Friday, May 18, 2012

Japon Mutfagini denedim ve Magnolia Bakery'i ziyaret

 yosun

Acilis fotografimiz Yosun salatasi ile olsun, uzun zamandir sushi yemek istiyordum, esim her mutfagi sever ama balikla arasi olmadigi icin sushi restaurantlari tercihi degil, hal boyle olunca uzak dogu mutfagi ile arasi cok iyi olan kardesim goturdu dun, cocuklari esime biraktim Manhattan da bulustuk, lokantaya gittik ama aksam yemegi icin iki saatligine  kapalilarmis, civardaki tum sushicileri arastirdik  hepsi oyle :) vakit sinirli olunca cocuklar babada oldugu  icin japon lokantasina gitmeye karar verdik onun icin  de yarim saat bekledik, yarim saat icinde doldu restaurant bizimle beraber :)

    Kardesim ne guzel  dediyse onu denedim, yedim,yosun salatasina bayildim,



frice ball

Rice ball, ya haslama  ya da kizartma olarak geliyor   pirincin  icinde de erik var yumusamis haliyle,  orta not verdim bu yemege :)

tofu

Sebzeli tofu, tofu tek basina agir, sebzelerle  guzel gidiyor  :)

sashimi

Sashimi  bana gore degil asla, tabaktaki wasabi sosla, soya sosunu  karistirip, baligi icine bandirip yiyiyorsunuz,

ice cream

Yesil cayli dondurma enfesti, tabaktaki  kahverengilik ise sekerli kirmizi fasulye :)

 Sonuc olarak, yosun salatasi ve  yesil cayli dondurmadan memnun kaldim :)

 Yemek sonrasi Magnolia Bakery'e ugradik, cogunuz biliyorsunuzdur eminim, her zaman dolu, kalabalik, tavsiye uzere  cheesecake ni aldim bu sefer, limonlu  olanina ev ahalisi bayildi,

magnolia

cakes

Kekler  burada kremalanip, suslenip  servise sunuluyor.
asafseyma

Kardesimi  cekistirirken  :)


mehter1

Yarin Manhattan'da Turk gunu yuruyusu  var, Genelkurmay baskanliginin Mehteran takimi konser verecek ama oncesinde bugun Cami de cuma namazi cikisi mini bir konser verdiler, mehterani dinlemek her zaman manevi  duygulari kabartiyor, onlar caldi biz costuk :) fotograflari sandalye uzerine cikarak cektim bu arada :)


cakes2

 kendim gezdim o kadar evdekilere de cheesecakelerden getirdim :)

Mutlu huzurlu haftasonu olsun hepimize ..

 

12 comments:

Demlikalem said...

Afiyet sifa olsun yedikleriniz. Meheteran dediginiz gibi manevi duygulari costuruyor ki, kizim 17 aylikken Turk Festivaline gitmistik Los Angeles'ta. Meheteran Takimini duydugunda namaz hareketlerini yapiyor, onlar caldikca bizimki namaz kiliyordu:) Simdiden size iyi eglenceler...

ice tea said...

yosun salatasi cok ilgincime gitti.
Ama dondurma nefis gozukuyor.
AFIYET OLSUN.

MaceraperesT said...

Magnolia'da sadece kremalı keklerden(adını hatırlayamadım bir an) olduğunu sanıyordum. Cheesecake de olduğunu öğrenmek iyi oldu. Meşhuuur New York cheesecake'inden yerim artık bir dahakine geldiğimde.

gittiğiniz yerin adını adresini yazar mısın? ben de denemek istiyorum:)

NasılAnne said...

"rice ball" bizim içli köfteye benziyor sanki :) ve nedense dünya mutfağından hiçbir yemeğin görüntüsü bana Türk yemekleri kadar çekici gelmiyor :)

ilhan said...

Açıkcası dondurma hariç diğerleri cazip gelmedi. Yosun salatası da ilginç olabilir. Size afiyet olsun

firdevs said...

sushi filan hic bana gore degil :)mis gibi Turk mutfagi dururken hic isim olmaz cinlerle japonlarla :) Yiyenlere afiyet ola :)

gunlukcugum said...

Seyma bunlari deneyip yedinya helal olsun sana... Ben gormeye dayanamiyorum bile((
AMA magnolia ben bir turlu gidemedim((

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Magnolia gibi bir yerim olsun isterdim. ha profesyönel miyim asla. ama öğrenip o işi yapmak isterdim.
bir de ben ve japon mutfağı aynı cümlede yer alamaz sanırım :D

Bir Terazi Kizi... said...

Balikli herseyi yiyebiliyorum,ama yosunu yiyemem gibi geliyor sanki,ama sen güzel dediysen birgün denemek lazim,bu arada her zaman cok SIK giyiniyorsun,cok hos,sevgiler Seymacim.

New York'tan said...

Demlikalem, hayal ettim de ne tatli olmustur :) O gun Turk gunu yuruyusunde Manhattan sokaklarinda dinlemek ayri bir gururdu :)

Icea tea, dondurma cidden cok guzeldi :)

Nasil anne kesinlikle katiliyorum ama merak iste denemis oldum :)

Ilhan denemis oldum ben de bir dunya mutfagini.

Emine hepsini yemedim tattim diyelim :))

Nilhan cok sicak bir ortami var Magnolianin, insallah bir gun olsun istedigin gibi :)

Terazi kizi tesekkur ederim :) sans ver bence yosun salatasina :)

Zeynep Özmen Ünlü said...

yosun hiç ağız tadıma uymuyor. ama füme balığa her zaman hazırım.

New York'tan said...

Maceraperest sake hagi bardi adi, kardesimden ogrenebilirim, gelirsen bana mesaj at oldu mu unuttum ben adresi :)