Monday, May 7, 2012

New Jersey'de gecen tadi damagimizda kalan bir gunden kareler


Hafta sonunu en guzel fotograflar  anlatir  diyorum  ve basliyorum :


kiddos

Pazar gunu New Jersey'de Turk gunu vardi, festival seklinde kutlaniyor,  oncesinde yuruyus yapiliyor Konsoloslugun  ve  Turk derneklerin katildigi  ve bir parkta toplaniliyor, stantlarda Turkiye'ye ait ozlediginiz  yiyecek, icecek, kiyafet vb seyler satiliyor. New york'ta ki Turk gunune kiyasla biz New jersey'i daha cok seviyoruz, piknik gibi oluyor, cocuklar icin tam bir eglence yeri, yiyeceklerinizi alip, arkadaslarla muhabbet edip  yesilligin tadini  cikariyorsunuz :). Babamiz  Manhattan'da oldugu icin biz arkadaslarla beraber  gittik, orada bulustuk, yolda giderken arabada cocuklari boyle oyalayabildik :)
parade
Festivalin yapildigi alan bu park

kermes pastasi

Giderken  kermes icin Pasta yapip goturdum,

henna

Hint kinasi yapan kizlar :)

ice

Buzunu bile iron man lisini  alan Ahrar :)


gozleme

Gozleme yapan teyzeler, ablalar :)

ekmek

Tarihi Eminonu  balik ekmekcisinden  alinan balik ekmek :)


keyif

Arkadaslarla  sarma, baklava, erik, cagla, misiri paylasmak , mideleri  doldurmak bir daha denk gelmez diye hababam  tikinmak :))  cocuklarin kostugu cimlerde yuvarlandigi, yorgunluktan eve donerken arabada uyudugu keyifli bir gundu o gun, onlar mutlu biz mutlu ... :)


 Amerika'da ki blog dunyasindan haberdar olmak isterseniz,  buraya tik tik    .  Benim de kucuk bir roportajim var :)

16 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Gozlemenin basinda Turkan teyze oldugu icin fazlaca alip, derin dondurucuya da atsaydin Seymacim:))
roportajini zevkle okudum. banada bir email atmislar ayni siteden. ne bu ki diye siteye girip ayrintili inceleme firsatim olmamisti benim. ama sen yolu actin simdi:))

New York'tan said...

Ya sorma Seyhan'cim neden yesek diye oradan oraya kostururken vakit gecti gozleme bitmis malesef, masallah en guzel stant caminindi, alicisi coktu :)

Hadi bakalim sira sende o zaman :)

InceBelliFevkalade said...

eminonu balikcisida mi ordaydi:(
keske yakin olsaydik size:(

New York'tan said...

Fevkalade adi oyleydi ama onlar oldugunu sanmiyorum ve keske yakin olsaydiniz..

ikibocekbircicek said...

dün akşam eşim kanalları gezerken cine5 haberde bu festival vardı... bende bi heycan hemen durdurdum bide öle bi bakıom ki sanki mırzahanla ahrarı görücem ...:)))nede olsa önceden almıştık gitme sinyallerini :)ama maalesef göremedim .... s
sewgiler

Deli Anne said...

maşallah ne güzel günmüş.. bana güzel gelen kısmı annelerin keyfetmesi, çocukların kendi halinde olması kısmı oldu:)

Mutfak dili said...

Gun olmus ve ben orda degilim buyuk kayip..)
Cok severim boyle aktiviteleri. Bizim burada yapilmadi bu sene maalesef..
Guzel gun olmus..
Roportaji okudum Seyma`cim guneye gelem planini beygendim. Bekliyoruz merakla..
Sevgiler..

nohut oda said...

çok güzel bir etkinlik hem tanıtma hemde özleminiz adına..

Tarkanın Annesi said...

Yaa harika birgün olmuş bende yaklaşık 3 ay Almanya'da kaldığım için sizin şuanki bu birlikteliğinizin ne kadar değerli ve güzel olduğunu anlayabiliyorum. Yurtdışında insan kendi gibi bir ses bir nefes istiyor helede Türksen o yüzden bu güzel gün emeinim size ilaç gibi gelmiştir.

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Böyle festivallerin tadı arkadaşlarla çıkar. yedikleriniz sizi iki gün idare eder desene Şeyma :)

Limon çiçekleri said...

Bayılırım böyle günlere..Gözlemelerde aklım kaldı..Harika fotolar.

gunlukcugum said...

Pastan cok hafif ve lezizdi ellerine saglik... Bu soylesi ikincimi? Sanki onceden bir soylesini okumustum.okumusmuydum?)

aylin said...

keyifli birgün geçirilmiş ne güzel fotoğraflar herşeyi anlatıyor zaten:)
blogu yeni keşfettim çok sevdim paylaşımlar için teşekkürler:;))

Elif T said...

Guzel bir gun olmus herhalde
ABD de helal/alkolsuz bitkisel urunlere ihtiyac duyuyorsaniz online magazamiza goz atabilirsiniz

www.herbalreach.com

gunlukcugum said...

Seyma sobeledim seni hakkkindaki 7 gercegi bekliyorum)

PINKY FASHION said...

canım gözleme çekti, üstüne birde senin yaptığın pastadan olsa değmeyin keyfime:))
http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/