Friday, August 10, 2012

Ramazan Sofralari

  Son 10 gune girdik artik ramazanda geri sayim basladi, bayram heyecani basladi bizim evde ozellikle Mirzahan topladigi paralar ile ne alacagini dusunuyor, her ne kadar bunun dogru olmadigini anlatsakta konu oraya baglaniyor bir sekilde :)

tart

Cilekli Tart tatlimiz oldu bir aksam :)

chinese food

Camide iftara gitmedigimiz bir gun,Cin lokantasindan ismarladik yemekleri, nasil makbule gecti anlatamam :)

IMG_4352

Bu sofrada bugune ait, aksam yemeginde az yemis olmanin verdigi aclik ile teravih sonrasi eve gelip bu sofrayi hazirladim aklimdan gecen tek sey patates kizartmasi idi :)


IMG_4326

 Bu boncuklar  penceremizin yeni aksesuari :)

 Hayirli cumalar, mutlu hafta sonlari olsun..



11 comments:

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Şeyma ben senin sofralarını çok beğeniyorum demişmiydim? en basitinde bile nice teferruatlar var.ellerine sağlık

Deli Anne said...

Ben bu Ramazanı çok sevdim Şeymam.. bir huzur var şükür.. bunca eksikliğimize ve sinir bozukluğumuza rağmen ne güzel oldu.. Allah hayırla tamamlamayı nasip etsin..

Mirzahan'a da başarılar diliyorum toplama yolunda eheh

sezobigo said...

sanada hayırlı cumalar şeymacım.nilhan bende söylemiştim sende:))

birtutamkekik said...

mirzahan değil ki sadece şeyma,cım,tümm çocuklar böyle düşünüyorr:)
kazançlı bayramlar dilesek mi mırzahan,a:))
sofralardan sevgi ve huzur fışkırmış lezzet ile beraber..
daim olsun canım ağız tadınız..
muhabbetle şeyma,mm

birtutamkekik said...

mirzahan değil ki sadece şeyma,cım,tümm çocuklar böyle düşünüyorr:)
kazançlı bayramlar dilesek mi mırzahan,a:))
sofralardan sevgi ve huzur fışkırmış lezzet ile beraber..
daim olsun canım ağız tadınız..
muhabbetle şeyma,mm

birtutamkekik said...

mirzahan değil ki sadece şeyma,cım,tümm çocuklar böyle düşünüyorr:)
kazançlı bayramlar dilesek mi mırzahan,a:))
sofralardan sevgi ve huzur fışkırmış lezzet ile beraber..
daim olsun canım ağız tadınız..
muhabbetle şeyma,mm

birtutamkekik said...

mirzahan değil ki sadece şeyma,cım,tümm çocuklar böyle düşünüyorr:)
kazançlı bayramlar dilesek mi mırzahan,a:))
sofralardan sevgi ve huzur fışkırmış lezzet ile beraber..
daim olsun canım ağız tadınız..
muhabbetle şeyma,mm

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Senin cin rest. soyledigin aksam bende camiye gittim:) Koca Ramazan da 1 kere gittim, onda da sen yoktun(( Belki Kadir gecesi yine gelirim:)

deren said...

Çocukluk günlerinin en güzel anısı toplanılan harçlıklardır,boşver bırak yer etsin hafızasında...
Patates kızartmasını bende epeydir yemiyorum,bu akşam hemen bir köfte-papates yapmalı canım çekti:)

aylin said...

bütün çocuklar aynı:)
perde çok güzel masalar harika ellerine sağlık:)

BERIL said...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve sizi "blogger anneleri" nden buldum "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com/