Monday, September 10, 2012

Kis Hazirliklari-Yeni Tatlar-Okul Hazirligi ve Piyano Kek



Son 10 gun ozeti kisaca boyle :)


PicMonkey Collage Her cagrildigimiz piknige gittik :)) PicMonkey Collage5 Turkiye tatilinden donen Ferhan ablamiz gelirken surprizlerle geldi,Anneanne,Babaanne,Hala ve yengeden hediyeler getirmis,herkese cook tesekkur ederiz, cok mutlu olduk :) PicMonkey Collage4 Gecen hafta tarlaya gittik tekrar kisliklar icin,domatesler bol olunca evde yine tarladan topladigimiz semizotu ile salatasini yaptim,bir de Ahrar'a hamileligimde aramin acildigi domates soslu makarna yaptim, ozlemisim tadini. PicMonkey Collage3


Ilk defa kis icin hazirlik yaptim bu sene :) fasulyeleri dondurucuya koydum, domateslerden sos yaptim biberli, arkadasim tursu yapti sagolsun:)) PicMonkey Collage2 Denedigim iki lezzet gecen haftalarda, Ev cin'inden Inegol koftesi ve Okyat usta'dan cokertme kebabi,siddetle tavsiye ediyorum iki tarifide :) IMG_5159

 Benim okullu ogluslarim :) PicMonkey Collage6 Cocuklar icin denedigim Piyano kek, tarif Rumma'dan,keki hafif yumurtasi az tam benlik :) Tarifi: 3 yumurta 3 kahve fincani seker 3 kahve fincani un 1 kahve fincani su 1 kucuk paket kakao 1 paket kabartma tozu portakal kabugu rendesi (ben ekledim ) 1 tatli kasigi neskafe 1 su bardagi arti 1 su bardaginin ucte biri soguk sut. uzerine krem santi. Yapilisi: Kek malzemeleri karistirilip az yaglanmis firin tepsisinde 10 dakika onceden isitilmis firinda 180 derecede pisirilir ( yarim saatte pisti benim firinda),firindan ciktiktan sonra bir bardak arti bir bardagin ucte biri ile hazirlanmis sutlu nescafe dokulur.Sogumaya birakilir, soguduktan sonra kremsanti surulur uzerine. Aglayan pastaya cok benziyor ama daha hafifi diyelim bu tarif icin :)

10 comments:

our twins of N.Y./SEYHAN said...

Benimkilerde okullu oldu cok sukur seymacim. SOS yapmak icin o kavanozlari nereden aldin? Ben derin dondurucularima doldurdum. AMA gel, gor ki full oldu. O kavanozlar hic fena olmaz:)) insan toplarken zevkle ve ayri yoruluyor, yaparken de ayri. AMA sonuca degiyor bence. Eeee me diyeyim ellerimize saglik:) bu arada okul onerin icin de coook tesekkurler... Opuyorum.

New York'tan said...

Seyhan'cim aklimdaydin inan arayacaktim seni okul durumu icin, cok sevindim :) tebrik ederim hayirli olsun insallah.


Ilk defa yaptim hayatimda kisa hazirlik cok zevk aldim bu arada,siseleri buradaki 99centcilerden almis esim, 5 ave de 59 st taraflarinda da varmis, kizlarda oradan almis,sanirim 99cent. hepsinde var bu kavonozlardan :)

Deli Anne said...

içim açıldı gene..

Kız Kardeş Derya said...

Yine mis gibibi post olmus ellerine saglik:) piyano keki bu aksam yapayim bari..oktay ustanin cokertme kebabini bende cok severim.. Sevgilerimle..

Aygül said...

Seymacim kisliklari saglikla yiyin ins. Bakiyorum spider man yine bas rolde:)) bende gorecek miyim 2 oglusumu okula giderken ve evde cay ve kek keyfim olacak mi:)))Bu arada valizin bulundu mu??

Aygül said...

Seymacim kisliklari saglikla yiyin ins. Bakiyorum spider man yine bas rolde:)) bende gorecek miyim 2 oglusumu okula giderken ve evde cay ve kek keyfim olacak mi:)))Bu arada valizin bulundu mu??

deren said...

O okullu oğlanları yerim ben,maşallah tüm miniklere..
Keki de en yakın zamanda deneyeceğim şeyma,zaten kilolalar aldı başını gitti yapayım bari,doğurunca veririm nasılsa:)

ikibocekbircicek said...

önceden anne kilerinden faydalanıodum bu sene kaytaramadım :))) 45 şişe yapınca kendimi domates gibi hissetmeye bile başladım :)))
neyseki şu domets soslu makarnana için değer sanırım :D
kuzuların okula gidiş halleri çok sempatik başarılar inş..

Şule said...

fotoğraflar çok güzel,çocuklara da Allah tan zihin açıklığı diliyorum...

Nikki Perkele said...

Küçük tam yürüyen sırt çantası olmuş :D keki de denemek lazım :P