Tuesday, September 18, 2012

Central Park Klasigi & Mutfakta Pisenler






IMG_5263


 Haftasonu Centralpark'a gittik, cocuklar  kumlu parkta oynadi, biraz gezdik sonra  en sevdigim mekanda  oturduk :)




IMG_5271

Ayaklarini  suya sokmamak icin cok ugrasti Ahrar :)

IMG_5266


Niluferler acmis ..


 IMG_5277

O gun cok hareketliydi bu yavru :)


IMG_5286

Sonbahar yavastan gelmis Centralpark'a



 enginar

 Bu hafta neler yapmisim mutfagimda:)

Burada satilan enginarlar cok kucuk,soyunca pisirecek bir sey kalmiyor elinizde, dondurulmus olanlari markatlerde  satiliyor,onlardan aldik, denedik cokta begendik.



linguine

 Kremali Mantarli linguine, ismi nasil alengirli  ama bildigimiz makarna iste:), linguine makarnayi pisirdim,mantarlari az zeytinyagda soteledim bir dis sarimsak ilavesi ile ve pisen makarna suyundan iki kasik ekledim sonra kremayi ilave ettim, sosumuz hazir oldu,pisen makarna ile karistirdim.



PicMonkey Collage

 Dun ve bugun okullar Yahudi bayrami munasebetiyle tatildi,cocuklar evdeydi, onlarin hoslanacagi yiyecekler yapmaya calistim, mozaik toplarini buyuk oglum cok seviyor, icine kuru kayisida ilave ediyorum farkinda olmadan yiyiyor :)

  Isvec koftesinin namini  okuyorum bloglardan, merak ediyordum burada yiyemiyoruz malum etinden dolayi, arastirinca Ev cin'in de tarifini gordum, yaptim. Normal kofteden farki icine koyulan krema ve tercih ederseniz  patates puresi, sosunu All recipes.com dan aldim, bana biraz agir gelse de evdekiler begendi, kofteyi yogurtla yemeyi tercih ettigim icin, yabanci tatlara  kapaliyim biraz :)


IMG_5253



Hastaneye bebek  gormeye gittik cuma gunu, bu sene  masallah dogan ve dogacak olan cok bebis  var :)

 Hava  serinledi buralarda,sevdigim mevsim sonbahar, ekim dogumlu oldugum icin olabilir :)..





17 comments:

LaMa said...

canim senn firin hala calismiyor mu? ev sizinse ne bekliyorsun, kiraciysan ev sahibi ne bekliyor, aylaar oldu bozulali sanki? e sen nasil yapiyorsun pastalari filan
(central park cok guzel gorunuyro gercekten, bizim burda havaar serinledi ama sonbahar renkleri gelmedi henuz

New York'tan said...

Lama'cim :)) karisik firin olayim benim,evde kucuk firinim var benim onda yapiyorum sadece muffin kaliplari sigmiyor ona:)

yavas yavas geldi burayada sonbahar. ruzgarla yagmurla yapraklar dokuluyor :)

ice tea said...

ahrarin tasa sarildigindaki yuzundeki ifade cok sevimli:)
Bu arada boy atmis resimden bile anlasiliyor masallah.

New York'tan said...

Ice Tea sorma, oyle bakiyor ama durduramadik Ahrar'i o gun ne hareketliydi anlatamam :)
Buyuduler ya ben de farkediyorum, pantolon boylarindan :)

Deli Anne said...

central park deyince kaplumbağa vakası geliyor aklıma ama güzelliği de hemen doluyor içime.. şükürler olsun görmek nasip oldu.. Selim bile özledim New York'u diyor.. hem ben kaplumbağadan korkmamıştım ki onların vahşi olmadığını biliyordum diyor şimdi:)

bir de o küçük hareketli yavruyu öperim:) seni de güzel arkadşaım

Bir Terazi Kizi... said...

merhabalar Seyma,ekim deyince dogum günüm 39.yas günüm aklima geldi,kendimden gecmisim Eylül ayindayiz halbuki,ne cabuk gecmis aylar inanmasi zor cok zor!Fotograflarda sizde harikasiniz,zamanim gittikce daraldi sanki kus kadar kaldi yani,hic vakit yok izinden geldigimden beri! Insallah sk sk görüsebilmek dilegiyle öptüm seni!

Tarkanın Annesi said...

Nice güzel sonbaharlara :)

hayat simdi guzel.. said...

newyork'u ve central park'i bigun gormeye gelecegim,gelince de bir kahveni iceriz hani:)

Ays said...

öyle bir parkta bıkıp usanmadan saatlerce zaman geçirebilirim şuan...

Ayrıca ellerinize sağlık mutfakta pişenlerin hepsi nefis görünüyor.En çok enginarı sevdim belki enginara olan düşkünlüğümden belkide renklerin güzelliğinden:)

selamlar

New York'tan said...

Mumine'cim o gole gorunce benimde aklima Selim geliyor,yani nasil kaptirdiysa hayret :)

Terazi kizi aynen bende haftada bir anca yaziyorum mesai yogun cocuklar okullari, buradaki kosturma derken geciyor vakit :)

Tarkan'in annesi Amin insallah :)

Hayat simdi guzel, insallah seve seve :))

Ays kesinlikle her tarafi ayri bir guzellkte aksama kadar icinde gezsen sIkIlmazsin :)

ikibocekbircicek said...

central park ne güzel görünüo... renkler şahane buralarda soğuk var görüntü yok :((
buarada hep erkek bebek haberleri duyuyorum ... nerde bu kız bebekler :))

sevilay said...

Sonbahar gelmiş gercekten.o niluferlere bayıldım :))

Mutfak dili said...

Seymacim blogunu neden ig de yayinlamiyorsun.? Bence yayinlaman lazim..
Harika olmus her sey.. Ahrarin tasa sarilisi cok guzel ya..
Cocuk seviyor tasi topragi..:)
Isvec koftesini bende merak ettim. Deniyeyim. Kizim kesin sevmez de icine krema giriyorsa..
Kendim icin yapayim bir insallah
Eline saglik olsun .
Hayirli gunler..

gunlukcugum said...

Central parki en cok sonbaharda seviyorum..gitmeliyim tez vakitte)

gunlukcugum said...

Seyma bir hepiii bortdey yapalim sana?)

kiymetligunler said...

ellerine saglik, hersey cok guzel gorukuyor! Park pozlari super, Ahrara masallah1!

Taze Anne said...

Seyma insana inanilmaz bir huzur veriyorsun... Cocuklarinla boyle guzel zaman gecirmen cok guzel, dolu dolu yasiyorsunuz. Ben kendime kizdim okudugumda fotolara baktigimda,benimde imkanim var ama hafta sonlarini temizlikle, yemekle utuyle gecirdigimi farkettim. Cihanla degil... :(

Fotolarinin hepsi birbirinden guzel. Oglanlar nasil da buyumusler. Onumuzde buyudu hepsi.