Tuesday, February 19, 2013

Haftasonu ve Meyveli Buz Parcalari

Haftanin uc gunu bu yolu yuruyorum,bahar gelse agaclar yesillense..

IMG_9674

IMG_9738

Bulutlari hep sevmisimdir, onlari cekmek ayri bir zevk benim icin, cumartesi gunu Pera'da yemekteydik, cadde karsisi   manzaramiz boyleydi,inanilmaz soguktu disarisi , bes dakika kalamadik desem yalan olmaz:), baliklara atmak icin bir posetimiz vardi,onlari attik denize, kosarak arabaya geldik :)


IMG_9688


Cumartesi kahvaltisinin ozeli Waffledi.

IMG_9676

Bu   tarifteki muffinleri yapiyorum bugunlerde, cok lezzetli ve yumusak oluyorlar, karamel soslu muffinleri arkadasima giderken goturdum, puding yerine Tr'de satilan karamel sos kullandim.





IMG_9755


Meyveli buzlar son gunlerin favorisi bizim evde, buz kabima limon ve cilek parcalari koydum uzerine su ekledim, dondurdum, limonatanin ve sodanin icine koyuyorum hem aromali hem de sIk bir goruntu oluyor.


Okullar iki gunluk kis tatilindeydi, yarin aciliyor, bu sene Sandy kasirgasi yuzunden tatillerimiz kusa dondu :), ben hiccccc  sikayetci degilim :)

Ahrar'in on alt  iki disi sallaniyor, bes yasina girecek bir hafta sonra biraz erken mi diye dusunmustum ama dis doktoruna sordugumuzda normal dedi, yasitlarina gore onde giden bir cocuk zaten, bekliyoruz  ne zaman cikar diye :)


Mutlu huzurlu haftalar olsun hepimize...


11 comments:

Kız Kardeş Derya said...

Ahrar 5 yaşına mı girecek Aman Allah'ım nasıl hızlı geçiyor zaman;) Yine enfes görüntüler öpüyorum kocaman.

ömür inandı said...

waffle süper görünüyor ama:)
sevgiler

NasılAnne said...

başlık degismis :) şık sofralar, iştah açıcı tarifler çocukların maceralarının önüne geçmiş :)
görüntüler yine süper :) bu canlı fotografların sırrı ne acaba?

Aslı said...

Vaffle harika görünüyor Şeyma, birde o buz kalıbı meyvelerini bende yapıcam :) cidden çok hoş görünüyor.
5 yaşınamı girdi ya, maşallah nasılda büyüyor nasılda geçiyor zaman.

New York'tan said...

Derya'cim buyuyor ya ne cabuk gecti bizde sasiriyoruz :)

Omur tesekkurler :) benim aram yoktur ama cocuklar seviyor

Nasil anne evet cnm ya degistirdik artik,cocuklar buyudu paylasimlar azaldi, bana gelen isteklerde bu yonde artik, ortaya karisik bir blog oldu :)

Asli'cim tesekkur ederim, buyuyoruz artik cok hevesli zaten Ahrar buyumeye :)

sevilay said...

bulutları bende çok seviyorum.İzlemeyi çekmeyi.Meyveli buz fikri güzelmiş yazın denemek lazım:)zehranın da bu sene düştü ön alt iki dişi ve hemen arkasından yenileri çıktı hiç boş kalmadı:)ama şimdi durdu düşen yok...

Dilek said...

her zamanki hepsi nefis görünüyor ellerinize sağlık wafflın tarifini verirmisniz deneyelim pankek tarifinizi yapıyorum ara ara tarif isteyenlere şeymanın pankeki diye veriyorum tarifi yani sizin tarif epey popüler benim arkadaşlarım arasında (: sevgiler..

New York'tan said...

Sevilay bizde bekliyoruz cok sallaniyor ama cikamadi henuz :)

Dilek'cim cok tesekkurler:), Waffle tarifini allrecipes.com dan almistim,cup olculri kullaniliyor, bir dahaki sefere olcerek yapar paylasirim insallah ,cok cok selamlar

Dilek said...

bekliyor olacağım tarifi sabırsızlıkla..

fem said...

Ellerine sağlık yine her şey muhteşem görünüyor buz kalıbı fikri çok güzel ama içim ürperdi yaz kış üşüyen biri olarak ama bu yıl ki ramazan ayında yaparım inşallah :))

Küçük Mucizem said...

waffle yemekten sonra ne güzel giderdi.
ben hala evde yapmadım çünkü artık nutella almıyorum eve.