Monday, February 4, 2013

Bir DIY Projesi, Bebek Bodysinden Cupcake yapimi

 Bebek ziyaretlerine giderken degisiklik ariyorsaniz tam size gore bir DIY projesi, Amerika'da babyshowerlarda bebek bezi pastasindan sonra yeni trend bu, cok eglendim yaparken kizlar icin alternatif cok tabii,  toka yerine body icine corap saripta yapabilirsiniz erkek bebislere  .
PicMonkey Collage
Katladiktan  sonra bantladim bodyleri  acilmamasi icin, uzerinede tokayi tutturdum.

IMG_3219

Sardigimiz bodyleri cupcake kagitlarina yerlestiriyoruz, sonra hediyelik kutulara koyuyoruz.

IMG_3216




IMG_3222

Ve bodyden cupcakelerimiz hazir :)

IMG_9236

7 comments:

Mutluluklar Sokağı said...

ZARİF BİR PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER

hilal said...

çok güzel olmuş:))sahibi güle güle kullansın..

Esra Ateş Akın said...

Bir arkadaşımın yakında bebeği olacak, ne hediye alsam diye düşünüyordum. Kesinlikle harika bir fikir, çok sevdim:)

Kız Kardeş Derya said...

Ya ne hoş bir fikir ve benim gibi beceriksizler için bile yapımı gayet basitmiş;) ellerine sağlık yerim ben bunları;))

HİLAL'LE said...

ÇOK HOŞ OLMUŞ GERÇEKTEN, ELİNİZE SAĞLIK :)

Bir Terazi Kizi... said...

süper!

Aslı said...

Nasıl yaptığına uzun uzun baktım. Bizim ailede yakın zamanda iki doğum var, çok iyi fikir verdin. Çok teşekkürler denicem bende.
Ellerine sağlık çok beğendim :)