Saturday, August 18, 2012

Tadi Damaginizda Kalan Bayramlar olsun :)

  Ramazan Bayramina bir gun kaldi, buruk bir sevinc var mi sizlerde ? , ben de var :), ahh nasil tutacagiz bu uzun ve sicak gunlerde derken bitirdik ramazani.

IMG_4424

Karsinizda ben :), Kadir gecesi gunu camide arkadaslara yardim ederken, onluksuz olmaz dedim, kaptim bir tane :)


IMG_4483


Bu pasta ailesinden uzakta olan kizlar icin yapildi, bugun iltifatlari gormeniz lazimdi, ufacik bir  pasta boyle mutlu ediyormus..

IMG_4464

Nisastali kurabiyem


IMG_4505

Evde bayram hazirliklarina basladik, balkonumuzu isiklandirdik bugun.


IMG_4506


Ahrar'la yaptik bu yaziyi, yarisini o kesti  ben duzelttim, balonlarimiz var onlari da yarin aksam sisirecegiz insallah, O bayrami party olarak goruyor, hergun gun sayiyoruz :), Ramazan bayrami partimiz var anlayacaginiz :)


Herkese sevdikleri ile beraber mutlu huzurlu Ramazan bayrami diliyorum, Tadi damaginizda kalsin  :))

13 comments:

** ZEL ** said...

Sağlık,huzur,neşe ,huzur ve inanç dolu nice nice bayramlarımız olsun canım.

nohut oda said...

ne güzel yapmıssın cocuklara baramı bu devırde anak boyle hıssettırebılırız galıba dur bende bugun bısıler yapıyım:)

hayırlı bayramlar.

sezobigo said...

ne güzel heyecanlanması bende bizimkine anlatıyorum bayram şöyle bayram böyle diye:)
yanlız o tatlıya övgüler azzzz ya:)

LaMa said...

mutlu bayramlar Seyma;cigim,
el openlerin, opturenlerin cok olsun...

sevilay said...

Hayirli bayramlar:)))iftara az bı süre kala o pasta olmadı Simdi :))))

esra yerebakan said...

pasta şahane ellerine sağlık tüm iltifatları hak etmiş bence:)
şimdiden bayramınız mübarek olsun eylülde görüşmek üzere...
sevgiler

fatosun mutfagından... said...

Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah'a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur'a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Mubarek Ramazan Bayramın Kutlu Olsun

Deli Anne said...

süslemeler gene diyorum harika fikir.. çünkü çocuğa bayram birşey ifade etmiyor pek hele ki uzaklarda değil mi?

Öpüyorum Şeymam, hayırlı, huzurlu nice bayramlarımız olsun:)

Demet ÖZGÖL said...

Nice guZel bayramlara...

Aslı said...

Mutlu bir bayram diliyorum Şeyma.

ikibocekbircicek said...

çocukluğunu yurt dışında geçiren bi arkadaşımda kandilleri, bayramları ewlerini süsleyerek geçirirlermiş,TR ye dönünce şaşırmış :))) aslında bizimde böle kutlamamız gerek ..... çok güzel olmuş ,balkon,süslemeler ...
buarada fotonuzu görünce şaşırdım öle güzel mama fotoları görünce hep aklımda tombiş bir bayan çizmiştim :)) iyi bayramlar olsun inş... sevgiler

MÜNSTER said...

Size de mutlu BAYRAMLAR..... Sevgilerimle,

Mutfak Havlusu said...

Size de hayırlı bayramlar olsun ağız tadınız eksilmesin artsın:-)