Thursday, November 8, 2012

Kasirgamiz gitti Kar Firtinamiz geldi ve Cikolata Kasiklarim

    Gunler oncesinden Ny'a kar firtinasinin gelecegi soyleniyordu,Sandy kasirgasindan bir hafta sonra uyarilar basladi ozellikle kiyi seridinde yasayanlar icin, ben de o gune misafir cagirmistim, mecburdum baska gun musait degildim, saat uc gibi basladi yagmurla  karisik yagmaya Ahrar'i okuldan aldim cok hizlandi tipiye dondu,eve geldigim sokaga girdigimde yolun ortasinda bir araba kalmis geri manevra yapmak zorunda kaldim ama arka cami gormek imkansiz arabalar arkamda  Mirzahan'in muavinligi esliginde ana yola cikabildik :),hic o kadar stres olmamistim simdiye kadar cocuklarda  olunca  arabada cok kasmisim kendimi, eve geldik , Ahrar'in Camii okulu vardi ama  birakamadim gozum yemedi park yeri bulamamaktan korktum, misafirlerimizi beklemeye basladik, hepsi gelebildi karda kista sagolsunlar ama  her kapidan giren Seyma bu nasil hava  eger tipi artar, yollar kapanirsa sendeyiz diye  soylendi :))



snow

o gun aksam boyleydi  disarisi ...

nest


Ve bu sabah karin  eridigini goruyorsun bu fotografta :)

cikolata

  Bloglarda Instagramda  bu cikolata kasiklarini hep goruyordum bir kahve zinciri cikariyor sanirim, burada yok arastirdim, kendim denemeye karar verdim, kalibi aldim cikolatalari mikrodalgada erittim, kaliba doktum sonra dolapta beklettim ve kasiklarimiz hazir, cocuklar bayildi :)

Ve gunun bomba haberi Ahrar'dan " bir sister istiyormus adida Zeynep olacakmis"  :))

Hayirli cumalar  ve mutlu huzurlu hafta sonlari dilerim...

12 comments:

gunlukcugum said...

Sister istiyor ha))) hemde zeynep ..istenilen isimlerde hep tanidik)..

esra yerebakan said...

sister mı? harika fikir;)
şeymacım keşke yakın otursaydık benden bıkana kadar her yaptığını tatmaya gelirdim valla;)

sevilay said...

Son habere bayıldım:))Zehra'da başka kardeş istemiyormuş :))çikolata kasıkları çok güzel olmuş ellerine saglık

Kız Kardeş Derya said...

Hayır kara hazır değilim sanırım buralara geç gelsin lütfeeen :( Ahrarı ve Mirzahanı öperim çokca demek kardeş ha:)

HİLAL'LE said...

Her mevsimin ayrı bir güzelliği var, karı çok özledim buralara da gelsin biran önce :) Kaşıklar gayet başarılı :)

nohuts said...

Havalar çok dengesizleşti buradada buz gibi bir hava ama gökyüzünde güneş var.. Sanırım çok sürmez buradada başlar yağmaya... Sizin çikolata kaşıklarda süper olmuş orjinalinden ne farkı varki.. Elelrinize sağlık...

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Ahrar'a katılıyorum. hiç fena olmaz bence. Önce hayırlısı elbette:)

ikibocekbircicek said...

buraya kar yağsa ... özendim :(
yerim o ahrarıı ne güzel bi istek :))

Esma ecirli tashkandi said...

Bi zeynebin olsa becerikli de olur Annesi be benzer be guzel olur Seymacim:):) bloğunda cok güzel günlük gibi :)

kiymetligunler said...

Sister olayina bayildimmmmmnn😍

deren said...

hahah yerim ben onu,çocuk haklı her eve bir sister lazım :) Zeynep ismi de güzel,düşünmeye değer bir konu bence şeyma :)

Mutfak dili said...

Eee misafirler gidebildimi :))
Baya yagmis.. Soguk yasamak usumek guzel mi bilmiyorum ama ozledim desem herhalde komik olmaz..
Ozellikle kari ozledim..
Sister Zeynep de gelsin artik canim cocugumu kiracagiz yani:))
Hayirlisi olsun insallah.
Opdum canim bol gunesli havalar...