Monday, November 26, 2012

Surpriz Tatil ve Mutlu aile (Hershey Park Gezisi-Pensilvanya)


   Dort gunluk Sukran gunu tatilini geride biraktik, esimin bize yaptigi surprizle iki gununu Pensilvanya'da Hershey Parkta gecirdik.

Persembe gunu kalacagimiz oteli ayarladik, gezecegimiz parki arastirdik, cuma gunu yola ciktik,Pensilvanya'ya ikindi vakti geldik otele yerlestik oteli havuzlu secmistik,  cocuklar mayolari giyip havuza kostu hemen, kimseler yoktu  aile havuzu gibi kullandik :), Cumartesi gunu saat dokuzda Hershey Park'in chocolatte world kismi ile parki gezmeye basladik.

  Hershey Amerika'nin en buyuk cikolata markasi ( hic sevmem bu arada tadini:), bu markanin parki Hershey, cok buyuk bir alana kurulu,icinde  lunapark'i, cikolata fabrikasi,cesitli atraksiyonlarin yapildigi sovlar var. Sovlar  ucretli makul fiyatlari.



hrseypark

Ilk once cikolatanin nasil yapildigini anlatan sova katildik, tahtadan arabalar var onlara  biniyorsunuz , ince uzun bir yoldan goturuyor sizi , kakaonun tarihcesinden  basliyor cikolata olana kadar sevimli inekler esliginde anlatiyor,cocuklar cok eglendi bu bolumde :)

hrseycikolata1

Cikolata dunyasinin ici, hediyelik esyalar, cikolatalar, rengarenk cesit cesit  , boy boy...

herseycikolata

Meshur inekler  :)


cikolata4



herseycikolata2


PicMonkey Collage1


cinema3d

Bu sovu siddetle tavsiye  ederim cok eglendik ailecek, 3-d sov, yine cikolata  hikayesi ama animasyon,Bir amca sahneye cikip anlatmaya basliyor sonrasi surpriz :) konfetiler,duman, su, her sey bu sovda :)

park1

Cikolata dunyasinda isimiz bittikten sonra lunapark kismina gectik, yine her sey cikolata gordugunuz gibi :)

park2



park4biz

park6


park8kiddos

Yemege  doymadilar o gun, gun onlarin gunu dedik, ne istedilerse aldi babalari :)

park7

Eglence zamani :)



park5




IMG_7251

Hava cok soguktu, cocuklara almistim kalin kisliklarda kendimi es gecmisim :), hic o kadar usudugumu hatirlamiyorum simdiye kadar, soguk ruzgar dinlemedik teleferik turuda yaptik :) hava kararincaya kadar eglendik,sonra Amishlere  ugramak icin yola ciktik, Asure gunu alisverisini oradan yapalim demistik ama erken kapatiyorlarmis yetisemedik,Pensilvanya'da Amish populasyonu cok yogun, Amishler teknolojiyi kisitli miktarda kullaniyor, tarimla ugrasiyorlar genelde,tarladan satis urunleri ve organik ,ballarinin yaglarinin methini cok duydum ama kismet olmadi tatmak :), isikta beklerken bir at arabasi gecti yan seritten , cok sasirdik Tr'de gormeye alisigizda burada garip geldi ama bildigimiz at arabasi degil suslu isikli  falan :)

PicMonkey Collagetatli  Cok eglendigimiz,zevk aldigimiz bir tatil oldu,esime tesekkur diyorum tekrar buradan :))

  Tatil oncesi yapmistim bu  muffinleri, muffin kalibi olmayanlara fikir  olur diye koydum resmi, isiya dayanikli kaliplariniz varsa icine cupcake kaliplarini yerlestirip pisirebilirsiniz, daha cok kabardigini soyleyebilirim bu yontemle .




waffle

Black Friday (Kara Cuma) ganimeti oldu bu waffle makinesi, cok aradigim bir tat degil benim ama cocuklar bayildi :)


Mutlu huzurlu saglikli  haftalar olsun hepimize...

7 comments:

Mutfak dili said...

Waffle makinen hayirli olsun canim ben de aldim ama ikili acaba 4 lu daha iyi olur mu dedim. Burdan bakiyorum resim sen git 4 lu al diyor cook guzel gozukuyor. Elin eline saglik olsun.
Gezi muhtesem olmus. Cikolata cennetine dusmussunuz resmen. Guzel surpriz yapmis esin. Masallah..
Ayrica muffine bayildim harika yontem bu dolup tasmasi super goruntu vermis..
Elin saglik olsun ..
Sevgiler..

New York'tan said...

Samire'cim black friday ganimeti oldu bu waffle maker :) ikili benimki 8 adt cikti hamurdan yeter cnm bu bize.

Tesekkur ederim :)

Nilhan - Küçük Mucizem said...

waffle sevilmez mi?
o kara cuma ne günmüş yahu. haberlerde izlerken gözlerime inanamadım.

Deli Anne said...

ne güzel olmuş :)

arzu said...

Seymacim, ciddi ciddi NY'a gelme planlarim var. Alisveris-gezi:) seni yanimda heryere goturmek istiyorum:)yada sen beni gotur diyelim:))cok sevimli bir tatil olmus, buarada hic waffle denemedim desem, olucem merakdan:)yegenim arkadaslariyla her disari cikisinda bunlardan yiyor acayip ayilip bayiliyor, anlatiyor anlatiyor:)

New York'tan said...

Kucuk Mucizem Waffle pek benim tarzim dgil sanirim :)

Mumine'm sagolasin :)

Arzu'cum anytime :),gelecegin zaman haber vrirsin insallah ona gore plan yapariz,cok sevinirim ayrica:)

Waffle Tr'de cok meshur sanirim en cok orada namini duyuyorum :)

nilay said...

Nefis fotolar
Ne harika bir gezi olmuş
Sevgiler