Wednesday, May 30, 2012

Yemekli ,emekli ,bebekli bir post bu :)

PicMonkey Collage

Evvet blogcugum cumartesi gunu gerceklesen Amerika muslumanlar birliginin  32.yil donumu ve  fetih programi  burada  gerceklesti,salonda Fetihin onemi hakkinda konusmalar yapildi,yemek ve sonrasinda bahcesinde kurulan kermesle devam etti, Masa ortulerini  arkadaslar dikti,hepsi el emegi, digerleri  Tr'den geldi  cami  hayrina yapildi kermes.Ben masa  ortuleri kisminda gorevliydim :)


masam

Bizim masa :)

shoes

Veee  Misafirlerim var demistim,esimin  yegeni ve esi  bizimle beraber Hollanda'dan geldiler,  kiz kardesi de burada hep beraber bizim evdeyiz, onlar geziyor  Ny'u :)  bir gun biz bayanlar gezdik , magaza magaza dolastik, bu ayakkabilar  her yerde karsima cikti , haberiniz  olsun :)

fiyat

Bu urun avrupali bir designerinmis, bu fiyata dusmus, ne kadar fark var degil mi ?
PicMonkey Collage12 
    Once masallah  diyoruz :)


Bu kucuk minik oglus  dunyaya  geldi   gecen hafta ben de Teyze oldum :), teyze kizi ve esini tebrik ediyorum, iki cihan saadeti diliyorum Cagin Arel'e ),Fotograflarini  istemistim, yakindan gorup sevemiyorum arkadan  bakip  seveyim dedim, insallah kismet olur yazin cokca bebek severim :))


14 comments:

Demlikalem said...

Pek bereketli bi post olmus demek ki bereketli dolu dolu gunler olmus masallah :) Bebis hayirli olsun. Bu arada ayakkabilarin benzeri ve az topuklusu Kardashian'in sitesinde $31.96 haberiniz olsun :)

gunlukcugum said...

Bebis Hayirli olsun...saglikla kolaylikla buyusun insallah...

Nevbahar said...
This comment has been removed by the author.
New York'tan said...

Tesekkurler Demlikalem :) ben giyemem o ayakkabilari ya civi tasiyormusun gibi uzerinde :)

Emine'cim sagolasin :)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

ayakkabılar değil de masa örtülerine bayıldım.

Ömrü uzun bahtı güzel olsun kuzunun.

esradan said...

çook sıcak ve içten bir site,detaylı okumak için tekrar gelicem.sevgiler.bende beklerim

e. t. said...

Yemekler;
eminim nefistir, ellerinize sağlık,
Emeklerinizi;
Allah kabul etsin,
Bebeğiniz;
hayırlı olsun, analı babalı büyüsün
:)

ayça&ihsan said...

cok sirin olmus tesekkür ederiz güzel dilekler için isimde degisiklik yok ama yanlıslık var :) çağın arel ismi

New York'tan said...

:)Nilhan, esradan et, tesekkur ederim :)

Zehra ve Ihsan telefondan Cagan diye anlamisim ben, duzeltiyorum hemen :) cok cok selamlar.

firdevs said...

Bebekli post deyinceportakal agacindan sonra sen de bombayi patlattin sandim. ! :)))).

tijen miriam said...

bebeginiz hayirli olsun,,masalahh

aylin said...

masa örtüleri çok güzel ayakkabılar güzel o bebek hepsinden güzel maşallah:)
allah analı babalı sağlıkla büyütsün:)

Fatma said...

hersey cok guzel gercekten emek harcanmis...kermese emek verenlerin gonlune,ellerine saglik olsun..ayakkabilar guzel ama benim tarzim degil...

Rabbim bebegimize hayirli omurler nasip etsin vatanina,milletine hayirli bir evlat olarak buyusun insallah...

New York'tan said...

amin cok tesekkur ederim herkese :)