Sunday, June 10, 2012

Central Park Gezisi & Deniz sezonunu actik






yolculuk

 Cuma gunu ogleden sonra ciktik yola Brooklyn Koprusunden gectik, Central parkti istikamet, giderken Mirzahan'in istegi uzere Cigkofteciye  ugradik ama kapaliydi, cigkofteye  hem de en acilisina bayilan bir oglum var :).Iki oglum da araba yolculugunda mutlaka uyur bebekliklerinden beri boyle bu hal.


Evden borek yapip goturdum, termosta cayimiz vardi, meyve de ilave ettik  ufak capli piknik yaptik , havanin sicak olmasindan sebep  kalabalikti central park, hava almaya gelen ,yuruyus yapan, kosan, kopeklerini  gezdiren, guneslenen her cesit insan vardi :)


picnik1

Mirzahan satranc oynadi babasi ile Ahrar da izledi ,Ortadaki Pretzel, simite  benzer diyelim sadece :)

piknik2



Ahrar cayir cimen kostu..







gol

Ne hos goruntu  degil mi ?

central park1


central park


castle1

Icinde kalesi bile var Centralpark'in :) manzarayi gormenizi cok isterdim, rapunzelin kalesi diyorum ben buraya :)


PicMonkey Collage

Bugunde wolfes Pond'a gittik Staten Islan'da bir yer burasi on taraf deniz, arka taraf ormanlik alan  barbecu yapiliyor , guya erken gidelim dedik saat 11 de oradaydik ama tum masalar tutulmustu :) neyse ki ortumuz vardi onu serdik, esyalarimizi birakip cocuklarla  denize  dogru yuruduk, Mirzahan doyasiya girdi,yuzdu, oynadi, okyanus suyu soguk oluyor, dudaklari morardi bir sure sonra ikisininde :) guzel bir hafta sonu gecirdik, deniz  ve barbecu sezonunu acmis olduk.


cilekli


Bu da kapanis fotosu olsun, cilek pelteli sutlu tatlimiz, evde fazla olan cilekleri  bozulmasinlar diye boyle degerlendirdim.


Bu postu onceden hazirlamistim yayinlamak icin bilgisayari actigimda sevgili Arzu'nun Fb'de yazdigi annesinin vefat haberini okuyunca cok uzuldum , Hz. Allah yardimcisi olsun, sabir diliyorum arkadasima.





11 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Seyma'cim aslinda yazacak birseylerim vardi ama son paragrafini okuyunca sevgili arzunun sitesine tikladim. Allah'im sok oldum resmen! Allah sabirlar versin. mekani cennet olsun insallah...

kiymetligunler said...

Guzel bir haftasonu gecirmisiniz, bizede biraz gunes gonderin olur mu:)) Grip olduk ailece, o kadar soguk Amsterdam:((
Piknik ve tatli super gozukuyor, ellerine saglik!

fattosh said...

Dolu dolu bir haftasonu olmus cok guzel ..
Arkadasin arzunun blogunada baktim cok uzuldum..
Annemin kiymetini yeterince bilmiyorum diye dusundum insan hep var olucaklar dualari ustumuzde olucak saniyor ..allah sabirlar versin arzu kardese

ZEYNEP said...

Elinize sağlık.Çok güzel anlatmışsınız.Biz de sizinle birlikte Central Park'ı gezmiş kadar olduk:)

Limon çiçekleri said...

Çok üzüldüm şimdi..Hemen girdim sitesine şok oldum.Allah sabırlar versin..Şeymacığım bu arada gittiğiniz gezdiğiniz yerler çok hoş ama senin fotolarınla detayı yakalaman çok daha hoş...Tatlı için ellerine sağlık bu arada yine döktürmüşsün maaşAllah.

Demlikalem said...

Allah sevdiklerimizle dunyada hayirli guzel gunler, otede de ebedi mutluluk nasib etsin. Selamlar...

sevilay said...

hayırlı olsun deniz sezonunuz:)allah rahmet etsin inş anne kaybı çok üzücü gerçekten

Yemekheyecani (Emel) said...

Merhaba...
Bloglari dolasirken blogunu kesfettim....
cok hosuma gitti ve izlemeye aldim
sende buyur gel cok sevinirim :-))

Demlikalem said...

Bi de tirnagindaki kina deseni fikri hosuma gitti. Kizimin tirnaklarini kinalayayim da oyle, pastel boyalari rahat biraksin artik. Bulutlar ne guzel orada da..

New York'tan said...

Seyhan'cim bende sok oldum, olum ne kadar yakin..

Kiymet'cim misafirlerimizden sizin oradaki hava durumunu aldim o ne oyle hep serin ve soguk bize gore degilmis :)

Fatma'cim malesef hic aklimiza gelmiyor, Hz. Allah hayirli uzun omurler versin hep beraber insallah

Zeynep'cim rica ederim :)

Havva'cim sagolasin :)

Amin demli kalem..

Normal kinayi sevmem ama hint kinasina hastayim, evde sablonlarim var umreye gidenler bana hint kinasi getiriyor :) yaparim suslerim parmaklarimi ellerimi :) guzel fikir tabii hosuna gider eminim prensesin .

Sevilay'cim amin diyorum.

Emel tesekkurler..

GÜLDEN-PETRA ÜRÜNLERİ said...

öyle imrendimki ne güzel