Sunday, June 24, 2012

Dylan's Candy Bar ve Teleferik Maceramiz



     Hafta ici inanilmaz sicaklarla bogustuk, carsamba gunu basladi cumartesi  gunu siddeti  azaldi diyelim, televizyonlardan uyari gecti hep, haziran ayinin  rekor sicakliklarini gorduk, disari cikmadiginiz muddetce sorun olmuyor evde klimalar esliginde serinlikte oturuyorsunuz.

   Cuma gunu Mirzahan'in okulda sinif odullerinin dagitildigi programi vardi, esimle beraber katildik, yaklasik bir saat surdu,  piyes hazirlamislar, konusu secimdi, belediye baskanligina adayligini koymus olanlarin konusmalarini dinledik, sonra bizlere icinde adaylarin isimleri olan kagitlari dagittilar, secmemizi istediler, biz Mirzahan'in yakin arkadasini secelim diye dusunmustuk ama yan taraftaki benim oglumu  secer misiniz dedi :) ayip olmasin diye onun ismini yazdik :)) arkasindan slayt sovu izledik, cok gezmisler bu sene cook, gitmedikleri muze kalmamis :)), okuldan cikarken dusundum de okullara her milleten insanin cocugu geliyor, bazi veliler ingilizce bile bilmiyor, herkesin maddi durumu ayni degil ama okullarin gezilerinde muzeler, gerek sanatsal gerek tarihi , hayvanat bahcesi, broadway sovlari ile cocular belki hic gitmeyecekleri yerlere  bu sayede gidiyorlar,sistemin bu bolumunu seviyorum.

Cumartesi gunu nispeten azaldi sicaklik, oglenden sonra attik kendimizi Manhattan'a plansiz bir sekilde, Mirzahan soruyor nereye diye, cevap; ruzgar nereye gotururse :)) varligini bir iki senedir ogrendigimiz son gunlerde hep gidelim dedigimiz teleferige bindik, bu teleferik Manhattan'i Roosevelt Island'a bagliyor, metro giris karti ile biniyorsunuz, esim ilk basta cekinsede  deniz uzerinden gececegimiz icin, cocuklarla hevesle bindik, korkulacak bir tarafi yokmus, otobuste veya ucakta gider gibi  gidiyorsunuz, mesafede uzun degil.

 



PicMonkey Collage1
Eveet  kalkarken ki manzaramiz


PicMonkey Collage2
Denizin uzerinden, Queens Boro koprusunun kenarindan gecerken

PicMonkey Collage3

Teleferik sag taraftaki resimde gorunen kirmizi kutu :))


roosevelt


bridge

Adada biraz oturduk, sonra tekrar teleferige binip Manhattan'a gectik.


ahrar


Kucuk Oglan :)


IMG_3421


Gunun en tatli kismi  burada basliyor, Dylan's Candy Bar'a ugradik, cok Meshur  bir sekerciymis efendim, yanindan gecmistik cok kere  ama popularitesini yeni ogrendik :)

IMG_3424


 Sagim solum , onum arkam sekerdi, iki cocukla beraber gittik buraya :)  ama masallahlari vardi oglanlarimin  girerken konusmustuk ne  kadar alacaklarini  bizi uzmediler bu konuda.
IMG_3412

Basamaklar sekerden :)

IMG_3409

Bu sekerlerin kutulari  Hollywood unluleri  tarafindan imzalanmis.


IMG_3406f



Ozel cikolatalar




IMG_3404

Dugunler, showerlar icin tasarlanmis  sekerler, cikolatalar bunlarda.

Bana gore diger sekercilerden bir farki yok, uc katli ust katta cafesi olan, her cesit cikolata ve sekerin oldugu,sekercinin adinin yazili oldugu parfumden cantaya, telefon kabindan, havluya kadar her turlu urunun bulundugu  tuketim amacli bir yer :))


IMG_3370


Gunun finalini Brick oven pizza ile yaptim ( Tas firinda pisen ) , benim favori  pizzalarimdan :) uzerindeki yesillikte feslegen.

 Okullar carsamba  gunu kapaniyor son uc gun :)

Mutlu  huzurlu  haftalar dilerim..




13 comments:

ikibocekbircicek said...

fotolar süpper ... hangisine özenceğime şaşırdım teleferik derken şekerlemeler geldi ... ama galiba aklım pizzada kaldı :) sewgiler

New York'tan said...

:)) Ikibocek bir cicek tercih etsem ben de pizzayi tercih ederdim :)

Follow_me said...

güzel bir gün olmuş fotolara bayıldım.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

esra yerebakan said...

bu şekerci hemen listeye girdi mutlaka gidip görmem lazım çok teşekkürler şeymacım ...

ice tea said...

sekerler cok albenili ben olsam oradan giridmmi cikamazdim:)cocuklar yine de konustugunuz kadar almis aferim onlara

gunlukcugum said...

Korkmasam teleferige binerim belki? Ne olumsuz cumle oldu)) pizza harika gozukuyorr

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Teleferigi biliyorumda hic binmedim:) Ama metro kartiyla yani sadece 2.25'e binildigini bilmiyordum. bunu cok isteyen bir arkadasa hemen soylemeliyim:))
sekerciyi gidilip gorulesilerin icine aliyorum ben:) thanks...

Rabia said...

Okullar kapaniyor senden fikir alayim dedim nereye cocuklari gotursem diye iyikide girmisim :) her manhattan gidisimizde telefirik diyorlar metro cartta iyiymis ben binmemde korkarim babalariyla gonderirim ben arabayla alirim :) tesekkurler :)

Mutfak dili said...

Cokkk guzel gezi olmus. Teleferik gercekten guzel yerlerden geciyor..
Afiyet olsun pizza dilimi harika gozukuyor..
Sevgiler...

Bir Terazi Kizi... said...

Bende cikolatalarin özel kismina takildimm! Tadlarini denemek isterdim,ben burda bu kadar cesit göremedim,kendim yapmayida seviyorum aslinda,pizzanda nefis görünüyor acken görmem iyi olmadi ama sana afiyet olsun canim, simdiden iyi hafta sonlari...

e. t. said...

şekercide hem kendini hemde iki yumurcağı zapt edebildiysen bravo sana ;)

Seyyah Gül said...

Kandilin mübarek olsun canım.Seni mimledim kabul edersen çok sevinirim :)

Alice said...

harika! amerika'ya taşınma hayalim var...