Thursday, February 28, 2013

Spider-Man'li temali cupcakeler (Oglu olanlar buraya dikkatinizi cekiyorum :)


Spider-man temali cupcakeleri Ahrar'in okuldaki partisi icin yaptim, eglenceli oldu yapim asamasi :), benim oglusum gibi Spider-man meraklisi ogluslari olanlar icin fikir olsun diye ekliyorum.

Cupcake malzemesi
3 yumurta
  1 su bardagindan bir parmak az toz seker 
   yarim su bardagi sivi yag
   Yarim su bardagi sut
   bir paket kestaneli cikolata sosu(Orjinalinde puding vardi,istediginiz cesit puding kullanabilirsiniz)
  2,5 su bardagi un( bazen iki bardakda yetiyor, unun kaldirma kuvvetine gore degisiyor, yavas yavas ekleyin)
  portakal kabugu rendesi
  1 paket kabartma tozu

Yapilisi ; Yumurta ve sekeri , sekerler eriyene kadar cirpalim, sonra sut ve sivi yagi ekleyip cirpmaya devam ediyoruz, kestaneli cikolata sosunu , unu, kabartma tozunu portakal kabugunu ilave edip karistiriyoruz, muffin kagitlarina paylastirip pisiriyoruz,yarim saatte pisiyor .

Bir gece oncesi pisirdim kekleri, orumcek agi icin, cikolatayi  benmari usulu ya da mikrodalgada eritiyoruz, sIkma torbasi ya da posete koyup yagli kagit uzerine onceden cizdigimiz aglarin uzerinden gidiyoruz, ince uclu olursa daha zarif aglar elde edersiniz, ben biraz buyuk acmisim deligi :) cikolata donana kadar bekliyoruz.

Uzerindeki frosting hazir, Turk damak tadina uygun degil bu cok sekerli ve yagli frostingler,arkadaslari Turk olsaydi puding veya krem santi kullanirdim:) ama buradaki cocuklarin zevkine gore frosting kullandim, keklerin uzerine frostingi surdum, servise az kala aglari yerlestirdim,Ahrar cok begendi, ogretmenleri alisik olmayinca el yapimina inanamadi :)), sizler keki kirmizi, kremayi siyah aglari beyazda yapabilirsiniz,kombinasyonlara acik bir kek :)






IMG_9884

IMG_9886

Bu kurabiyeler dondurma kulahi seklinde olacakti  royal icing teknigi kullanilsaydi ben evdeki marsmallowlari degerlendirmek icin seker hamuru ile yaptim, herkes agaca benzetti Ahrar haric :))


IMG_9893

 Kutusuna koyduk Arkadaslarina dagittik kurabiyelerimizi

IMG_9908

Sablonumuz boyle ag icin, beyaz bir kagida cizdim,sizde benim gibi ekrana beyaz kagidi yapistirip cizebilirsiniz :)  ya da bilgisayardan cikartabilirsiniz.


IMG_9870


 Yukaridaki sablonu bu  yagli kagidin altina koydum, sIkma torbasina koydugum erimis cikolata ile uzerinden gittim.Cok basit yapimi insallah anlasilmistir.


  Ogluslarinizi sevindirmek isterseniz  deneyin derim mutlaka  :)

Mutlu Huzurlu haftalar  dilerim hepimize.

8 comments:

NasılAnne said...

Annelik insana ne parlak fikirler ürettiriyor :) maaşaAllah Şeyma,çok güzel görünüyorlar..

Aslı said...

İnsan neler yapabiliyor kendi fikirleri ve emekleri ile. Çok beğendim bu örümcek ağını Cupcake nefis olmuş. Kurabiyelerde öyle çok güzeller ellerine sağlık Şeyma.

birtutamkekik said...

çoookk güzelll olmuş..
bayılldımm şeyma,cımm..
emeğine sağğkık..

hilal said...

ellerine sağlık ..
çok lezzetli gözüküyorlar

Küçük Mucizem said...

Seviyorum senin mutfakta zaman geçirmelerini.
hiç üşenmiyorsun maşallah

ab-ı hayat said...

ellerine sağlık canım...yine yeniden harika şeyler hazırlamışsın, öğretmenler şaşırmasında ne yapsın::)))

MAZES said...

süper fikir ,ellerine sağılık.

Neslihan Kılıç said...

Cupcakeler çok güzel ve orjinal olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık. Belki bende yeğenim için yaparım doğumgününde. :)