Thursday, June 7, 2012

Pembe Gonlum Sende



clouds

Bulutlari hep sevmisimdir, gri renkli olanlarini degil de beyaz pofuduk olan bulutlari  pamuk sekerine   benzeyenlerini,onlari gormek  mutluluga sebep  benim icin, hafta ici bir gun tek basima sahile gittim, yurudum, yagmur yagma ihtimali cok yuksekti, kimsecikler  yoktu etrafta, kah yurudum  kah fotograf cektim.



lilly

Ilk kez acik halini  gordum Niluferlerin, bu kucuk havuz  yuruyus yolunun hemen kenarinda, Ny'da tek yaziyor bilgi tabelasinda.

yol

Bakimli  temiz caddeler,evler.

ihlamur

Hep ilkleri gordum o gun :). Ihlamur agacina denk geldim sayisiz  kere gitmisimdir o parka  ama ilk defa dikkatimi cekti, kokusunu hissedince  solugu yaninda aldim agacin, kokladim miss gibi kokusunu  icime cektim :)


agac

Baska bir gun ailecek ciktigimiz yuruyusten bir kare, esim cocuklara  agaca nasil cikilir onu ogretiyordu burada :)


cheesecake


Tatlisiz olur mu hic :)  evde kalan malzemelerle hemen yapildi visne joleli cheesecake  ,  taban hazir  cheesecake tabani, buzlukta  uzun zamandir bekliyordu :), visne jolesini  tarife gore yaptim,icine cream cheese koydum, siz labne  koyabilirsiniz  ve cool whip ekledim ( krem santi koyabilirsiniz)  karistirdim hepsini, kalibin icine doktum, dolapta  soguduktan  sonra servis yaptim, Esim  icinde  ne var bunun  harika olmus diyerek yedi  :)

Unutmadan facebook karti olusturmustum aylar once , bugun hatirladim ve ekledim bloga :))

Hayirli cumalar  ve Mutlu haftasonlari olsun hepimize.

10 comments:

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Senin şu pratikliğine bayılıyorum Şeyma. Ben de tatlısız duramıyorum. ama yapmayalı çok uzun zaman oldu. yaparsam çok yiyorum :(

ZEYNEP said...

Allah razı olsun.Bizim de içimiz açıldı.O kadar çok Amerkan filmi seyrederek büyümüşüm ki hep hayalimdir orayı görmek.Brooklyn Köprüsü,Central Park,Manhattan,vb.Sizin sayenizde mutmain oluyor bu hevesim.İlgiyle izliyorum sizi.Hayırlı Cumalar!!!!

ice tea said...

hayirli cumalar sizede.
Seyma hanimcim sizin sayfaniza bakmak icimi aciyor cok sicak ve samimi buluyorum paylasimlarinizi. pozitif enerji verdiginiz icin tesekkurler. zevkle takipdeyim sizi. selamlar

New York'tan said...

Nilhan ben de duramam tatlisiz evde mutlaka oluyor, serbetli yapmiyorum genelde sutlu tatlilar tercihimiz :)

Zeynep insallah en kisa zamanda gelip gorursun gezersin buralari :))

Ice Tea 'cin sagolasin,coook tesekkur ederim :)

Deli Anne said...

maharetli ve nazenin arkadaşım.. gene harika bir iş çıkartmışsın:)

New York'tan said...

Utandirma beni Mumine'cim :) tesekkur ederim.

dragonfly said...

Seymacim merhaba canim uzun zamandir bircok seyden kopmus olan bu arkadasinin ici acildi siteni gezerken .. Umarim hersey yolundadir..

Bende bayiliyorum bulutlara . cok hosuma gitti cektigin resimler.. Amerikalilar ihlamur biliyorlarmiymis cok sasirdim.. Burda gercekten bulunmasi zor bir agac...


sevgiler canim

New York'tan said...

Tugba'cim hosgeldin, ozlettin kendini, mail attim aradim ama ulasamadim sana :)

Ihlamuru gorunce ben de sasirdim hatta dun central parkta da gordum desem :)

Limon çiçekleri said...

Bu ne güzel bir renktir böyle Şeymacığım!Mükemmel..

dragonfly said...

CANIM BENİM HELAL ET HAKKINI LUTFEN....COK OZLEDİM BENDE SENİ...INAN KENDİ SİTEME BİLE BAKMA FIRSATIM OLMADI BU SON ZAMANLARDA..

İNANAMIYORUM DEMEK CENTRAL PARK TA DA IHLAMUR BULDUN..ŞAKA GİBİ... ACABA VAKTİ ZAMANINDA KİM DİKTİ O IHLAMURLARI...BİR TURK UN PARMAGI OLMASIN BU İŞTE:))

SEVGİLER CANIM