Thursday, January 31, 2013

Ve Bir Karar


 Uzun zamandir aklimda hasbihal etmek blogumla sizinle,dokuz senedir bloggerim, blog yaziyorum,Mirzahan uc yasindaydi basladigimda :) ,o zamanlar yasadigim gezdigim yerleri ailemle ve sevdiklerimle paylasmak icin yazmaya baslamistim, zaman icinde bir suru guzel arkadasliklar edinmeme sebep oldu, dunyanin her yerinden tanidiklarim oldu.Ahrar blogla buyudu :),ilk gulus ilk adim,ilk okul gunu... ilkleri hep paylastik, artik cocuklarim buyudu ,Mirzahan onbir yasina girecek pazar gunu Ahrar'da  bes olacak 25 Subatta, onlarla ilgili paylasimlarim azaldi sizlerde farketmissinizdir son zamanlarda, hafta ici  hep ayni kosturma,erken kalk, kahvalti hazirla yedir icir, okula birak, ev isleri, sonra gidilecek yerler, ziyaretler, ayni rutin , bir heyecan yok  :). haftasonlari da cekirdek ailemizle gezmelerimiz, doga yuruyuslerimiz, park ziyaretlerimiz oluyor.Bu kadar yazdiktan sonra kapatiyor musunuz diyeceksiniz blogu :))  hayir ama kisisel paylasimlarimi ozellikle cocuklarla ilgili olanlari azaltiyorum, paylasacak onemli konular olursa yazarim insallah  :)

   Son zamanlarda pasta, borek tarifleri ekliyorum cunku istek aliyor benden ozellikle Instagram'dan daha oncede bahsetmistim,bundan sonra yiyecek agirlikli ve gezdigim ( on uc seneden sonra artik New York sinirlarina cikmak lazim:) yerleri, faydali buldugum bilgileri paylasmak istiyorum, kisacasi icerigi degistiriyorum, yemek blogu degilim oyle bir iddiam yok :), sadece evde denedigim ve sevdigim tarifleri paylasicam.

 Mutfakta olmaktan hep keyif aldim, yeni tarifleri denemektende, ayni tariflerle misafir agirlamamaya ozen gosterdim :),cocuklar buyudugu icin  onlarin istek ve zevkine gore kekler borekler yapiyorum , eskiden yapmazdim bu kadar sIk, cunku bitmiyordu, artik yaptiklarim gunluk oluyor neredeyse, okulda yemek yemedikleri icin evden goturuyorlar, kahvaltida Turk kahvaltisi yapmadiklari icin mutlaka hamur isi oluyor, icim rahat etmiyor yoksa :).Ekmek makinesi son yillarda yaptigim en iyi yatirim oldu :), oyle memnunum ki, islerimi kolaylastiriyor, uc gunde bir yogurt mayaliyorum, her gun ekmek yapiyorum,arkadaslarim mutfaktan cikmiyorsun hic diyor :), cok yoruluyorum, doktora kol agrilarimdan bahsettigimde esin seni guneye tatile gondersin dedi :)), sikayetci degilim, sevdigim icin yapiyorum ama dengeyi kurmak lazim, ben bana lazimim :)

Toparlarsak artik daha cok tarif paylasma niyetindeyim,zaman ne gosterir bilmiyorum, blogumun basligini Mirzahan ve Ahrar'i degistiriyorum:), iste boyle bilgilendiriyim sizi istedim :)



IMG_9011

Brown Stone evler cok meshur New York'ta, kullanildiklari tas itibariyle bu adi almislar, koruma altinda buyuk cogunlugu.Bu evler Ahrar'i okula gotururken kullandigim yolun uzerinde.

IMG_9143

Ahrar'i okula biraktiktan sonra deniz kenarina gidiyorum hava guzelse, iyi geliyor deniz havasi,bu yolun sonu beni sahille bulusturuyor.

IMG_9131

Bu tatliyi dun yapmistim, sutlu tatlilari cocuklar icin yapiyorum ozellikle sutu tuketmesini cok sevmeyen buyuk oglum icin, kucukte tam tersi :).Tarif icin buraya tiklayabilirsiniz.



14 comments:

ikibocekbircicek said...

içerik ne olursa olsun ben takipteyim ...o kadar şey pişirmeniz benimde dikkatimde ama düşününce aklıma annemin küçükken biz dışarda aburcubur yemeyelim diye ki çabaları geliyor .. ki siz yurtdışında bununla başa çıkmak için iki kat çaba :(((ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN ..
çok zevk alıyorum paylaşımlarınızdan... özelliklede newyork gezintilerinizden ....hayırlısı olsun bi an kapatıyorum demenizden korktum ... buarada dikkat edin kendinize.. sevgiler

Aygül said...

şeymam sen ne yazarsan güzel olacak:) ama sakın bırakma buraları. Arada cocuklarıda ozletme lütfen:)) Allah'a emanet olun.

Bir Terazi Kizi... said...

Bende kapatiyorsun sandim bi an,ben varim sayfan zevkli ve seni seviyorum!

Küçük Mucizem said...

Ben memnunum karardan :)

Deli Anne said...

ne yaparsan kabul:)

aylin said...

Sen ne yazarsan ben okurum :) nasil iyi hissedeceksen kendini oyle olsun

hilal said...

BENDE BİR AN KAPATIYORSUN SANDIM:)VALLA KORKTUM..
HAKKINDA HAYIRLISI DİYELİM SEVGİLER...

Enoch and Beulah said...

yemek bu aralar en zayif noktam halina geldi , ozellikle sizin tarifler beni benden aliyor bu yuzden benim icin guzel bir haber bu , heyecanla bekliyorum yeni tatlarin paylasimini..

gunlukcugum said...

Baslik cok net oldu seymacim sanki...seni tip diye herkes bulur...newyorktan yap derim??

New York'tan said...

Iki bocek bir cicek :) giris oyle oldu sanki degil mi,kapatamam sanirim ara ara yazsamda hayatimin bir parcasi oldu blog, evet disarda helal haram olayi oldugu icin her sey evden ve ev yapimi :)

Aygul'cum cnm benim cok tesekkurler, birakmam buralardayim daha insallah :)

Srpil'cim cok tatlisin ben de seni :)
Kucuk mucizem :)) thank you
Mumine'cim Aylin'cim opuldunuz :)

Enouch ( bu arada adini niye sormak aklima gelmediyse Ig de :),sagolasin


Emine'cim :)), eski baslikta alttaki Seyma yazisini yukari kaldirdim :)),bulsunlar cnm ya paylasimlar sahsi olmayinca no problem insallah :)

Aslı said...

Şeyma kesinlikle doğru karar vermişsin ama çocukları arada sırada görebilelim en azından :)
Yaptığın tarifler çok özgün ve çekim tekniğinde harika, çok iyi olucak bence.
Şimdiden hayırlı olsun :)

Enoch and Beulah said...

adim sibel :)

STYLE M said...

olur tabiiki ama bizi ahrarin tatli yuzunden mahrum etmeolurmu seymacim

Ashley ★ said...

Bekle beni Newyork ! :) Az kaldı