Friday, March 8, 2013

Hayatimdaki Yenilikler :)

IMG_9948

 Gecen haftadan  bu kareler

 The Flatiron District, Ny'da gecen filmlerde sIkca gordugumuz bina, 34. caddeden basladik yuruyebildigimiz kadar yuruduk..

IMG_9962

Haftasonu gezilerimizin yeni kesfiydi Washington Square park, yakinindan gectigimiz halde icine girmemis civarlarini gezmemistik, cok sayida kucuk dukkan var vintage tarzi Soho'ya benziyor :)

IMG_9964

Satranc takimlari satan bu dukkan en guzeliydi..

IMG_9963

Sultan Beyazid ve askerleri de vardi takimlarin icinde

IMG_0041

Kendim icin bir sey yaptim,royal icingle kurabiye susleme kursuna katildim,eglendim zevkliydi :)

IMG_0010

Bu hafta iki gun ust uste misafir agirladim, biri kalabalik bir guruptu, bu kedidili pastayi onlar icin yaptim, bereketli oldu.

IMG_0030

Mutfakta denediklerimden bu surpriz kek,  gorebiliyorsaniz icinde sari kelebek var, keki yapmaya basladigimda gida boylarimdan sadece sari rengin kaldigini gordum, kakaomda bitmisti, rengi cok belli olmasada istedigim gibi oldu,bir kac tane daha yapiyim istedigim renklerle paylasmak istiyorum sizinle.

IMG_9994

Tarcinli minik kurabiyeler yine misafirlerim icindi.

IMG_0089


IMG_0090


Ve evimizdeki buyuk yenilik, bir kedimiz oldu :), bu yasima kadar hic kedi sevmemis, ellememistim, Mirzahan cok istiyordu  mezuniyet hediyesi olarak aliriz diye dusunmustuk esimle ama kismetmis hic dusunmedigimiz bir anda kedi sahibi olduk :),cok iyi anlasiyoruz, sakin ve uysal bir kedi, yanimiza oturup uyuyor ve kendini sevdiriyor :) ve bu da erkek, evde tek cicek olma ozelligim devam ediyor :))



13 comments:

nohut oda said...

:)) tahtımı kaptırmam dıyorsun yanı:)

fatma said...

kedileri severim. Bir sene kedi beslemiştik. Ölümünün arkasından 15 gün ağlamıştım.
Bağımsızdır, istediğinde sevdirir kendini, hele evin annesini bilir ve anne kabul eder. Ben evde neredeysem orada uyuklardı:) Belli zaman sonra evin hayvanı değil, ferdi oluyorlar.

aylin said...

fotoğraflar harika
tatlılar süper görünüyor:)
kediyi düşünemiyorum yanımda:) tabi ilerde benim bızdık isterse ne yaparım bilmem onlar istedimi başka olur herşey:)

Aygül said...

Ellerine saglik seymacim:) bizim eminde kopek istiyor:) ama nasil alinir bilmem:(( ben hayatta elleyemem

Bir Terazi Kizi... said...

Pastanin tarifi gelecekmi acaba? Kedileri sev mi yo rum maalesef,benimkilerde deliriyor,belki köpek oda bahceli bir ev olursa! sevgiler .

Bir Terazi Kizi... said...

Yani aslinda yanlis anlasilmasin kedileri severim,cok tatlilar,ama cok korkarim evde birlikte olmak istemem,ondan ,tekrar iyi pazarlar...

Limon çiçekleri said...

İlahi Şeymacığım:))..Bende yazının sonunu merakla bekliyorum.Bir itirafta bulunayım kedilerden ve köpeklerden çok korkarım.Kızlarda çok istiyor ama asla ve kat'a diyorum:)..Sendeki iyi cesaret ama çocuklar sevinince işler değişiyor tabii..Fotoğraflar yine çok hoş.Ama şu tatlı ve kurabiyelere bakamıyorum:)Malum dikkat ediyoruz biraz ama ekrana bakıp yutkunmakta zor be canımcım:)..öpüyorum

sezobigo said...

yaptıkların şahane şeymacım.ne güzel çocuklar büyüyo ve kendine zamn ayırıyosun darısı başıma:)
bu arada bu kedi olayı bana çok uzak kayınvalidemin vardı valla gitmek istemiyodum ya:))ben dokunamıyorum o da sürtünmek istedikce evi tur atıyorduk:)

Aslı said...

Şeyma yaptığın tariflere lezzetlere bayılıyorum Ellerine sağlık. Hele o tarçınlı kurabiye nefis görünüyor :)
Kedi :) bizde aldık çok şirinler ama, insan dayanamıyor :)

sirinanne said...

Onlar ne güzel ikramlar öyle, burdan bayıldım.

Kedi meselesi için de takdir ettim sizi. Benim oğlum da çok ilgili kedilerle ama ben şimdiden 'bizim evde olmaz'ı empoze etmeye çalışıyorum ki ilerde başıma iş açmasın. :)

Unknown said...

Şeyma Hanım blogunuzu zevkle takip ediyorum. Lütfen bu mamaların sadece görüntüsünü değil tariflerini de verin. Pasta ve de kurabiye tariflerini bekliyorum inşallah. Daha önceki postlardan da bazlama tarifini hala bekliyorum. Sesimi duyun lütfen...

sevgiler,

Selma

New York'tan said...

Selma :),cok tesekkurler, bu aralar cok yogunum , telase cok, genelde Instagrama ekliyorum tarifleri,ikince kere yazmak zor geliyor :), pasta tarifi, kedidili pasta tarifinin aynisi sadece uzerine ahududu sos koydum Tr'de satilanlardan.

Bazlama tarifine gelince ben ekmek makinesinde yapiyorum,4 su bardağı un
1,5 veya 2 su bardağı ılık su (unun cinsine göre su kaldırma oranları değişebiliyor)
1 yemek kaşığı kuru maya
1 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı şeker
Sirasiyla su, uzerine unu serpiyorum, bir koseye seker,tuz ve unun icine mayayi koyuyorum. 40 dakikalik hamur programina ayarliyorum,hamur kati olmussa su, sivi olmussa un ekliyorum,program bitimi yumusak kivamda olan hamuru alip beze yapiyorum, hafif unladigim masada merdne ya da elimle yuvarlak sekil verip onlu arkali teflon tavada pisiriyorum.

Unknown said...

cevabınız için çok teşekkürler Şeyma Hanım,

Tarifleri en kısa zamanda deneyip sonucu bildieceğim inşallah.

instagrama üye olayım hemen ben o zaman. sizi de fazladan yormayayım.

takipteyim sizi,sevgiler...

Selma