Sunday, October 28, 2012

New York'un Kasirga Sandy Ile Imtahani

   Gecen sene bu zamanlardi New york'a kasirga yaklasiyor diye yazmistim,simdi ayni haberlerle yine karsinizdayim, bu sefer Kasirga Sandy geliyor, su an Ny'da hayat durdu, subway ve otobusler calismiyor saat yedi itibari ile, okullar yarin tatil, evleri tehlikeli bolgelerde olanlar bosaltti, sokaklarda kimse yok, siddetli ruzgar ve yagmur bekleniyor,agaclar yikilabilir ki gecen sene yasanmisti yasadigim yerde, elektrikler kesilebilirmis, en kotusunu dusunup ona gore hareket ediyor Amerikalilar,kendimize gore onlemimizi aldik,gerisi dua insallah, Hz.Allah korusun afatindan...




IMG_6507


Ogle vakti eksikleri almak icin disari cikmistik, cocuklarida gezdirelim dedik, yarin aksama kadar nasil olsa cikamayacaklar diye :) gordugunuz gibi yapraklar ruzgarin siddetiyle yerlerde

yaprak

sahil

oyle esiyordu ki burasi duramadik fazla..

scooter

Cocuklarin scooterini  ortaklasa kullaniyoruz bu aralar :), ve ben bu fotoyu cektikten sonra yokus asagi giderken duramayinca yere dustum hatta uctum diyelim, en son ne zaman dustugumu hatirlamiyorum bile ( gulebilirsiniz, dusene gulunurmus :)),sonucsa gelirsek  sag tarafimda cesitli morluklar var :))


PicMonkey Collage

Dun ekmek yapma makinesi aldik, uzun zamandir istiyordum ve dun hic ummadigim bir yerde karsima cikti,aksama  tarifleri denedim, ilk tarif kendi kitapcigindaydi sonuc kabarmamis ama tadi guzel bir ekmekti,ikinci tarifte Ig'de bir arkadastan geldi, makineyi  ayarladim uyudum, sabah kalktigimizda evin icini ekmek kokusu sarmisti ve makinenin  kapagini actigimizda karsimiza bu pofuduk ekmek cikti, cok sevdim bu isi, butun tarifleri denemek istiyorum:))

Mutlu huzurlu haftalar baslangiclar olsun, unutmayin bizleri dualarinizda NY bu kasirgayi basit bir sekilde atlatsin  insallah...

23 comments:

gunlukcugum said...

Ekmek isini bende sevdim cok )pasta yapmaktan cok daha Zevkli )) makina icin karar asamasindayim kullan bakalim sen once..
Insallah HIc Birsey olmadan gecer gider...dua dua edelim...

New York'tan said...

Mirzahan bayildi ekmege Emine :),cesitli unlar alip denemek istiyorum ama Sandy vurdu bizi :), bugun misir unlu denicem bakalim.

Nehir İda said...

İnşallah bir an evvel biter olumsuzluk yaşamadan.
Ekmek mak.ben de aldım ekmekten çok kokusunu seviyorum ben de:)

nohut oda said...

inşallah sadece sokakları temizler geçer gerçi yapraklarla cok güzel her yer..

Aslı said...

Dilerim hiç bir zarar vermeden geçip gider Kasırga. Allah bütün felaketlerden bizleri korusun bende çok korkuyorum.

Ekmek gerçekten çok güzel kabarmış afiyet olsun.

Deli Anne said...

ahaha güldüm ben düşme deyince afedersin.. inşallah abartıyorlardır gene Şeymam ve sıkıntısız atlatırsınız Sandy i de..

siyahkuğu said...

Dualarımızdasınız canım.

Tuba Taka said...

canim benim bende merak ediyordum ny da durumlar ne diye.. insallah en minimum duzeyde sikintisi olsun diyelim .. ayrica hic olmasin ..

cok optum

Ayla said...

Geçen sene okumuş Allah yardımcıları olsun demiştim bu sene ablam newyork'a yerleşince kalbim şimdi orada:(

Aygül said...

Seymacim ins hasarsiz belasiz gecer gider Sandy. Ekmek makinesine gelince : dikkatttt!!!! Kilo alimlari baslayabilir:)) cunku cok guzel oluyor ekmekler. Dayanamayip yiyor insan. Ben kaldirdim;))

Demet ÖZGÖL said...

Allaha emanet olun canim... Bizleri habersiz birakma...

gunlukcugum said...

Misir unu veririm sana tadimlik)

aylin said...

Allah korusun Allah yardımcınız olsun dualarım sizler için
Ekmek harika görünüyor
Birde cOk gecmis olsun aman dikkat et kendine

İKİ MELEK said...

Allah korusun Allah a emanet olun inş. canımçekti ekmekten kokuyu duydum gibi oldum.

Mutluluklar Sokağı said...

Allah afatından saklasın.Ekmek bi harika görünüyor.Ellerinize sağlık...

Aygül said...

Seymam nasilsiniz? Merak ettim sizi. Haberler kotu gosteriyor:(( Allah'a emanet olun

hanife said...

Rabbim muhafaza buyursun İnşaAllah dertsiz sıkıntısız geçmiştir..
Bloğun ve resimlerin çok güzel izlemeye aldım sevgler..

bittermutfakta said...

Merhabalar bloğunuzu sevgili Zelihanın sayfasında gördüm.Ve takibe aldım hemen.Çok şirin dopdolu bir blog..Ekmek çok lezzetli görünüyor.Ben henüz almadım ama pek fazla dayanamyıp bi ekmek yapma makinesı alacağım sanırım:)
sevgiler..Görüşmek üzere

dilek kulaç said...

Fotoğraf makineninizin markasını yazabilirmisiniz fotoğraf makinisi alıcamda

New York'tan said...

Dilek Kulac, canon 50D kardesimin makinesi, ben genelde iphone kullaniyorum fotograflar icin.


Arkadaslar bizler iyiyiz elhamdulillah, buralari vurmadi Sandy ..

Mutfak dili said...

Her sene bir imtahan yasiyor NY. Rabbim muhafaza etsin.
Ekmek cok guzel gozukuyor masallah. Bir arkadasta yemistim bu makinenin yaptigi ekmeyi gercekten verilen parayi hak ediyor, Gule gule kullan.
Dusme olayina da once guldum ( cok ozur dilerim) yazmissin ya uctum diye. Sonra uzuldum gercekten gecmis olsun. Insallah bir daha yokus asagi giderken dikkali olursun:) Opdum

SEMİ26 said...

bedne ekmeğin tarifini alamilirmyim
bu arada benim blogumda
semiyasam.blogspot.com
sevgiler ışıl

New York'tan said...

Isil'cim memnun oldum:) www.40firinekmek.com dan zeytinli ekmek tarifi zeytin koymadan yaptim.