Tuesday, July 10, 2012

Bugunlerde Biz cok Yogunuz


Telefonum bozuldu, Mirzahan'in camasir makinesinde yikanmasina ragmen calisan telefonunu  kullaniyorum simdilik :), iki haftadir beklememe ragmen tamir olmasindan umidimi kestim kendi telefonumun.

Cok sicak bir 10 gun gecirdik klimalar non stop calisti dune kadar, iki gundur nefes alinacak sicaklar var.

Ilk defa yaz tatilinde  Turkiye'ye  gitme planimizi erteliyoruz, cocuklarin egitimi ile aldigimiz kararlardan oturu, belki bir kacamak olur bayrama yakin, insallah olur .

Mirzahan'i ozluyorum haftasonu eve geliyor, ev bos kaldi, Ahrar tek basina cok sessiz, odalari bile dagilmiyor :).


Yaz kampi cocuklarina  yardima gidiyorum iki gundur, arkadaslar cok yogun calisiyor bende elimden geldigince onlara  yardimci olmaya calsiyorum,mutfakta tatli yapiyorum sevdigim is ne de olsa :))



Hafta sonu cocuklara alisveris icin Manhattan'daydik, hangi akla hizmet bilmiyorum dolgu  yuksek topuklu  ayakkabilarimi giydim, iki saat sonra  ayakkabi vurmaya basladi ve baloncuk olustu,yurumek iskenceye donustu, hic aklimda yokken daha iyi alisveris yapabilmek adina yeni ayakkabi almak zorunda kaldim :)



Bir arkadasimin arkadasi Ny'a geldi,cok bulusmak istememize ragmen olmadi bir turlu, LA gitti bugun,kismetten otesi yokmus kesinlikle.



Bu kurabiyeler bugun gittigim arkadaslarim icindi,sabah kahvaltisina blogdas Seyhan'a davetliydik, telefonum olmadigi icin cekemedim ama cok zarif bir kahvalti masasiydi ,yok yoktu, ellerine saglik Seyhan'cim :) sonrasinda yeni dogan bebek ziyareti yaptik.







cookie


ice






Sicak havalarin en soguk yiyecegi buz, ailecek cok seviyoruz :)



Ahrar  neler ogrenmis bugun, izleyin ve gulun  diyorum :)))

9 comments:

deren said...

aşkam yamazııı,yatma yamazı:)))Maşallah sana :)

Limon çiçekleri said...

Ayy yerim ben senin dilleriniii:))aşkam namazı,yatma namazı,birde ikinci namazımı dedi ne..Nazar değmesin maaşallah..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Bizim de favorimiz fruttare :)
Kurabiyeler yine çok şık olmuş ellerine sağlık.

Aslı said...

Ah canım benim maşallah ona :) neler öğreniyor, neler biliyor böyle ya :) öyle tatlıki.

Kurabiyeler nefis bu arada, Seyhan'ın ellerine sağlık...

ice tea said...

meybuz cok severim. bu arada gecen gun limonatani denedim canim cok da beyendik. laf aramizda Esim artik hep dolapda bulunsun istiyor iyimi yapdim bilemiyorum is acdim basima;)

Bir Terazi Kizi... said...

Ahrar cok tatlisin oglum masaallah sana!

kiymetligunler said...

Ahrarcim, Rabbim nazarlardan korusun!! Kurabiyeler super gozukuyor, ellerine saglik. Bu kitada bizde cooook yogunuz:))

Deli Anne said...

Ahrar tüm postu aldı götürdü, aklımda bir tek onun güzel gözleri kaldı, maşallah:)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Afiyet olsun canim:) Ayrica seninde ellerine saglik... Kurabiyelerinin sunumu guzel oldugu gibi, tadi da cok lezzetlydi. tarifi unutma, sana text atmistim, aldin mi?