Sunday, May 12, 2013

Baharin etkisi Cicekler






  2013 benim ve sevdiklerim icin surprizlerle dolu geciyor gun gecmiyor ki guzel bir  haber almayayim, bugunde oyle bir gun oldu :) ...

   Oyle yogun gunler geciriyorum ki, bir kosturma, bir telas gidiyor ,daha  fazla ipucu veremiyorum cok az kaldi sizinle sevincimizi paylasicam  insallah, bloglarinizi gezemiyorum hatta nete bile giremiyorum desem yalan olmaz ama tatli telaslar  arkadaslarla gecirilen zamanlar, buyuk oglumun mezuniyeti, kucuk oglumun mezuniyeti hatta esimin :),torenlerin yaklasmasi ve hazirliklari , festivaller davetler uzar gider  bu liste :)

Bu arada neler yapiyoruz, ilkbaharin New York'a verdigi guzellikleri gormek icin sIk sIk deniz kenarina  parklara gidiyoruz ve mutfakta cokca vakit geciriyorum her zamanki gibi :)




IMG_1769

Uc aylari oruclu karsilamak istedik, onun  icin hazirlandi bu sofra dun aksam,




IMG_1732

Ahrar'i okula biraktiktan sonra vaktim varsa mutlaka ugradigim yer burasi


IMG_1694


IMG_1595

Kucuk oglumuz :)



IMG_1738

Elma agaci dediler bu guzellige Ig'de, kokusu mukemmeldi ..

IMG_1706

Boyle kabaran hamurlarim oluyor, ekmek makinesinin en cok kullandigim ayari hamur yogurma kismi


IMG_1472

Bugun oynan macla kesinlikle alakasi yok, tamamen tevafuk Gs'li degilim ayrica :)

PicMonkey Collage

Esimin dogum gunu cocuguydu gectigimiz hafta,pastasi Tiramisu oldu, kendimi oven biri degilimdir ama cidden tadi enfesti ,tarif  en kisa zamanda  insallah , seftali kurabiyeyi Nj Turk gunu yuruyusundeki camii kermesi icin yapmistim, tarifi istenen bir kurabiye  oldu :), ve kalpli yumurta esimin dogum gunu kahvaltisi icindi .


Mutlu huzurlu saglikli Haftalar dilerim hepimize..

9 comments:

Deli Anne said...

maşallah maşallah maşallah canım:)

balböcükleri said...

malesef senin ekmek makineni bulamadım.sinbo var.bu gün tekrar bakıcam.kıskandım yine.tiramisu dehşet görünüyor.

New York'tan said...

Mumine'cim thanks cnm :))

Balbocukleri Tr'de yok sanirim,Sinbo'da iyidir mutlaka,kullanan arkadaslar var benim kullandigima gore daha cok ayari var bildigim.

Aslı Aslı said...

Şeyma ne kadar yoğunsun ve öyle güzel heyecanlar yaşamışsınki :) çocukların ve eşinin mezuniyetleri ne güzel. Hayırlı olsun öpüyorum Mirzahan ve Ahrar'ı.
Yaptıkların tariflerine diyecek sözüm yok şahaneler ve paylaştığın fotoğraflara bayıldım.

Enoch and Beulah said...

Ben heyecanla verecegin haberi bekliyorum :) fotograflari zaten ig den buyuk bir zevkle takip ediyorum :)

KoKoŞ KeLeBeK said...

ooooooo bekleyelım bızdeeee hayırlısı ınsallahhh :) yalnız cıceklerrrrrrr ve hamuuu nasıl guzel ve ıstah acıcı..sevgıler

aylin said...

bütün kareler harika haberi merak ettim.
iyi kandiller.

Saadet Yamak said...

Rabbim çocuklarınız ve sizin hakkınızda herşeyin hayırlısını nasip etsin. Ülkemizde çocukların okullarıyla ilgili olusuzluklar olsa da onların milli ve manevi açıdan gelişmeleri için bütün imkanlar mevcut. Biz de Rusya dan dönünce normal devlet okulunda çok olumsuzluklar gördük insan ister istemez kıyaslamalar yapıyor. Ama şu anda her biri güzel yerlerde, güzel insanlarla beraberler. :)

Yeni hayatınızda mutluluklar ve başarılar diliyorum! :)

New York'tan said...

Saadet Yamak cok tesekkurler, onceligimiz cocuklarin okulu zaten., amin insallah :)