Tuesday, October 9, 2012

Atli Karinca Uzerinde Dugun Fotograflariniz olsun Ister miydiniz :))

IMG_5717


Ahrar'i ozleyenlere gelsin bu fotograf , ailemden  arkadaslarimdan cok sIk yazmiyorsun diye sikayetler aliyorum bu aralar, biliyorum sebebini Instagram yapti boyle beni :), orada anlik paylasiyorum , blog arkadaslarimin buyuk cogunlugu instagramda, cazibesi azaliyor sanirim tekrar buraya yukleyince :) ama ilk goz agrim burasi, yine gayret edecegim sIk yazmak icin insallah.Yeliz'cim Is it ok ?:)



IMG_5812

Bu hafta Pazartesi tatildi,Colombus day( Amerika'nin bulundugu gun), haftasonu ile birlikte 3 gun tatilimiz oldu.Cumartesi gunu esim sizi  yeni bir parka goturecegim  ben de yeni kesfettim ise giderken dedi. Yola ciktiktigimizda saat ikiydi, Manhattan'a gecmeye calisirken trafige yakalandik bu ne trafigi haftasonu derken, Brooklyn koprusunun iki gun kapali oldugunu ogrendik :),alternatif yollardan gidecegimiz yere iki bucuk saatte ulastik, arabadaki halimizi ne siz sorun ne ben anlatayim en son Ahrar uyudu sakinlestik :)

IMG_5816


Soho'dan gecerken bu reklami  gorduk:)
IMG_5819

ve Inwood Hill park'a ulastik, keske kardesimin fotograf makinesini alsaymisim dedim, nerden bileyim boyle guzel bir ormanla karsilasagimizi, dagin eteginde futbol sahalari, tenis courtlari, piknik yerleri var, cok buyuk bir park, tepesi tamamen orman el degmemis oldugu gibi birakilmis, yuruyus yaparken bizden baska kimse yoktu, kaybolursak diye aklimdan gecmedi degil hatta esim eline kalinca  bir dal parcasi aldi ne olur ne olmaz diye :))

Bu iki yavrunun boyle manzara izledigini dusunmediniz  degil mi, oldukca enerjiktiler, genis alan, yayildilar her yere :)
IMG_5822


IMG_5840


IMG_5839

Sonbahar kareleri


IMG_5864

 Pazar gunu Turkiye'den gelen Amerika'ya gelen ve  Ny'a da ugrayan misafirlerimizle bulustuk, onlari gorunce Konya'ya gitmis gibi oldum, kader iste hic aklima gelmezdi burada beraber gezecegimiz, o gun ucak saatlerine kadar beraberdik, gezdik, yemek yedik, alisveris yaptik, hos anilari olan bir gun oldu bizim icin.

 Yukaridaki resimde sagdaki ufaklik Ahrar, atli karincaya binmek icin sira bekliyor gelinle damatta :), atli karincanin uzerinde de baska bir gelinle damat var :), dis mekan  foto cekimleri yapiyorlar, siz istermiydiniz atli karinca uzerinde fotonuz olsun ?
IMG_5865

Dumbo :) her misafirimizi getirdigimiz yer

IMG_5723

jello-pudding ikilisi favori tatlim, bu tatliyi kendim icin yaptim :)

IMG_5733


Nutellali kurabiyeler, Lama'cigimin tarifi,cuma sabahinin nurunda kendisini rahatsiz ettim epey, cok tesekkur ediyorum kendisine, bir kismini nutella bir kismini recelli yaptim, hayir amacli yapildilar.

10 comments:

gunlukcugum said...

Cumartesi bizde central parktaydik) giderken esime donelim desem hemen donerdi AMA sesimi cikarmadim..) hasan uyudu bizdede Rana eslem cok bunaldi( AMA parkta eglendiler cok) bu parkida yaziyim gideriz insallah
Kurabiyenden bir tane aldim))eline saglik...

Newyork'tan said...

:))Ay Emine sesini cikarmadin demek, donmekte mesele zaten, gelirken kolay geldik, baska yollari tercih edince ama giderken cok sIkIldik bizde,neyse degdi en azindan :))

Mutfak dili said...

Seymacim dedigin gibi burasi ilk goz agrimiz burayi hafta da bir de olsa guncellemek gerek. ben yazinca fark ediyorum ozlemisim yazmayi.. ( gerci baya yaziyoru bir cok aksamlari parmagim zonkluyor sonra:))
Guzzel gezi olmus. Telefon da fena cekmemis bence fotomakine de anca bu kadar cekeri..
Ahrari ozlemisim.. Op benim icin..
Atli karincaya binmek isterdim dogrusu..)
Kurabiyeyi ozlemisim ya bir de nutellali olunca daha cok..
Diyet bir tek kurabiye konusunda can cekisiyor..
Eline saglik olsun..
Opdum canim
Sevgiler..

ZEYNEP said...

Elinize sağlık.Çok nefis görünüyorlar.Gezdiğiniz yerler çok güzel.Sizin ağzınızdan dinleyince Amerika'nın rüyalar ülkesi olduğuna daha bir inanıyor(!) insan:)Selametle...

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Çektiğin makineyi beğenmemene rağmen bu kareleri elde ettiysen, kardeşinin makinesiyle neler yakalardın kimbilir?

firdevs said...

valla ben de ormanlarda ( esim yanimda olmasina ragmen :p ) cok tirsiyorum . ama yalniz gezen kadinlari goruyorum , ya bisiklet suren ya da kosan :) cesaretlerine hayran ve saskinlikla bakiyorum :p

LaMa said...

tatlicim, bu kurabiyeden ben de yapmaliyim artik, herkesler cok begeniyor.
jello olarak hangi marka kullaniyorsun? Benim aram yoktur ama Z kizi ara sira sevindirmek icin bulunsun evde
(atli karincada dugun fotosu istemem anam, kalsin:))

New York'tan said...

Samire'cim ya ugrasmak gerekiyor blog icin, Ig'e fotoyu yukle thats IT :)

Zeynep guzel yerleri geziyoruzda ondan, goze hos geliyor :)), tesekkur ederim ayrica :)

Kucuk mucizem tesekkurler, cam gibi oluyor onun makinede goruntu :)

Firdevs ben severim doga yuruyuslerini korkmam hatta iceri girelim diye israr ettim ama gidemedik :)


Lama'cigim tekrar tesekkurler tarif icin , cok susleyemedim gerci vakit ve malzeme az son anda karar verilmis bir kurabiye olunca :)

Jelloyu Arap marketlerinden aliyorum,helal beaf gelatin kullaniyorlar ama markasini unuttum, bitmis evde.

our twins of N.Y./SEYHAN said...

ne guzelmis o park gercekten, ins. gitmek nasip olur, yazdim bir kenara:)
Bizde esimdir ileri biraz daha ileri, biraz daha ileri diyip doganin taa iclerine dalmak isteyen. Ben tirsarim, hemen senaryolar yazarim, doneriz ilerleyemeden:(( sende az "brave heart" degilsin ha!:))
buarada soylemeden gecemiycem seyma'cim kurabiyeler harika gorunuyor, ellerine saglik...

Ashley ★ said...

Ahrar çok büyümüş ! Of ben o bücürü bebekliğinden beri takip ediyorum,sanırım yaşlanıyorum..