Sunday, January 6, 2013

Birazcik park,birazcik misafir agirlama, Haftasonu ozeti iste :)


PicMonkey Collage2

   Buz gibi soguklar bugune kadar devam etti New York'ta, noel tatiline denk geldi sansimiza, sogukta olsa sIkIca giyinerek park ve  doga yuruyuslerine  devam ettik :)





IMG_8524

Babamiz haftasonu San Diego'daydi,Mirzahan da arkadasinda, Ahrar'la kaldik evde iki basimiza :),dun arkadaslarimizi davet ettik,bugunde sahile yuruduk, iki gun sessiz sakindi evimiz :), babamiz geldi evimiz senlendi.
 

IMG_8398


Noel bitti,cam agaclari disari cope cikti, bu resimdekiler benim yuruyus yolumda olan  kilisenin kosesine konulmus satilamayan cam agaclari,sahibi elinde kalanlari birakip gitmis, somineli evim olsa alirdim bir kac tane diye dusundum.
PicMonkey Collage

Dun aksam gelen arkadaslarim icin hazirladigim ikramlardan birisi kedidilli joleli ananasli berryli sutlu tatliydi ,ne uzun ismi oldu degil mi :), diger karede hazirlik asamasindaki masamiz.
PicMonkey Collage1

Nutellali muffinleri ilk defa denedim, cocuklar icin yaptim birazda susledim :), muffin pistikten sonra cok lezzetliydi ama aradan dort saat gectikten sonra tadinca kuru geldi biraz, icinde sadece yumurta un ve nutella var, ekstra yag olmadigi icin sanirim, bekletmeden yenilecek bir muffin bu.

Mutlu huzurlu saglikli  haftalar ...

9 comments:

hilal said...

merhaba şeymacım:)
seni uzun zamandır takip ediyorum..bugün yine bir şeyler paylaşmışmı acaba derken??
güzel paylaşımlarınla karşılaştım:)
benimde iki oğlum var :)senin gibi
Allah bağışlarsa ..babamız evde yokken bizdede aynı sukunet eşler duymasın!! neden acaba:))
kendinize çok iyi bakın Allaha emanet olun selam ve dua ile...

coletté said...

O kadar çok ağaç kesiliyor ki sonra da çöpe atılıyor :( Çok yazık oluyor ,yapay ağaç kullansalar daha iyi olacak değil mi?

Yeni yılınız kutlu olsun Şeymacığım,evinize sağlık, mutluluk ve bereket dolsun!

ikibocekbircicek said...

Yazık o kadar ağaca :(((
Hazırlıklar süper en superide o upuuzun isimli ananaslı pasta ...
Bide o muffin süsleri. Çok şirin

Aslı said...

Şeyma maşallah Ahrar ne kadar büyümüş, uzun zamandır görmüyordum fotoğrafını özlemişim onu :)
Ağaçlara çok üzüldüm ya :( yazık değil mi?
Yaptığın tariflere bayıldım ellerine sağlık, birde porselenlerin çok zarif.

gunlukcugum said...

Ay bilirim essiz gunleri)) rabbim yanimizdan eksik etmesin eslerimizi!

sevilay said...

muffin süsüne bayıldım çok güzel olmuş:))

büşra said...

yine döktürmüşsün, pasta tabaklarına da bayıldım:)
çam ağaçlarının durumu ise katliam resmen :(

New York'tan said...

Hilal'cim cok memnun oldun tanistigimiza:), Allah bagislasin senin ogluslarinida bendensin demek :)

Colette cok tesekkur ederim :)

Ikibocek bir cicek :)) sagolasin

Asli'cim buyudu cnm ya, kocaman oldu artik :)


Emine'cim amin :)

Sevilay'cim Busra'cim tesekkur ederim :)

aylin said...

şu aile gezmelerinize bayılıyorum ve hemen gezmeye gidesim geliyor:))
mamalar harika yemek takımına bayıldım:)