Thursday, January 10, 2013

Balondan Cikolata Kaseleri Yapimi



 Bugun misafirlerime uzun zamandir aklimda olan cikolata kaselerini yaptim, icinde meyve kuruyemis,dondurma ile servis yapabilirsiniz.Cok kolay ve bir o kadar lezzetli, benim ilk denemem oldugu icin  balonlari biraz buyuk sisirmisim, cikolatam yetmedi :)








IMG_2526



 Fikir olsun diye yapilisini video ile ekliyorum,benim izledigim bu degildi ama digerini bulamadim.Anlatan kadindan korkmayin ortasina dogru anlatiyor yapilisini :))



20 comments:

Ebru Yilmaz said...

Canim yapilisini izledim simdi.koydugun videodan.Sagolasin en kisa zamanda deneyecegim.ellerine saglik senin kaselerde çok hos olmus:))bu arada ben ig.dan mehlka2003

New York'tan said...

:) Tesekkurler Ebru, ig arkadasim :))

gunlukcugum said...

Ay varya 40 yıl düşünsem aklıma balon gelmezdi) tadı görüntüsü harikaydi iyiki gelmiştim)

New York'tan said...

:))Emine'cim tesekkur ederim, degil mi orjinal bir fikir :)

Mutfak dili said...

Seyma cim harika olmus eline saglik ben bir sitede gormustum bunu.. Ama baya oldu unutmustum . Hatirlattigin icin tesekkurler .. En kisa zamanda bende yapayim.. )
Sevgiler canim..

Anonymous said...

Hangi çikolatadan kullanıyorsunuz?


dilek said...

çok orjinalmiş bunlaarr:) süper fikir...halim olduğu ilk gün yapılacaklar listesine yazıldı:)

New York'tan said...

Samire'cim tesekkur ederim cok ta zevkli ugrasmasi:)

Isimsiz arkadas :) ulker ve hershsey kullandim.

Dilek'cim insallah denersin, bebek gormye gelenlere ikram olur belki :)

ikibocekbircicek said...

Süper ...

New York'tan said...

Enoch and Beulah said...

Cok lezzetli gorunuyor ellerine saglik.Balonun kaucuk tadi gecmiyor degil mi? , ben de gecenlerde bir yemek programinda gormustum ama koku konusunda emin olamadigim icin yapmamistim.

New York'tan said...

Enoch and Beulah yok gecmiyor,hic koku almadim,tesekkurler :)

our twins of N.Y./SEYHAN said...

ig daki arkadaslarina yapiyorsun boyle cicili bicili seyleri. bizde isteriz!
imza
Brooklyn'deki arkadaslar...:)))

Not:hesabimi canlandirmaya beni tesvik ediyorsun:)

Aslı said...

Şeyma kesinlikle denicem bunu, kesinlikle. Çok beğendim, çok ilginç bir fikir :) ellerine sağlık.

Kucuk Dunyam said...

Seymacigim gercekten cok lezzetli ve zarifti tekrar tesekkur ederim bir suru zahmetlerin icin canim arkadsim .

aylin said...

Benimde ne zamandır aklımda deneyeceğim en kısa sürede :))

hilal said...

olsada yesem:)) hım hım..nede güzeldir..ellerine sağlık..

ab-ı hayat said...

Şeymacığım,

Her geçen gün harika bir fikirle çıkıyorsun:::))) ellerine sağlık canım.Ama benim gözüm muzlu ve çikolatalı waffle'larda kaldı haberin olsun:::)))

Anneciğine de selamlarımı iletirsen sevinirim.günümü güzelleştirdiniz,çok mutlu oldum,teşekkür ediyorum:::)))))


sevgiler...

rumma said...

Misafirin olabilirmiyim Şeyma..:)

Hep görürdüm yabancı bloglarda, bir yapanın olması güzel..

sevgiler

New York'tan said...

Seyhan'cim en kisa zamanda davet edicem insallah :)
Asli'cim rica ederim , Betul'cum insallah tekrari olsun :), aYLIN'CIM MUTLAKA DENE, Hilal'cim tesekkurler :)

Abi hayat tesekkurler,as cnm ileticem mutlaka :)

Rumma'cim seve seve tabii ki, insallah dunya kucuk bulusuruz bir gun :)