Thursday, November 21, 2013

Eymir Golu ve Hos anilar :)


Tatli fotograflari ile acilisi yapiyorum,en son  posttan bu yana mutfakta yaptiklarimdan bazilari, lokma tatlisi,ayvali elmali turta(cok olan ayvalari degerlendirmek icin ), ve tabii ki Asure, Muharrem'in onunda pisti.
tatlilar



Bu hafta vize haftamdi, bugun son sinavimi verdim,her gun sabah esimi ve cocuklari gonderdikten sonra basladim calismaya,evi yuzden topladim :),elhamdulillah bittiler sonuclarida guzel,darisi finallere..gozlerim yoruldu itiraf ediyorum seyirmeye basladi dun artik :)

 Bizim gibi doga yuruyuslerini seven bir aile icin Ankara'da boyle alanlar bulmak imkansiz gibi bir sey, o kadar az ki, Ankara'da bol Avm var, adim basi neredeyse :), neyse efendim biz google'ladik arkadaslardan tavsiyeler aldik nerelere gidebiliriz diye,iclerinden en cok Eymir golunu begendik,biraz macerali oldu bu gezimiz :), gol kucuk dediler, cevresinde yuruyus yapiliyor ya da bisiklete biniliyor,biz yuruyuse basladik gidis saatimiz uc bucuktu,cocuklarin haftasonu spor aktiviteleri oldugu icin anca bu saat musait oluyoruz,yururken belli araliklarla lokantalar ve cay iceceginiz cafeler var, usuyunce bir cafede cayimizi ictik, tekrar yola koyulduk, bu arada cocuklar evdeydi ( cok yorulduklari icin gelmiyorlar bizimle :),hava karardi,yuruyoruz ama ufukta ne arabamiz gozukuyor ne de insanlar,bir zaman sonra yuruyen birini gorduk, sorduk ne kadar var geldiginiz kadar daha dedi, cocuklar evde olmasa devam edecektik ama hava kararinca cocuklari evde yalniz birakmayalim dedim,cok sIk servis arabalari geciyor yorulunca onlara binebiliyorsunuz,bir tanesine bindik, bu golun bir cok giris kapisi varmis, biz hangisinde oldugunuzu bilmiyoruz arabamizin :), bir kapida indik servisten ,yanlis durakmis,tekrar arkadan gelen servise binip arabamiza ulastik,ilk acemiligimizi cikardik o gun :))

    Bir gun oncede Odtu ormanina gitmistik, ormancik diyelim hatta , gezerken sokak kopekleri  surusuyle karsilastik,korkuttu bizi :) o da ayri bir ani oldu :))


  O gun kus  surusunun muhtesem gosterisi vardi, bir ugultuyla geldiler,degisik sekillere girdiler, inanilmazdi...




eymir

Goncadan gelen cicekler :)


IMG_4769



  Mutlu huzurlu haftalar dilerim..

11 comments:

Swotpisces said...

hoşgeldinşz memlekete, atlamışım birkaç aydır sizi... :)

Deli Anne said...

dedim Şeyma bana yorum yapmışsa post da yazmıştır, hele bir bakayım, ben sana sen bana oldu:)

Özlüyorum Şeymam...

New York'tan said...

Swotpisces tesekkurler Ho
sbulduk :)

Mumine'cim ne tevafuk :), ben de ozluyorum bu aralar cok yogun geciyor hayat, daha sIk yazmaya gayret edicem insallah,bir de Instagram kolayima gidiyor :)

Yusuf ve Yunus`un annesi said...

zor oluyor mu dogaya alısık bır aıle olarak AVM lerden baska gezecek yer bulamamak ? bızım d eılerıde sosyal hayatımız AVM lere sıkısacak...

New York'tan said...

Yunus ve Yusuf'un annesi, hiç yok değil var ama az, biz yakın civarları bitirdikten sonra göller bölgesi ve Uludağ civarlarına kaçacağız inşallah Tr'de görmek istediğimiz yer cok :) avmler işkence diyorum :)

RABİA ZENGİN said...

Dediğiniz gibi Ankara da AVM den bol bişey yok.biz de ailecek doğa hayranıyız ve bu konuda bizde zorlanıyoruz.çareyi kendimize bir arsa alıp ,bahçe haline getirmekte bulduk..şimdi çocuklar hergün soruyolar, ne zaman bahçemize gideceğiz diye...bu arada resimlere bayıldım...

Saadet Yamak said...

Ankara gene iyi Şeyma hanım adım başı park ve sun'i de olsa göl. İstanbul berbat. eğer bir sitede oturmuyorsanız haliniz harap havalandırmaya bakan pencereler.. kaldırıma bile çıkmıyorsunuz iner inmez yol.. çocuklu bir insan için çok zor helede yavrular için. :(( arada bir gezecek tarihi yerleri de olmasa duracak gibi değil. Nur içinde yatsın atalarımız ne güzel eserler bırakmışlar, hem gözü hem gönülü okşuyor.

New York'tan said...

Rabia hanım ne güzel düşünmüşünüz bahçe yapmakla :) annemlerin evinden dolayı alışıgım gidince büyük zevk alıyorum bahçeyi gelmekten ve salıncakta oturmaktan :)

New York'tan said...

Saadet hanım, bizde ilerde İstanbul'da yaşama hayali kuruyoruz :), Denizi yeter :)

Ebru said...

Aa Şeyma hangi okuldasın ben neler kaçırmışım yahu bir de dönmüşsünüz hoşgeldin

seolara said...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması Tarifi