Sunday, September 23, 2012

Haftasonu bu kadar cabuk bitmek zorunda mi ?

IMG_5470

Haftasonu bu kadar cabuk bitmek zorunda mi ?  :), Mavi gokyuzunun, beyaz bulutlarin nemsiz havanin tadini cikardik bugun.iki senedir ugramadigimiz Battery parka gittik,yuruduk, oturduk, gezdik.

 Karsida gorunen ozgurluk aniti ,oraya giden gemiler buradan kalkiyor.



IMG_5483

Sahil seridi boyunca yuruyus alani var, parklari, cimenleri, havuzlari, cafeteryalari ile buyuk kucuk herkese hitap ediyor  bu park.

IMG_5484


IMG_5490

Yikilan ikizlerin yerine yapilan Freedom tower, cok buyuk devasa, her yerden gorebilirsiniz, ama yikilan ikizlerin ihtisami yok bence bu yapida.

PicMonkey Collage

Kahve icemedigim icin meshur kahvecilerle  aram yoktu pek, son gunlerde double chocolatte frappeye takmis durumdayim bikana kadar icicem sanirim :)

Cumartesi gunu disardaydik, disarida yedik Meksika mutfagi anne ve  baba icin, balik burgerlerde cocuklar icin :), gordugunuz renkli donuti cocuklar cok seviyor, tasvip etmesekte arada  kacamak yapmalarina izin veriyoruz.

Pirasayida kendim pisirdim kendim yedim :)



rose


Balkonda acan gulum,cok seviyoruz kendisini :)


Mutlu huzurlu haftalar olsun hepimize.




7 comments:

Mutfak dili said...

Aynen bende diyorum hafta sonu neden cabuk geliyor ya.. Eylul bitti artik..
Su frappucino soguk olmasa bende icerdim her halde.. Ama bir sure ara vermem lazim kahveye..
Yiliklan ikiz kuleler daha guzeldi evet. Bu da fena degiil gibi.. Insallah yakindan gormek nasip olsun deyelim..
Hayirli hafta dilerim canim..
Sevgiler

ikibocekbircicek said...

başlığa sonuna kadar katılıorum :(((

hemen gelsin haftasonu ... iyi haftalar ..

hımm bideee gül çok hoş görünüyor

firdevs said...

calisan hanimlar beni dovmeyin ama :) ben de pazartesi olsun da cocuklar okula gitsinler diye bekliyorum:p

New York'tan said...

Samire'cim tesekkurler,havalar serin ama bir muddet daha buzlu icecek icilir :)

Ikibocek bir cicek, gulum arada filiz verip aciyor, mutlu ediyor bizi :)

Firdevs aman duymasinlar :)

sevilay said...

parka bayıldım ne güzel bir yer:))

ice tea said...

hafta sonlari boyle baslamasiyla bitmesi bir.
Daha ben haftasonu bitmeden pazartesi gunune az kaldi diye stress bile yapdigim oluyor bazen :o

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Güzel anlar maalesef çabuk bitiyor Şeyma. Kızıma kalsa hergün pazar olsun ister :)

Pırasayı evime bile sokamıyorum maalesef :( evde yemeyen baba ve kız var.