Monday, December 24, 2012

Yemeye kiyamadiklarimdan :)


        Son bir haftanin ozeti, ben mutfakta vakit gecirmeyi cok seviyorum,sevdiklerimi mutlu etmeyide :)


pasta1


Profiterollu yas pastanin anisida coktur bende, lise yillarinda uc  arkadas bu pastayi dorde bolup yerdik, ne istahmis bizdeki :)  hayatimin o donemindeki kadar kilolu olmadim hic bir zaman :))

Benden pasta rica etti kizlar en sevdigimi yapiyim istedim onlara, sonuc eksikleri de olsa icime sinen bir pasta oldu.

cookie

Cok sevdigim bir arkadasimin bebegi oldu gecen hafta, kurabiyeleri o ve kizlari icin hazirladim marsmallowdan seker hamuru teknigi ile, tarifini isteyen arkadaslarim oldu, bir dahaki posta yazacagim insallah.

cookie1

Hastane paketimizde boyleydi :)


Mutlu, huzurlu , saglikli bir hafta diliyorum hepimize...

11 comments:

hayat simdi guzel.. said...

yeni dogan yavrulara hayirli omur diliyorum,kurabiyeler cook guzel gorunuyor..profitrollu pastayla iyi ugrasmissin,ben cook eriniyorum:)
keyifle yiyin ins.

SEVGİ said...

Pastada kurabiyelerde süper ama ben en çok pastaya takılıdım profiteroller çok yakışmış pastana afiyet bal şeker olmuştur diyeceğim ama şeker olmasın istersen..
ellerine sağlık..

dilek said...

hakikaten bu pastaya nasıl kıyılır da yenir kiii??? ellerine sağlık çookkk güzel görünüyo:)

Aslı said...

Böyle güzellikleri görünce Allahım bende bir gün yapabilecekmiyim diyorum. Hem pasta hemde kurabiyeler çok nefis görünüyorlar Şeyma. Ellerine sağlık ve arkadaşının gözü aydın :)

Şehirler Arası Aşk said...

O pasta ne güzel öyle ellerine sağlık. İçim gitti :)

sevilay said...

pasta harika kurabiyerlede çok şık olmuş.Ellerine sağlık canım:))

Anonymous said...

bu pastanın etrafına kapladıklarınız ne acaba çookk merak ettim, integramda paylaştığınız pastanızda da vardı, şimdiden teşekkür ederm.çok güzel görünüyorlar.Elif

büşra said...

harika görünüyorlar, çok özel bir hediye olmuş kurabiyeler de.
ben de yapıp yedirmekten çok keyif alıyorum, epeydir oğluşumla yalnız kalıyoruz, canım çok şey istiyor kimsecikler olmayınca yapasım da gelmiyor. neyse ki koca geliyor yine döktürmeye başlarım :)

New York'tan said...

Hayat simdi guzel tesekkur ederim:)

Sevgi sagolasin :)

Dilek'cim hediye goturunce kiymaya gerek kalmiyor :)

Asli'cim yaparsin tabii ne kadar beceriklisin blogdan biliyoruz :)

Sehirler arasi ask,sevilay cok tesekkur ederim :)

Elif'cim cikolata bant icin 2 det 80 grlik cikolatayi mikrodalgada erittim 20 sn de durdurdumyanmasin diye benmari usulude yapabilirsin sen, sonra yagli kagida eriyen cikolayati firca yardimi ile surdum pastanin enine boyuna gore, donunca pastaya sardim, buzdolabina koydum 15 dakika sonra yavasca cikardimyaglikagidi.

Busra ben de cok seviyorum arkadaslarima giderken el yapimi olmasina ozellikledikkat ediyorum goturecegim hdiyenin :)

Anonymous said...

CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK BAKALIM DENEYECEĞİM AMA SİZİNKİSİ KADAR GÜZEL OLURMU BİLMEM.ELİF

aylin said...

harika görünüyorlar ellerine sağlık:)