Thursday, August 23, 2012

Bayrama Dair Her Sey ( Gezme-Eglence-Kombin :)

 
Merhabalar Blog alemi diye basliyorum postuma, bayrami elhamdullillah guzelce gecirdik cekirdek ailemizle, seneye tekrarini nasip etsin insallah Hz. Allah.

Ramazanin son 4 gunu kuzenim geldi bize, kendisi bir bucuk aydir Amerika'da, dort gunluk boslugunda Ny'a geldi,beraber vakit gecirdik, gezdik, eglenceli gunler oldu bizim icin, tekrar bekliyoruz insallah :)


IMG_4547

Gelen misafirlerimizi mutlaka goturdugumuz yer Dumbo, Brooklyn bridge ve Manhattan bridge manzarasina sahip karsida gokdelenlerin tum heybetiyle suzuldugu bir yer. Burada Fotograf cektirilmeden Ny'a geldik demeyin oldu mu :) Arife gunu orucumuzu burada actik.

  Bayramin ilk gunu ziyaretlerimizi yaptik buyuklerimize, ikinci gunu cocuklari lunaparka goturduk, bu donme dolap Coney island'da cok meshur ve eski, iki tane oturma bolumu var biri sallaniyor , digeri sabit, biz cocuklarla sallanana bindik esim korktugu icin binmedi asagida bekledi bizi :))  Cocuklarin cigliklarini duymaniz lazimdi cok eglendiler coook :)


IMG_4601

Donme dolap Manzarasi iki resimde.

IMG_4602

Oglen Farma  yani tarlaya gittik, Ny'da tarlalarda yetisen urunleri kendiniz toplayabiliyorsunuz, istediginiz sebze ve meyveleri dalindan koparip  parasini oduyorsunuz, biz domates icin gitmistik ama cok pahali geldi bu tarla, daha ucuz olan yerler varmis bizim duyduklarimiz oyleydi, zaten gelenlerde elllerinde kucuk torbalarla gelmisler :) biz kasa ile alip cikacaktik halbuki, yemeklik topladik sebzelerden, kislik icin diger tarlalara gidecegiz insallah.

IMG_4609

fiyat listesi :)

IMG_4613

Berryler

IMG_4615

Bir senedir yiyemedigim semizotunu buldum, ne mutlu oldum anlatamam :)

IMG_4616

Ahrar fasulyeleri incelerken.

IMG_4624

Tarla da isimiz bittikten sonra yakinda bir park- marinaya gittik, manzarasi harikaydi goruldugu gibi..

IMG_4627


IMG_4631

Donus yolunda geyikler cikti karsimiza, buralari gorunce kendimi gercekten Amerika'da yasiyor gibi hissettim :)

IMG_4644

Bayramin ikinci gunu bizim evlilik yildonumumuzdu,

IMG_4648

Okullar alti eylulde aciliyor, bu iki haftayi park bahce gezerek degerlendirmeye calisacagiz,dun gittigimiz Prospect parktan bu resim.

 IMG_4582

Bloglara bakarken bayram kombinleri gordum ,benimki de ucundan boyleydi :))

10 comments:

FADİŞ said...

Güzel vakit geçirmişsiniz, geçmiş bayramınızı kutlarım, Rabbim daha nicelerini gösterir inşallah. Fotoğraflar çok güzel, her zaman tarladan sebze meyve almak harika gelmiştir bana aslında buralarda da yol üzerindeki tarlalardan ürün satın alabiliyorsunuz, keşke her yerde böyle olsa tazecik toplamak çok güzel:)

Nihan said...

kombinini severim, ne güzel kombinmiş o öyle.:)))böğürtlenleri bulmuşken çayını yapmak süper olur Şeymacığım.

Nehir İda said...

Tebrik ederim nice yıllara.

Şule said...

Harika post ;) ayrıca mutlu senelere eşin ve çocuklarınla ;)

Newyork'tan said...

Fadis'cim cok tesekkur ederim,ben de ilk defa bu sene gittim dalindan koparmak cok zevkliydi,cocuklar da cok sevdi,tattlari kokulari Tr'de ki sebzeler gibiydi ayni :)

:)) ahh Nihan'cimahh valizim kaybolmasaydi, yeni ciciler bayramlik olacakti ama kismet degilmis :)

Sule ve Ebru'cum cook tesekkur ederim :)

Nihan said...

canım bulunamadı mı, nasıl olur ya. o kadar kolay mı.numarası, kendilerine göre bir sistemleri yok mu. üzüldüm yahu.

kiymetligunler said...

Gecmis bayraminiz mubarek olsun canimcim! Nice mutlu yillara Goncan ile:))
Valizinin bulunamamasina uzuldum, insallah yinede bulunur!
Coney island film ve dizilerden duydugum, gordugum yer:)

Deli Anne said...

güzel, narip, edepli arkadaşım benim, komibin de kendin gibi güzel ama kombini gösterme biçimin daha da güzel:)

Nice güzel yıldönümleriniz olsun Şeymam, huzurla, sağlıkla inşallah

sirinanne said...

Ne güzel güller, mutlu seneleriniz olsun.

İKİ MELEK said...

sizi özlemişim şöyle bir baktım piyano kekten doğum günü için galiba yapacağım:)