Monday, November 19, 2012

New Jersey'de Blog-Instagram Bulusmasi Gerceklestirdik Biz

 Su an elime kahvemi aldim, ayaklarimi sehpaya uzattim, bilgisayarida kucagima aldim, keyif yapiyorum, en son ne zamandi boyle keyif hatirlamiyorum :), yemegim var dunden,evim temiz ( misafir agirladim dun), gidilecek yerde yok bugun , keyif yapmaya engel bir sey yok kisacasi :)

 Cumartesi gunu  Instagram ve blog bulusmasi gerceklestirdik  Betul'un ev sahipliginde, Aysenur( Instagram'dan arkadasimiz) ve biz katildik ailecek,telefonlada Mutfak dili Samire eslik ettik :), sanki yillardir tanisiyormusuz gibi basladik muhabbete, cok keyifli cok eglenceli bir gun oldu, eslerde cok muhabbetliydi :), Betul cok emekli bir ogle yemegi sofrasi hazirlamis,ikizleri daha kucuk olmasina ragmen cok ugrasmis,kendisi cok cana yakin,cok neseli  bir ev sahibi , kendi eviniz gibi rahat edebileceginiz bir arkadas :), Aysenurda  cok zarif, cok kibar ,mutfaktan hic cikmayan bir kardesimiz :), ikisine de cok cok tesekkur ediyorum, Betul'e ev sahipligi icin ayrica tesekkur ediyorum:) bu guzel gun icin,insallah en kisa zamanda  tekrar bulusmak uzere ..

bina

Biz o gun  bulusmaya gec kaldik malesef, Sandy sonrasi kapali olan tuneller var hala gidis yolunda trafige takildik, arabada cektim sIkIntidan bu kareyi :)

Bulusma

Betul'un harika sofrasi ve biz :) Sol bastan Ben-Aysenur- Betul.

tatlilar

Hicri yilbasi icin yapmistim Soldaki sutlu irmik tatlisini, sagdaki de kemal pasa tatlisini arkadasima giderken goturdum.

kiddosum Mirzahan Ahrar'a agizda patlayan sekerlerden almis okulun kitap kermesinden, oyle hosuna gitti ki,mutlulugu yuzune yansimiz gordugunuz gibi :) asure

 Dun aksam gelen misafirlerim icin pisirdim Muharrem ayinin ilk asuresini:)

Mutlu huzurlu haftalar diliyorum herkese..

9 comments:

kiymetligunler said...

Dun gordum IG de bulusmayi, Rabbim muhabbetinizi arttirsin, azicik ucundan kiskandim:))
Ahrarin mutlulugu, gulusu benimde yuzumde tebessum ettirdi...

New York'tan said...

Kiymet'cim insallah bir gun seninle de tanisiriz yuz yuze dunya kucuk :))

Pembe Deniz said...

Mamalar çok güzel gözüküyor. Buluşmada çok keyifli...

Ellerine sağlık Bol muhabbetler :)

Kucuk Dunyam said...

Seymacigim yaziyi okuyunca hem sasirdim hem cok sevindim canim, benim icinde cok harika bir gundu inan. Sanki sizleri yillardir taniyormusum gibi geldi, aslinda benim size tesekkur etmem gerekirdi okadar yoldan kalkip geldiniz kirmadiniz beni canim. Cok keyifli bir gundu hala aklima geldikce yuzumu bir tebessum kapliyor, ins bu uzun yillar surecek olan arkadasligimizin baslangici olsun en kisa zamanda tekrar bulusmak dilegiyle, cok opuyorum canim.

saadet yamak said...

Allah kabul etsin afiyet olsun efendiimm

Aicha Dalgic said...

ellerinize saglik

nefis gorunuyor

bende bloguma sizi

beklerim

bisous bisous


www.fraise-framboise.blogspot.com

Anonymous said...

Merhaba, instagram isminizi öğrenebilirmiyim?
minelli05

deren said...

Hala kazakistan'da olsaydım kesin kıskanırdım şeyma :) Aşure de nefis görünüyor,ellerine sağlık...

rumma said...

Allah kabul etsin..:) Demek bu güzel aşure buradaydı..