Monday, May 14, 2012

Kumsal- Hediyelerim- krokanli damla sakizli muhallebim

kiddos


Haftasonu  gunes guzel yuzunu gosterdi bize, degerlendirelim dedik, cocuklarla Coney island beache gittik.Denize girmek icin cok israr etselerde,suyun soguklugunu  hissedince vazgectiler :)


shadow


Bu da benim golgem :)

angel

Kum keyfi :)

marti




yazi




Ogluslarin  anneler gunu  hediyesi, Mirzahan siir yazmis,ogretmenleri  istemis  yazmalarini sonra cerceveletmisler, Cok da  guzel yazmis, duygularini anlatmis  kuzucuk :) Kucuk oglumdan da  bu cicegi aldim :)


tatli



Malum cumartesi gunu mac vardi, es mac izlemeye gitti, ben de kendimi  mutfaga verdim, tatli  yaptim sutlu olsun hafif  olsun hemen olsun dedim ve bu tarifi buldum, krokanli damla sakizli muhallebi.

tarife gelince, Pasta tarifi olmasi lazim sitenin adi, aklimda kalan isim cunku cok arastirmistim  neler yapabilirim diye :)

1 kilo sut
1 su bardagi seker
2 corba kasigi  pirinc unu
2 corba kasigi nisasta
damla sakizi ( 3 adet kullandim )

Krokani icin, 1 su bardagi sekeri  teflon tavada erittim, yakmamaya dikkat etmek lazim, icine cekilmis cevizleri ilave ettim, sonra tezgaha doktum ( tariflerde mermer tezgah isteniyor) donunca bicakla kaldirip, ufak parcalara  boldum.

Muhallebi icinde tum malzemeleri  karistirdim, pisirdim, kaselere  bosalttim, soguyunca uzerini krokanla susledim.



tatli1


Arkadaslarim ariyor, denk geldiklerim soruyor, gorunmuyorsun bu aralar diye, evet dedim, her seye  yetismeye calisiyorum, her  seyi mukemmel yapmak istiyorum ama cok yoruluyorum, artik fazlasiyla hissetmeye  basladim, dengelemek lazim, superwoman degilim :))  kendime izin verdim ne kadar becerebilirsem artik :)

15 comments:

Fitra2009 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
our twins of N.Y./SEYHAN said...

Mirzahan ne guzel ifade etmis duygularini. Masallah...

macta bizim evde bagrismalar vardi. Esim sirf mac icin Turk televizyonu aldi:))

Cumartesi gunu coney island beach'in aciklarindaki 2 tekneden birinde biz balik tutuyorduk, sana el sallamistim, gordun mu?:))
balikla aranin iyi olmadigini bildigimden tutmus olduklarimizdan sana vermeyi teklif etmedim. ama kiz ogrenci yurduna bayagi verdim. Fatma'ya kolay gelmistir umarim:))

Su muhallebisi tarifi almistim senden. onu yapmistim cok guzel olmustu. Eminim ki buda cok lezzetlidir:)

nohut oda said...

masallah bence öylesin ama kendını yıpratma sartlarını zorlamadan super ol:)
allah kolaylık versin

firdevs said...

su bardaginin kendisini mi eritiyoruz :p

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Firdevs :D

Şeyma oğlun ne kadar romantik maşallah. tanımlamaları ne kadar güzel. Annesi kendisi için neler neler ifade ediyormuş meğer :D
bayıldım.

Sand Angel da donuna kadar kum olmuştur heralde :D

Ioana-Carmen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
sevilay said...

hediyelerin çok güzel şeymacım.Tatlı da gözüme çok güzel göründü afiyet olsun:))

gunlukcugum said...

Ay seyma bende kendimi dinlenmeye aldim hele hafta sonu hareketli gectiyse pazartesi ve sali evdeyim))
Mirzahana masallah ne guzel ifade etmis...
Kendine iyi bak..sevgiler...

aylin said...

zor herşeye yetişmeye çalışmak sana kolay gelsin kareler gene çok güzel

birtutamkekik said...

çokk hünerlidir benim kardeşimm..
ama kendini çokk yorma emi.:)
görsellere bayıldımm..
emeğine sağlıkk canım...
muhabbetle...

birtutamkekik said...

çokk hünerlidir benim kardeşimm..
ama kendini çokk yorma emi.:)
görsellere bayıldımm..
emeğine sağlıkk canım...
muhabbetle...

birtutamkekik said...

çokk hünerlidir benim kardeşimm..
ama kendini çokk yorma emi.:)
görsellere bayıldımm..
emeğine sağlıkk canım...
muhabbetle...

fattosh said...

benim mutfak tezgahim mermer degil bu krokani denesem nerde sogutabilirim? bu cuma misafirlerim var yapsam mi diye dusunuyorum da :)
oglunun siirine bayildigimi tekrar ifade etmek isterim ben kesinlikle aglardim benim icin boyle bir siir yazilsa..

New York'tan said...

Seyhan'cim ciddi misin :) gormedim gorseydin gelirdim yanina, sagolasin balikla cok aram yok :)

Gulcan'cim amin insallah :)

Firdevs duzelttim :)

Nilhan hic sorma banyoda gormen lazimdi kum miktarini ve tesekkur ederim :)

Tesekkurler Sevilay'cim :)

Emine'cim pazartesi carsamba cuma ve persembe zaten doluydu, tatil yapma imkanim olmuyor malesef :) bundan sonra azalir gunler belki :)

Aylin'cim aynen oyle, tesekkur ederim.

Aysegul'cum sagolasin :)


Fatma'cim olur benimde mermer degil, zaten Usa de mermer car mi merak ediyorum :)

emreyle hayat said...

ellerine sağlık, blogger anneyim canım takipteyim , beklerim bloguma :)