Wednesday, May 23, 2012

Manhattan'da Turk gunu-Hunkar begendi- Kibris tatlisi ve ev yapimi Kaymak

mykids


Haftasonu ile baslayalim anlatmaya, Cumartesi gunu 31. Turk gunu yuruyusu vardi, hava cok guzeldi haliyle katilim coktu, Manhattan da belli bir guzergahtan yurunuyor, cesitli dernekler guruplar katiliyor sonra bir meydanda toplaniliyor, Turkiye'ye ait  yiyeceklerle hasret gideriliyor :)

  Kirmizi- beyaz giyinmek lazim o gun her ne kadar ben giyinemesem de cocuklar da vardi kirmizi- beyaz renkler :)

bs

En hareketli guruplar, spor kulupleri idi :)

gs

Ahh ne coskululardi :)


fb


Fbliyim ama sozde :)

Turk

Alinan yiyecekler :)

rain

Bugunlere donersek  yagmur yagiyor  her gun , pazartesi mahsur  kaldim hatta yolda , nemli  ve sicak hava ama yagmurlu ..

tatli


Dun Kibris tatlisini denedim, esim tam not verdi ,  tarif verecegim kendime  gore degisiklik yaptim  o haliyle vericem insallah :)


hunkarb

Bizim evin hunkari  begenmis :), Oktay usta  tarifi,  ete ilk defa defne yapragi ekledim, balikta kullanirim ama  ete de cok yakisti, bir de begendisine eklenen 2 su bardagi sutte degisiklik yaptim bir bardagina krema koydum, lezzetli oldu.


kaymak
 

Evvet  Bu da ev yapimi  kaymagim cok degerli kendisi :)  uc gun  bekledik olsun diye tarif icin tesekkurler Arife tarif gerek  .

Cumartesi  gunu  Caminin  Fetih programi ve kermes acilisi var,  cumadan itibaren  yatili misafirlerimiz  var, oyle hizli geciyor  ki  hayat, yetisemiyorum :)



   Yarin Regaib  Kandili,  simdiden  hayirli  kandiller, en guzel sekilde gecirmemiz  dilegiyle...

11 comments:

Dilek Afiyon Avci said...

Ben de şimdiden kandilinizi kutlarım...
Resimler ne de güzel ve canlı...
sevgilerimle...

LaMa said...

tarif eklenir eklenmez yapmissin galiba syemacim, tu tu masAllah. ben de yllar once arkadasta yemistim, hala yapacagim... yparim belki... kim bilir....
bak yatili misfirlerine benden bir tarif yapmazsan kuserim, demedi deme!
sevgielr arkadasim
3 aylarin da mubarek olsun

New York'tan said...

Dilek tesekkur ederim :)


Lama'cim ailecek haftasonu kahvalti kahvalti yapabiliyoruz ve esimle bal kaymak favorimz, Turk marketlerine geliyor ama denk gelmiyor bazen, markette whipping creamleri gorunce denemk istedim daha tatmadik, firsat olmadi :)


Insallah zaten menu olusturmaya calisiyorum, sana da ugrarim, fikir alirim aman sakin kusluk olmasin :), ben senin surpriz cupcakelerden yapmak istiyorum, esimin dogum gununde yapacaktim ama firinim bozuk , pisiremedim en kisa zamanda insallah,

Limon çiçekleri said...

Seninle kandilin hayırlı mübarek olsun canısı.Kaymak enfes görünüyor ama yapım aşamasına baktım,gözüm korktu:))

aylin said...

Kareler gene çok güzel o tatlıya bayıldım tarifi bekliyorum
Kandiliniz de mübarek olsun.

ARIFE TARIF GEREK said...

Tarifi denemis olmana sevindim canim, ama seninkisi baya sarimtirak olmus neden acaba :)
tadi nasil oldu merak ettim umarim begenmissinizdir ;)
uc aylarin mubarek olsun dualarda bulusmak dilegiyle...

New York'tan said...

Havva'cim sagolasin, korkmasin gozun kolay yapimi suresi uzun o kadar :)

Aylin cok tesekkurler insallah vericem tarifi en kisa zamanda :)

Nurdan hemen rulo yapip cekmistim , su an rengi beyazladi:) tadini cok begendik tekrar tesekkurler :)

nohut oda said...

kıbrıs tatlısı güzeldır hemde cok hafıf ekmek tatlısına benzetır herkes ..

birtutamkekik said...

Hayırlı kandiller seymacim....
Rabbim bu mübarek günleri dolu dolu geçirmeyi nasip etsin hepimize...
Dualarda ununutulmamak dilegimle...
Sevgiler...

our twins of N.Y./SEYHAN said...

ben her pers. ve cuma 86daki turk marketinden kaymak aliyorum. hani yapimi nasil zormudur bilmem ama cok leziz gorunuyor:) Simdi soruyorum Seyma'cim: Aldigina mi deger? Yaptigina mi?
:))

Mutfak dili said...

Canim eline saglik olsun. Gecen bir arkadas da bahsetti yuruyusden. Guzel gecmis anlasilan..
Eline saglik olsun ben bir tabak begendi. 3 de tatli alsam olurmu..)
Harika gozukuyorlar..