41'lik dogum gunu cocuguydu kendisi 1 mayista :)


1 dilim 1 dilim isteyen hala var dolapta :)


15 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Almanya'ya donduk hava durumlarinda:)
41. yas icin nice yillara sizlerle...
41 numara parmak arasi terlikli Ahrar pasanin balkon sefasina da bayildim Seyma'cim:)

Aygül said...

Seymacim esine hayirli yaslar diliyorum siZlerle beraber. Ahrar'in o delik coraptan gorunen minik parmagina bur issirik benden:)) pastadan ben alabilirim:)(

Fatma said...

nisandan beri yagmur yagiyor hemde araliksiz aksam ustu felan bazen gunes cikiyor ama yerini hemen yagmura birakiyor...

esine hayirli,saglikli omurler dilerim ayni zamanda sizede....

Muhabbetle...

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Buralar da yağmurlu ama biz şikayetçi değiliz. zira havalar o kadar sıcak ki, gece pencere açıp yatmaya başladık bile. kavrulacağız belli.

Ben hayır demem pastaya. nice yıllar.

New York'tan said...

Seyhan alemsin canim ya, hangi parmak arasi derken son radan aklima geldi, terligi de var ama illa onu giymeyi tercih ediyor :) amin tesekkur ederim :)

Aygul'cum sagolasin, tabii ki pastam bekliyor dolapta :)


Fatma'cim hava guzel ama hep kapali, haftasonuna duzelecekmis insallah, ozeldik inan gunesi :)

Nilhan'cim cok erken baslamis orada , insallah yagara yagmurlar.

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

Seyma cim bu ay sana gelmeyi planliyorum bilgin olsun :)),

Deli Anne said...

evet, ben de kısmetse :)

Limon çiçekleri said...

:))Ahrar'ı olsada şurda mıncıklasam..Eşime gösteriyorum fotoğraflarını,ailecek bir muhabbetimiz var bu şirin şeye:))..Eşinede hayırlı doğum günleri olsun Şeymacığım hep birlikte nice yıllara inşAllah..

New York'tan said...

Esma'cim Ny'a mi geliyorsunuz, ne guzel haber, hangi tarihlerde buradasiniz ona gore plan yapalim insallah:)

Mumine'cim belli oldu mu gelis cok sevindim inan, Turkiye'de kismet olmamisti burada bulusuruz insallah :)


Limon cicekleri, cok tesekkur ederim sagolasin senin guzel dusuncelerin, hep beraber insallah :)

fattosh said...

Bulusursaniz banada haber verin olmaz mi? Esim bugunde ny daydi hatta central parkin ordan cilek almis gelmis :))

New York'tan said...

Fatma'cim tarihleri belli olsun mutlaka haber veririm sana insallah, benim evde bulusuruz :)

gunlukcugum said...

Ne guzel ne guzel yorumlar)) newyorkta blog cular toplaniyorr))

ESMA ( esma_uysal@yahoo.com) said...

seyma cik insallah delim ile geliriz diyorum yada newyorkda bulussak

New York'tan said...

Esma'cim ikiside uyar bana ama evimde misafir etmek isterim ama zor olursa Manhattan'da da bulusabiliriz :) siz onceden haber verin insallah ona gore ayarlayalim

Düşlerimden İnciler said...

Çorabı favorilerim arasına alıyorum :))))
O böre yok mu o börek muhteşem görünüyor , ellerine sağlık canım :)