Tuesday, January 15, 2013

Brklyn Koprusu yuruyusu ve bir kahvalti daveti

 Haftasonundan beri gunes acmiyor, yuzunu gostermiyor New York'ta , bulutlara  ragmen cok yumusak bir hava vardi bugune kadar.

En son ramazanda Brooklyn koprusunde yuruyup Manhattan'a gecmistik, cumartesi tekrarlayalim dedik, Mirzahan haftasonu kursu oldugu icin eslik etmedi zaten istemiyor artik :) Ahrar'da bir  iki sene sonra isyanlara baslayacak sanirim, esimle basbasa devam edecegiz gibi gorunuyor bu gezilere  :))

kopru
Bu sehirde en sevdigim kopru, Brooklyn koprusu , geldiginizde uzerinde yurumeden manzaraya karsi fotograf cektirmeden sakin ayrilmayin bu sehirden, buyuk cogunluk bilmiyor cunku ..

kopru1

kilit

Ilk defa dikkatimi cekti kilitler, ilk basta anlayamadim uzerini okuyunca ciftlerin isimlerinin  ve geldikleri gunun yazili oldugunu farkettim, ogrendigimize gore avrupada yayginmis bu adet :)), kesin donus yaptigimiz sene buraya gelip isimlerimizi yazdiralim diye espride yaptik esimle :))
kopru3
Manhattan'a gecince seaport'a geldik, oturduk dinlendik biraz ,sonra tekrar kopruyu kullanarak karsiya gectik, 5 saatlik bir yuruyus oldu :)

bina


breakfast

Persembe gunu kahvaltiya misafirlerim vardi  hem Blogdas hem  Igdas Betul, ablalari ve Emine misafirimdi.Bol muhabbetli  bir gun oldu yine, iyi ki gelmisiniz , tekrarlayalim insallah yine :)

Fikir olsun diye yaptiklarim

*kahvaltiliklar
*ev yapimi kaymak
*Pastane pogacasi(Arifetarifgerek'ten , mail yolu ile ozel aldim tarifi :)insallah paylassin blogunda, cok lezzetlilerdi)
*milfoylu yufkali borek, ilk defa denedim, el acmasi tadinda bir borek, favorim oldu.
*kalpli kurabiye
*Un helvasi
*etimekli renkli salata
*Ev yapimi kumpir
*cikolata kasesinde meyveler

Lahmacun yoktu tabii kahvaltida, renk katsin diye ekledim fotograflara :)) Lahmacun sevdalisi oglum icin ogrendim ev yapimi lahmacunu, her hafta yapiyoruz desem , en acilisindan hem de: )

Mutlu huzurlu keyifli bir hafta olsun ...



12 comments:

hilal said...

merhaba şeymacım..
dikkatimi ilk çeken kilitler sizin adınıza inşallah diyelim:))
ikinci ve en önemlisi 5 saatlik yürüyüş mü????
düşünemiyorum bile(eşimi) sadece aman allahım diyorum..
masada çok güzel gözüküyor:)
sevgiler

Kucuk Dunyam said...

Canim bizim icinde harika bir gundu, her sey okadar lezzetliydiki anlatamam ins bir dahaki sefer ben bekliyorum emine ile seni. Cook opuyorum..

biricik huzur said...

merhabalar. sayfanıza nereden ne şekilde geldim bilmiyorum ama benim için çok güzel bir keşif oldu gerçekten:) iyi ki denk gekmişim, bayıldımm:) dopdolu çiçek gibi yahu.. şu sofralarınıza bakmaya doyamadım.. bir sürü de güze tarifler.. oh oh çok yardımcı olacak bana inşallah bundan böyle:)takipteyim keyifle.. köprü de saiden çok hoş görünüyor, gezilesi...
sevgiler:)

New York'tan said...

Hilal'cim yurumeyi cok seviyorum esimde eslik ediyor sagolsun,bu sehirde baska turlu gezilmiyor :)

Betul'cum rica ederim, insallah :)


Biricik huzur cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin,mutlu ettin beni :)




gunlukcugum said...

Seyma biz bayanlar yurumeyi gezmeyi severizde esine masallah diyim) benim esim koprude bizi indirir karsiya gecer bekler..nitekim cogu kez bu sekil olmustur))))). Hersey her zaman ki gibi cok lezizdi..ellerine saglik...davetin icin cok tesekkur ederim..sevgiler..

sevilay said...

bizde yürüybilsek keske bogaz köprüsünde:(ama maalesef sadece arabayla üstünden geçiyoruz.Kahvaltı menüsü çok güzel canım ellerine sağlık...

büşra said...

5 saat yürümek... harikasınız :)
görüntüler, sofran yine harika:)

Feray kaygısız said...

Ne güzel o güzel köprü üzerine 5 saatlik bir yürüyüş..
Kahvaltı masana bayıldım harika görünüyorlar ellerine sağlık canım..

Nilhan - Küçük Mucizem said...

Ama hiç tarif eklememişsin :(
Kahvaltıda un helvası ilginçmiş. ben her daim yerim demek benim gibiler de varmış :D

Aslı said...

Hemde 5 saatlik bir yürüyüş, hem çok iyi gelmiştir hemde yorucu olmuştur Şeyma. Ama dinlenmelerle çok keyifli bence :)
Kahvaltı masan harika görünüyor ellerine sağlık, tabaklarına ayrıca bayıldım.

Ebru Yilmaz said...

Köprü üstü yürüyü$ eminim çok güzeldir,o üstü yazili kilitlere bayildim :))onun disinda sofran harika misafirler harika baska ne deyim bilemedim,ellerine saglik:))
Mehlka2003

Missinem said...

ya müthiş fotoğraflar, blogunla yeni tanıştım izliyorum ben de bloguma beklerim missinem.blogspot.com

sevgiler