Sunday, March 24, 2013

Haftasonu mini Italya turu yaptik geldik Eataly'de :)

   Hayatimizda degisikler oluyor guzel seyler, onun heyecani ve saskinligi icindeyiz, onumuzdeki haftalarda paylasirim insallah :)

  Cumartesi gunu Ferhan beraber gezelim Seyma Abla dedi,uzun zamandir kiz kiza gezmemis biri olarak hemen atlatim teklifine :), Bryant Park'tan basladik, hava guzeldi soguk ama gunesli, kahvelerimizi aldik oturduk biraz,Manhattan'da en sevdigim parklardan bir tanesi burasi.
      

IMG_0490


5.aveneua dogru yuruduk, magazalari gezdik, yaz renklerine modellerine baktik ,Red Mango'da ilk defa yogurt smoothie denedim, begendim :)


PicMonkey Collage3

Gezimizin asil yeri olan Eataly gittik, burada yemek yemek icin yaklasik kirk dakikayi goze almaniz lazim, haftasonu dahada uzayabilir bu sure, yemem ama gezerim diyorsaniz problem yok :)Chelsa Markete cok benziyor, adindan anlasilacagi uzere Italyan urunleri ve yiyecekleri satiliyor,icinde yemek yenen kucuk bolumler var, balik, pizza,ravioli, makarna,cikolata ve tatli yiyebileceginiz yiyecekler, ayni zamanda bu urunlerin  alisverisini  yapabiliyorsunuz,kasabi, balik reyonu,ekmek ilk aklima gelen alisveris koseleri,siz yemeginizi yerken yan tarafta makarnasini ve sosunu seciyor insanlar :)

PicMonkey Collage

Bu raflarin arkasindaki masalardan birine oturduk, kirkbes dakika bekleme listesindeydik,bu sure zarfinda  iceriyi gezdik , parkta oturduk  vakit hizli gecti :)


PicMonkey Collage2

Tercihimizi pizzadan yana kullandik, tas firinda pisiyor, lezzetliydi :)



IMG_0542


Eataly cikisi, 14. caddeye ugradik, kurulan pazari gezdik, laleler  her yerdeydi rengarenk, ciceklerin varligi ile bahari hatirliyoruz ama hava sicakligi hala cok dusuk buralarda :)

Yarin kar firtinasi bekleniyor yagmurla karisik, bu ikinci  son 10 gun icinde :)

Mutlu huzurlu Saglikli haftalar olsun insallah ...


8 comments:

aylin said...

ne güzel vakit geçirmişssin fotoğraflar çok keyifli

neval said...

Lalelerin parlak renklerinin insana verdiği enerjiye hayret etmişimdir hep

Kız Kardeş Derya said...

Merak içindeyim amasa:)) Fotolar mükemmmel!

Aygül said...

Seymam super benide alsaydın geziye:)) şu değişikliği merak ediyorum:))

Ashley ★ said...

yaaa kaç senedir merakla geliyorum ama hiçbir zaman Fao Schwarz'a gitmediniz :D Oranında fotolarını ekleyin ya benim favori yerim(di) ,insallah bu yıl görmek nasip olur.Oğlanları opuyorum,sevgiler.

Ashley ★ said...

yani yukarda demek istedim ki , kaç senedir bloğa hep bi heyecanla giriyorum ,güzel postlar oluyor ama hiç fao schwarz a gitmedinz :D hızlı yazınca karştryorum demekistediklerimi

Aslı Aslı said...

Sanırım o kadar beklemeye değer Şeyma :) fotoğraflar çok güzel ve o Lale'lerin renkleri, canlılığı harika.

Limon çiçekleri said...

Ayy çok merak ettim Şeymacığım:))Yoksa bebek falanmı geliyor?:)