Sunday, March 17, 2013

Martin kapidan baktirdigi gunler ve Muzlu Rulo pasta tarifi

Havanin guzel oldugu bir gundendi bu kareler, Mart kazma kurek yaktiriyor buralara su siralar  :)

1





IMG_0261

Neler oluyor disarda bakisi :)

IMG_0262

Bu hafta arkadaslarim misafirimdi,peceteler onlar  icindi,magazada gorunce  cok begenmistim iki tane vardi ikisinide aldim, uc tane olsa ucunude alirdim :)),


PicMonkey Collage

Iki ayri davet masasi


IMG_0266


Muzlu rulo pastayi Ig'de paylasmistim cok istek aldi tarifi ,cocuklugumuzun pastasi oldugu icin olabilir, anilar canlandi sanirim, hala en sevdigim pastalardandir.

Tarifi bir blog arkadastan almistim ama hatirlamayadim adini
4 yumurta
7 kasik seker
7 kasik corba kasigi un
1 corba kasigi sivi yag
1 paket kabartma tozu
1 adet limon rendesi,isterseniz vanilya, ya da portakal kabugu rendesi

Uzerini islatmak icin 1 su bardagi sut

Kremasi icin

1 yumurta sarisi
8 kasik seker
4 corba kasigi un
limon kabugu rendesi
yarim limon suyu ( isterseniz)
3.5 su bardagi sut

Yapilisi;
Kek malzemesi icin yumurta ve seker cirpilir, seker eridikten sonra sivi yag eklenir cirpilir, diger kuru malzemeler ve limon rendesi eklenir karistirilir,yagli kagit serilmis tepsiye dokulur( orta boy firin tepsisiydi benim tepsim).180 derecede uzeri kizarana kadar pisirilir.Firindan aldiktan sonra sutu kasik yardimiyla gezdirelim kekimizin uzerinde sonra rulo yapalim.kremasi icin tencere icinde tum malzemeleri karistiralim sogukken, sonra ocaga alip pisirelim.Krema soguduktan sonra rulo yaptigimiz keki acip icine surelim, muzda koyabilirsiniz isterseniz, tekrar rulo yapalim, buzdolabina kaldiralim, servis esnasinda pudra sekeri serpelim.
Afiyet olsun :)

9 comments:

ZEYNEP said...

Elinize sağlık.Gerçekten de nefis görünüyor.Keşke diyabetim olmasaydı da ben de yeseydim.Ama olsun oğluşlarıma yaparım.Maşallah misafirleriniz de hiç eksik olmuyor, Allah artırsın.Masalar muhteşem.

Küçük Mucizem said...

Sofralar muhteşem
Muzlu rulo kek ise "dene beni" diyor.
ellerine sağlık

Şehrinaz said...

Nefis arkadasim... emeklerine saglik... goruntulerine de bayiliyorum....

Sevgiler...

tijen cetin said...

hic bir zaman beceremedim ben bu rulo pastayi,simdi sizin tarifinizle bir kez daha cesaret edip yapicam:),resimde harika gozukuyor,ellerinize saglik..

aylin said...

sana misafir gelesim var:)
herşey harika görünüyor ellerine sağlık.
istanbulda da hava buz:(
baharı bekliyoruz.

Aslı said...

Peçete çok güzel önce onu söyleyeyim Şeyma :) iyiki almışsın.
Masalar çok şık ve rulo pasta ne çok severdim. Nefis görünüyor unutmuşum inan, ellerine sağlık.
Hele o kediş :) alıştınızmı birbirinize merak ediyorum :)

fem said...

Genelde dışınada krama sürerler ama ben olsam bunu tercih ederdim çok hafif görünüyor tehlikeli yani bir dilim yetmez iki hatta üç diyebilirim :) ellerine sağlık

MERVENİN KIRMIZISI said...

Elerine sağlık şeyma abla,her pişirdğin taşırdığın o kadar insanı cezbediyorki,dene yahu dedirtiyor.Yaptım bire bir tarifini, çok güzel pamuk gibi bir pasta oldu,bundan sonra misafirlerim için yapabileceğim güzel bir tarifim(n) oldu :) sevgiler

sirinanne said...

Şahane görünüyor herşey. Özellikle rulo pasta nasıl iştah açıcı..